Lidt stolt
Fra : Kim Christensen

Dato : 28-11-08 02:16

I går blev jeg sådan lidt stolt af mine hunde. Jeg havde lukket dem ud
i haven, og ville derefter gp gennem huset og hente dem ved havelågen.
Da jeg kom til havelågen stod den åben, fordi nogen havde brugt min
indkørsel til at vende i, og lagt rækværket så meget ned at lågen ikke
kunne lukkes mere. 20 meter fra den låge er der en meget befærdet
vej.
Men de tre voksne hunde stod pænt bag den linje som de ved kræver et
ja for at må passeres. Min lille ny hvalp som bare har været her i 12
dage var kommet to skridt forbi linjen, men havde åbenbart fået at
vide af de andre, eller selv fundet ud af at der var noget galt her.
Han stod og villehverken frem eller tilbage før jeg hvde fået en line
sat på, og de andre havde fået deres ja, så vi kunne komme ud at gå..
Helt godt klaret, når mynder nu er så dumme som de er

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 28-11-08 14:02

Kim Christensen, skrev:
> Helt godt klaret, når mynder nu er så dumme som de er

Enhver forstandig hund var da rendt ud og var blevet kørt over

Kan stadig huske engang da Tyson var unghund og oliefyrsmanden
ikke havde husket at lukke lågen til haven efter sig.
Tyson var da pænt rendt ud for at udforske kvarteret,
jeg blev ret glad da en mand kom gående med ham ned af min vej

Angel var også lidt af en grænseoverskrider som unghund,
hun havde fundet/lavet et hul i hegnet bag kompostbunken som
jeg ikke sådan lige opdagede.
Men da jeg flere gange fandt diverse ukendte bolde og havesko
i min egen have måtte jeg gå hegnet godt efter, og fandt så udgangen

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-11-08 14:46

In news:fd792dca-fc16-4025-a931-aa5e8f654227@c1g2000yqg.googlegroups.com,
Kim Christensen <SLETTESnemoris@yahoo.com> typed:
> [...]
> sat på, og de andre havde fået deres ja, så vi kunne komme ud at gå.
> Helt godt klaret, når mynder nu er så dumme som de er

Jeg ville sandelig også have været meget stolt. Jeg er godt nok imponeret,
især over den lille som jo åbenbart har et par gode læremestre. Helt dumme
er de ikke, når de har så meget respekt at de venter pænt på at få lov.

Dyyygtige vovser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-11-08 08:21

Kim Christensen tastede følgende:
> [...]
> sat på, og de andre havde fået deres ja, så vi kunne komme ud at gå.
> Helt godt klaret, når mynder nu er så dumme som de er

Man bliver stolt over sin opdragelse, når man ser at den virker.
Jeg kan stille min egen mad foran næsen på mine hunde, uden at de
forsøger at spise den, men at blive i forhaven magter de ikke.
Kai

Fra : Kim Christensen

Dato : 30-11-08 10:38

On 29 Nov., 08:21, Fister Løgsovs <N...@invalid.za> wrote:

> Man bliver stolt over sin opdragelse, når man ser at den virker.
> Jeg kan stille min egen mad foran næsen på mine hunde, uden at de
> forsøger at spise den, men at blive i forhaven magter de ikke.

Mine hunde kan blive i forhaven, men min mad ville være i fare under
de omstændigheder du beskriver. Medmindre jeg ordinerer mig selv en
gang Hills, for det vil de nemlig ikke have. Sidstnævnte ser jeg
egentlic som et positivt karaktertræk.

Hilsen Kim