HP 2840
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 27-11-08 23:11

Er der andre her, der har skullet sætte den op på OS X?

Jeg syntes nærmest at der intet var, der virkede som det skulle. Og det
blev selvfølgeligt ikke bedre af at jeg naturligvis ville have printeren
til at køre via det trådløse netværk (intet problem i sig selv) mens HP
på sin side insisterede på at scanner-delen skal køre via USB, en
interessekonflikt som installationsprogrammet ikke var særligt gearet
til at løse. Installationsprogrammet var i øvrigt mere end elendigt, det
ville være nemmere at skrive en liste over positive oplevelser med det,
end de negative. I øvrigt virker de indbyggede printerdrivere i OS X
fint, så det er kun scanner-delen, man har brug for.

/Lars