Hjælp til at identificere et stykke
Fra : Bruno

Dato : 24-11-08 17:32

http://www.viddler.com/player/f9fd6a77/
(Afspilning kræver Flash)

Jeg har forsøgt og google på lidt af teksten i sangen, men uden og få
bid. Måske nogen her har mere held eller evt. kender sangen/kunstneren?

Mvh
Bruno

Fra : Per H

Dato : 24-11-08 17:46

On Mon, 24 Nov 2008 17:31:33 +0100, Bruno <dont.use@this.address.ever>
skrev:

>http://www.viddler.com/player/f9fd6a77/

En af mine venner har en tlf, hvor han kan optage lyden, så kan hans
tlf komme med navn og numer. Hvis den alså kan genkendes.
Jeg sender lige linket til ham, ( han har før været heldig)

per

Fra : Bruno

Dato : 24-11-08 19:38

Per H wrote:

> En af mine venner har en tlf, hvor han kan optage lyden, så kan hans
> tlf komme med navn og numer. Hvis den alså kan genkendes.
> Jeg sender lige linket til ham, ( han har før været heldig)

Smart. Det må være det næste Google bygger på deres søgemaskine.

Mvh
Bruno

Fra : Holst

Dato : 24-11-08 17:57

http://www.youtube.com/watch?v=TERyxFfMqDk

Fra : Peter T.

Dato : 24-11-08 19:06

In article <ggekt5$1b43$1@newsbin.cybercity.dk>,
dont.use@this.address.ever says...

> Jeg har forsøgt og google på lidt af teksten i sangen, men uden og få
> bid. Måske nogen her har mere held eller evt. kender sangen/kunstneren?

Jeg googlede lidt på mirror's edge og fandt frem til
<www.mirrorsedgemusic.com> via wikipedia. Der er tilsyneladende udgivet
et remix af nummeret og nummeret er forresten lavet af Lisa Miskovsky.

--
Åge Halldorsson i dk.kultur.musik d. 22/11/08:

"Der er ingen grund til at spamme gruppen til med tråde om det samme
emne. Vi har to andre Beatles-tråde"

Fra : Bruno

Dato : 24-11-08 19:35

Peter T. wrote:

> Jeg googlede lidt på mirror's edge og fandt frem til
> <www.mirrorsedgemusic.com> via wikipedia. Der er tilsyneladende udgivet
> et remix af nummeret og nummeret er forresten lavet af Lisa Miskovsky.

Tak alle tre.

Jeg havde ikke forventet et spil ville tiltrække opmærksomhed omkring
sin musik i den grad, så jeg forsøgte slet og sæge i den retning. Men nu
kan jeg da se der er gjort en del ud af soundtracket - og at det
åbenbart ikke kun er mig som blev nysgerrig for der er ligefrem remixes
på youtube.

Mvh
Bruno