Har bestilt 2 cd-boxe og 2 cd-er - Holland~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-08 23:11

Har netop bestilt et læs hollandsk slagermusik, som jeg jo tidligere har
fortalt, ligger på et extremt højt sangmæssigt og
kvalitetsmæssigt niveau internationalt set. Selv det tyske kvalitetsniveau
overgåes. Jeg har bestilt pladerne telefonisk hos
Stereo Studio i Holstebro, da jeg var lidt i tvivl om at det kunne skaffes.
Men landskæden "Stereo Studio"-butikkerne kan
stort set skaffe al hollandsk slagermusik. Og præsis det jeg ønskede kunne
de skaffe, til levering inden jul.

Jeg har bestilt DE PIRATEN BOX TOP 100 deel 3 fra 2007 og DE PIRATEN BOX
TOP 100 deel 4 fra 2008
(Hver box indeholder 4 cd-er, altså ialt 8 cd-er. for ialt 240 kr. Det er jo
ikke galt for 200 hits
http://www.bol.com/nl/p/muziek/piraten-top-100-3/1000004005688904/index.html;jsessionid=08B84B799B069365093399C35EB66973.ps149#product_images

http://www.bol.com/nl/p/muziek/piraten-top-100-4/1000004006289437/index.html#product_images

Jeg har også bestilt Met viel liefs m. Romana (Fra 2007) 150 kr.
www.vanleest.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-VL_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=xtuo9oIrhftSR0Q_2Fz_gx4B0000VCvQ6Dmy?fh_Params=fh_sort_by%3D-popularity_frs_vl%252c-popularity%252c-releasedate%26method%3DgetAll%26fh_search%3Dromana%26fh_secondid%3D7184178%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f_shop%253e%257bvanleest%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch%26fh_reftheme%3D10&SubCat=01

Donkerrote rozen m. Danny Hoekstra (Fra 2006) 150 kr.

www.freerecordshop.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_COM-Site/en_US/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=_iOOGY31S5NSR0s8Alq9O6jR0000RK0hSGI8?fh_Params=fh_secondid%3D7025875%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fen_US%252f_shop%253e%257bdotcom%257d%252fcategories%253c%257bfrs_01%257d%252fcategories%253c%257bfrs_01_pop1%257d%26fh_view%3Ddetail%26fh_reftheme%3Dpromo_en_US_105977739%252cdetail%252c%252f%252ffrs%252fen_US%252f_shop%253e%257bdotcom%257d%252fcategories%253c%257bfrs_01%257d%26fh_refview%3Dsearch%26%26fh_reftheme%3D10&SubCat=

Prøv lige at lytte, hwa. Det er kvalivare. Hvad synes i om det?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 23:14

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Prøv lige at lytte, hwa. Det er kvalivare. Hvad synes i om det?

Det vil du ikke vide Åge

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 23:27

> Det vil du ikke vide Åge

Nej uhauha.
Men tror da også jeg vil til at skrive en længere smørre om hver gang jeg
bestiller varer på nettet...så er I advaret

Fra : Peter Heide

Dato : 23-11-08 03:37

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Nej uhauha.
> Men tror da også jeg vil til at skrive en længere smørre om hver gang jeg
> bestiller varer på nettet...så er I advaret

Åge er samme kaliber som Bo Warming i dk.politik. Fantastisk han kan bliver
ved at ævle om sit nazi-støvletramps-schlager.

Og idioten brokkede sig over for mange Beatles tråde lidt lægere nede ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 10:34

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Og idioten brokkede sig over for mange Beatles tråde lidt lægere nede ?

----

Peter Heide er sluppet ud fra sindssyge-anstalten, pg.a.
personalebesparelser.

Fra : Steen BJ

Dato : 23-11-08 11:37

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Åge er samme kaliber som Bo Warming i dk.politik. Fantastisk han kan bliver
> ved at ævle om sit nazi-støvletramps-schlager.

Arg...Åge er sjov
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 11:49

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen
> [...]

sv: Øhhh er det Steens fætter ? - Hmmm... Steeen er af samme kaliber som
Hitler

sv: Det er simpelthen en sensation. Fantastisk som Stenn kan blive ved at
kværne om sit støvletraps-slager.

> Arg...Åge er sjov

sv. Takker og bukker i ærbødighed. Men Steen er en nar

Fra : Steen BJ

Dato : 23-11-08 13:36

> [...]

> kværne om sit støvletraps-slager.

> sv. Takker og bukker i ærbødighed. Men Steen er en nar

Ved ikke lige hvorfor jeg ( og Stenn) skulle kommes i samme skuffe som
en tysk malersvend - men Åge kan vel dårligt håndtere en newsreader
korrekt. En nar er sjov, men Åge prøver ihærdigt at skjule sit sande jeg
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Per H

Dato : 22-11-08 23:33

On Sat, 22 Nov 2008 23:10:51 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> skrev:

> [...]

>Prøv lige at lytte, hwa. Det er kvalivare. Hvad synes i om det?

Jeg syndtes at det lyder ganske forfærdeligt, og samtidig kan jeg
ikke støtte de børn, der kører show i den alder. Han skullle have en
pose legokoldser istedet.

per

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-08 09:13

"Per H" <tramanden@gmail.com> wrote in message

> Jeg syndtes at det lyder ganske forfærdeligt, og samtidig kan jeg
> ikke støtte de børn, der kører show i den alder. Han skullle have en
> pose legokoldser istedet.

Absolut helt enig. Peter Ålbæk sagde dette massser af gange, når han skulle
bedømme børn med "talent"
Det er lige så ækelt som når Jehovas Vidner slæber deres stakkes unger med
rundt og stemme dørklokker.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 10:35

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> skulle bedømme børn med "talent"
> Det er lige så ækelt som når Jehovas Vidner slæber deres stakkes unger med

______

Men DR smider alligevel uanede mængder penge ud på MGP junior. Det bør
lukkes

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 23-11-08 10:42

Hej Åge

> Men DR smider alligevel uanede mængder penge ud på MGP junior. Det bør
> lukkes

Ja, og voksen udgaven også.

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 10:40

> Hej Åge

> Ja, og voksen udgaven også.
>
> --
> Mvh Max

Tja, man kunne jo smide alt musik ud, og nøjes med at beholde The White
Album.

For alt andet, er jo bare Trash )))

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 23-11-08 12:18

Hej Benny

> For alt andet, er jo bare Trash )))

Hvad er det du har gang i ?

--
Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 13:26

> Hej Benny

> Hvad er det du har gang i ?
>
> --
> Mvh Max

Det ved jeg ikke, men det ville godt nok spare meget plads )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 10:48

> Hej Åge

> Ja, og voksen udgaven også.
>
> --
> Mvh Max

Helt enig. det har ikke noget med musik at gøre længere. Nu drejer det sig
om at snurre rundt på næsen og al sån noget.

Luk al det MGP-værk

Fra : Per H

Dato : 23-11-08 11:49

On Sun, 23 Nov 2008 10:35:10 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> skrev:

>______
>

>Men DR smider alligevel uanede mængder penge ud på MGP junior. Det bør
>lukkes

Ja det syndtes jeg også. Men vi har desværre en tilbøjelighed for at
gøre det de andre gør..

per

Fra : Sv-e

Dato : 22-11-08 23:31

Åge Halldorsson wrote:
> Prøv lige at lytte, hwa. Det er kvalivare. Hvad synes i om det?

Ville måske overveje det som gave til en ven, hvis vedkommende var døv....

Ikke lige min stil Aage.

Fra : Steen BJ

Dato : 23-11-08 11:37

Sv-e <sv-eFJERN@sv-e.dk> wrote:

> Ville måske overveje det som gave til en ven, hvis vedkommende var døv....
>
> Ikke lige min stil Aage.

HA - jeg møder somme tider en fætter nede i byen, der går og mumler
"støt døves jul" mens han sælger nogle blade.

Han skulle måske have en szchlagherpladeting
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 23-11-08 00:02

Hej Åge

> Har netop bestilt et læs hollandsk slagermusik, som jeg jo tidligere

Hvorfor nu en tråd mere om det der hollanske bras, hvorfor holder
du det ikke i en af dem du allerede har startet ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-08 00:20

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Hvorfor nu en tråd mere om det der hollanske bras, hvorfor holder
> du det ikke i en af dem du allerede har startet ?

Ganske "normal" Åge-strategi at floode en nyhedsgruppe. Sådan har han
spammet dk.medier.radio i årevis.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 10:39

> Ganske "normal" ----------------- og en hel masse Alex Grinå-ævl

Jeg tror ikke der var lyttemulighed på det link jeg gav på de hollandske
boxe. Her er Box 4 med lyttefacilitet. Prøv ved selv-lyt at konstatere hvor
meget "Wgodaw" der er i musikken.

http://www.bol.com/nl/p/muziek/piraten-top-100-4/1000004006289437/index.html;jsessionid=6447496C44BCBAA53B2B0ED3AD77FD87.ps2322#product_images

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 10:51

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror ikke der var lyttemulighed på det link jeg gav på de hollandske
> boxe. Her er Box 4 med lyttefacilitet. Prøv ved selv-lyt at konstatere
> [...]

NÅ! - det var der så vist heller ikke her. MEN man skal bare klikke på den
linje som står lige under navnene på DISC 4. Så kommer der lytte mulighed

Der står dette på linien
Klik hier om de geluidsfragmenten te beluisteren.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-11-08 13:40

Alex Linaa skrev:

>Ganske "normal" Åge-strategi at floode en nyhedsgruppe. Sådan har han
>spammet dk.medier.radio i årevis.

Der var også et tidspunkt hvor en af personfniddererne fra dk.medier.radio
havde bevæget sig ind i dk.edb.system.ms-windows og begyndte sit
personfnidder derinde, der blev personfnidderen til forskel i
dk.kultur.musik jaget væk, så andre brugere af gruppen ikke skulle se på
personfnidderens fnidder.1

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 10:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv lige at lytte, hwa. Det er kvalivare. Hvad synes i om det?
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Behøver ikke høre det, kan sikkert på forhånd sige god for det....

Men til noget helt andet....

Skulle du ved gennemgangen ramle ind i et nummer....
Jeg tror det hedder " Ich bin wassermann und du bist fish "
Det bliver sunget af en sangerinde, og den er uden tvivl Tysk.

Jeg har ikke hørt den siden 1972, der åd en Philips 4404 det bånd den var
på.
Sådan en skiderik stoppede jo ikke, når båndet var til ende.

Jeg ved godt, det ikke er meget, og slet intet, hvis nu ikke titlen er
korrekt.
Men skulle du finde den, så må du gerne sætte i et vældigt hyl...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 11:04

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Men skulle du finde den, så må du gerne sætte i et vældigt hyl...
>
> M.V.H....Benny..

HHHHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Hej Benny

Du kan købe nummeret ICH BIN WASSERMAN, med Ray Miller hos DVDoo.dk
http://www.dvdoo.dk/musik/album.php?productID=0000000006970833

eller hos TDC-Play
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=34132546&wmencpid=125&artistid=295608

Den er forresten rigtig god. Der er lydprøve på disse to links.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 11:52

> [...]
>
> Den er forresten rigtig god. Der er lydprøve på disse to links.

Hej Åge

Det var et forsøg, men desværre ikke den rigtige.... Er min titel korrekt,
synges hele min titel sammenhængende, og som sagt.... Det var en
sangerinde.... Hvad man nok ikke helt kan kalde Ray Miller, uden han vil
føle sig en anelse trådt over tæerne ... Så læg den i hukommeren....
Der er nok størst chance for, at det er dig der ramler ind i den.

Jeg ved ikke, om vi virkeligt er de eneste, der også kan lide den slags
musik her i gruppen..... Men jeg finder det da langt mere underholdende, end
at debattere et album, man burde have uddebatteret for 39 år siden.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-08 12:22

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg ved ikke, om vi virkeligt er de eneste, der også kan lide den slags
> musik her i gruppen.....

> M.V.H....Benny..

Jeg tror der er massevis her i NG kan lide sådsan noget godt slager. Der er
bare lige det at det nok er mere rolige folk (undtagen mig, hehe).

De bliver lidt bange for de der mange ballademagere her i NG og tør derfor
ikke skrive.

Men dem er der ingen grund til at være bange for. Man er jo heller ikke
bange for en dør. PS: Bemærk sammenligningen.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-11-08 13:31

> [...]
> end
> at debattere et album, man burde have uddebatteret for 39 år siden.

Nej Benny, du og Åge er ikke de eneste, der kan lide slagermusik - det kan
jeg også.

Og jeg mener ikke, at man er nazi-sympatisør, fordi man lytter til
slagermusik - den sammenligning er langt ude.

Jeg har en del CD` ere med tysksproget musik - en af mine favoritter er
Heintje - kan I huske knægten med den formidable stemme?
http://www.youtube.com/watch?v=RMPlwMpNz_I&feature=related

Han synger stadig, men har som voksen ikke en helt fantastisk stemme, god
ja, men ikke helt fantastisk.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 13:33

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=RMPlwMpNz_I&feature=related
>
> Han synger stadig, men har som voksen ikke en helt fantastisk stemme, god

Hej Eva

Jo da, er er svær at glemme, med en stemme der kunne gå helt derop, hvor det
næsten gjorde ondt....

Mama og Ich sing ein lied für dich, og selvfølgelig alle de andre... Pudsigt
nok, sad jeg lige med albummet Heintje fra 1968 i hænderne....

Jo han er lidt svær at glemme...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-08 13:50