Kinesisk Demokrati: Flip eller flop?
Fra : Steen BJ

Dato : 22-11-08 15:46

Så kom Chinese Democracy endeligt officielt på gaden, så hvad siger
rockfolket?

Fra mig lyder der et kæmpe "FLOP". Jeg hører intet der hæver pladen op
på et gennemsnitligt niveau - Axl & Co. er om muligt endnu mere kedeligt
at høre på, end kumpanerne i Velvet Revolver.

Udgivelsen stritter genremæssigt i mange retninger, så rigtigt festligt
bliver det aldrig.

Axl skal nok være glad for han ikke tilmeldte sig selv og bandet til
America's Got Talent, for så var han nok røget ud omgående.

Intet jeg hører på skiven, berettiger til mere end 10 år i støbeskeen,
var den lavet og skrevet på end måned, kunne det tilgives, men lad det
for Guds skyld være det sidste vi hører til Guns N Roses

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 15:59

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse

> Intet jeg hører på skiven, berettiger til mere end 10 år i støbeskeen,
> var den lavet og skrevet på end måned, kunne det tilgives, men lad det
> for Guds skyld være det sidste vi hører til Guns N Roses

Tjah de har nok forlængst lagt deres storhedstid bag sig. Alene Axl's
pinlige optræden på Roskilde for nogle år siden...uhauha

Fra : tina hedeman

Dato : 23-11-08 10:16

hej
læs lige tråden længere oppe
tina

Fra : Steen BJ

Dato : 23-11-08 10:35

tina hedeman <th@dch-grenaa.dk> wrote:

> hej
> læs lige tråden længere oppe
> tina

Oppe, hvis man bruger OE...og sorterer omvendt (og topposter)
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 10:45

> [...]
> var den lavet og skrevet på end måned, kunne det tilgives, men lad det
> for Guds skyld være det sidste vi hører til Guns N Roses

Jamen sig mig, misforstår jeg noget, eller er den plade ikke KUN " Axl
Rose... "

Købte han ikke navnet, for at kunne udsende sine ( Evt ) fremtidige plader
( hvilket himlen burde forbyde ) i netop dette navn ????

M.V.H....Benny..

Fra : Steen BJ

Dato : 23-11-08 11:37

Benny Mortensen <ingen@brugbar.inv> wrote:

> Jamen sig mig, misforstår jeg noget, eller er den plade ikke KUN " Axl
> Rose... "

Jo...altså med ny besætning. Axl Rose er det eneste der har noget med
det oprindelige GnR at gøre.

> Købte han ikke navnet, for at kunne udsende sine ( Evt ) fremtidige plader
> ( hvilket himlen burde forbyde ) i netop dette navn ????

Ved ikke hvorfor han fik rettighederne til navnet - men der har sikkert
været kamp om det

Som med rivalerne i Velvet Revolver, så havde han nok været bedst tjent
med at starte forfra med et nyt navn. Pyt, det er forhåbentligt det
sidste vi hører fra GnR.
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-11-08 11:55

> [...]
>
> Som med rivalerne i Velvet Revolver, så havde han nok været bedst tjent
> med at starte forfra med et nyt navn. Pyt, det er forhåbentligt det

Så vidt jeg husker, plejer Rockmusikere at være meget glade for penge....

Så med ordet " Købte " Tror jeg helt sikkert, du kommer til at høre det
igen....

For det var vist alt andet end billigt...

M.V.H....Benny..

Fra : tina hedeman

Dato : 24-11-08 06:14

hej
axl krævede på et tidspunkt at de andre skulle skrive under på at gnr navnet
var hans. så han ejer det navn
hilsen tina

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-11-08 11:36

tina hedeman wrote:
> hej
> axl krævede på et tidspunkt at de andre skulle skrive under på at gnr navnet
> var hans. så han ejer det navn
> hilsen tina

Ja jeg har hørt noget om at han tvang de andre til at underskrive en
kontrakt der sikrede ham navnet og retten til at spille deres sange,
umiddelbart mens de var ved at gå på scenen til en koncert, hvor han
ellers havde nægtet at optræde.

Husk lige at svare UNDER det du svarer på, og klippe irrelevante ting væk