En tosset terrorsciencefiction:Body of lie~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 06:00

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5012835-8e141046-http%3A%2F%2Fibyen.dk%2Ffilm%2Farticle603168.ece

SELVFØLGELIG er detektiver værdiløse mod muslimer

Kujn god gammeldags apartheid kan redde vantroliv. Lær af Indien

Indien behøver Israel-mur-fornuft
Jøder kan læse incl koranen og derfor er de ved at beskytte sig mod muslimer
med høje mure om Israel imod vestbred/Gaza.
For 1 mio år siden var der ulve fri i København, og for 1000 år siden gik
høns fri og var ikke beskyttet af trådnet mod ræve. Nu er vi civiliserede og
kloge.
Det er uundskyldeligt, at Indien ikke arbejder på at ophæve folkeblandingen
og få alle muslimer samlet i tætte gettoer, indtil de rejser hjem til
Mellemøstlande
EU bør ligeledes lære af de murbyggende jøder i Israel.
At ramme terrorister eller beskytte sig mod dem, er umuligt, og straf er
værdiløs - apartheid er eneste rationelle response på koranens budskab om,
at muslimer altid vil aflive vantro ikke-dhimmier

Indere er pacifister, der ikke griber til selvtægt mod muslimterror. Gandhis
ånd vejer tungt.
Apartheid er nødværge og forebyggelse - også Gandhi-modtræk.

På sikheroprørets tid var kalashnikov-terror og mod-terror forekommende i
Indien men indere er civiliserede - modsat muslimer, som bør udgrænses,
udskilles, gøres outcasts. De er ikke undermennesker men selverklæret og
uundgåeligt UINTEGRABLE.

Grænsesøgende blotteri
Da jeg for tyve år siden fandt på at lægge mine aviser ud på målerskabet ½
meter fra min havelåge ved fortovet, var der ingen bagtanker, men da
autonome lavede hærværk mod mit plankeværk, og jeg løb ud for at se hvem,
gad jeg ikke tage bukser på.

Jeg har først mundtligt og siden skriftligt spurgt politiet, om hvad er
blufærdighedskrænkende, og de har afvist, at bukseløshed kan være ulovlig,
hvis man ikke er uterligt altså ekshibitionistisk fx promenerende på en
strand (hvor nøgensolbadning og nøgensvømning altid er helt OK.)

Jeg har aldrig været nøgen udenfor min matrikel , men jeg har kortvarigt på
eget fortov, når det var indlysende praktisk gået kortvarigt ud på eget
fortov, når
en lang skjorte hang ned og gjorde at ingen kunne provokeres, der ikke
ville provokeres. Altid har jeg set først, om der var børn ved børnehavens
hegn som kikkede mod min have og så har jeg undladt. Men der skal ikke meget
til for at rygter bliver fra 1 fjer til 5 høns, og derved flyttes grænser,
når folk sladrer og kommer til fornuft mht, at INGEN SKADE SKER . Folk kan
jo se den anden vej
Sidste sommer havde nogle håndværkere ondt af, at jeg var iført under
skjorten hvide normalunderbukser kun. Det fandt de blufærdighedskrænkende.
Det gav god snak, dels med mig, dels blandt dem selv sidenhen, og alle kan
jo se at nøgenhedsforbud er og bliver sindsygt og bør bekæmpes, når vi har
muslimer i landet. Helligkrigerne skal indse, at vi er på vej mod
frigjorthed, og det kan de ikke ændre på. Eller kan de ?