Hvilken film er det???
Fra : Nyheder

Dato : 26-11-08 13:59

Hej NG

Jeg kan huske at jeg har set en film hvor hovedpersonen har den evne
at han kan se frem i tiden. Ikke lang tid, men nok til at han bliver
brugt til at forudse et terroangreb. Jeg kan ikke huske hvilken film
det er så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen

Sten

Fra : René Lønstrup

Dato : 26-11-08 22:04

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> brugt til at forudse et terroangreb. Jeg kan ikke huske hvilken film
> det er så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Det lyder som Next (fra 2007), med en langhåret Nicolas Cage i hovedrollen.

René Lønstrup
[insert random ingenious quote here...]

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-08 22:18

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det lyder som Deja Vu med Denzil Washinthon (49,- kroner i Aldi for tiden).

Fra : Nyheder

Dato : 26-11-08 23:08

Hej

Takker

Det var next jeg tænkte på.

Har også set De javu som også er er en fed film.

Sten

Fra : Peter Knutsen

Dato : 02-12-08 02:45

Nyheder wrote:
> [...]
> brugt til at forudse et terroangreb. Jeg kan ikke huske hvilken film
> det er så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

"The Dead Zone"? En filmatisering af en Stephen King-roman (eller
kortroman?). Findes også som TV-serie...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org