Frankie & Johnny
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-11-08 13:22

Ohh har lige fået den på dvd har SPARET DEN til en særlig lejlighed og
det var altså nu - det er første gang jeg ser den på projektor har set
den et haw af gange som whs på tv ....nok om det ...

Ingen tvil om Michelle P og Al P for er geniale hver for sig ...

men specilt Al P har en sjælden evne til at få det optimale ud af
andre skuespiller når de spiller sammen med ham ...

jeg ved ikke om denne "lille" film er den bedste kærlighedes historie
der findes men det er sgu en af dem :)

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-08 14:36

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> andre skuespiller når de spiller sammen med ham ...
>
> jeg ved ikke om denne "lille" film er den bedste kærlighedes historie

Helt enig. Dejlig film. Selv syns jeg godt, Pacino kan blive for meget, f. i
den hysteriske og vildt overspillede "Scarface", men her er han helt fin. Og
Pfeiffer er jo som altid lige til at spise.

Per V

--
Pleased to meet you, hope you get my name - but what's puzzling you is
the nature of my game

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-11-08 15:53

On Wed, 26 Nov 2008 14:35:46 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Helt enig. Dejlig film.

ja for fan :)

>Selv syns jeg godt, Pacino kan blive for meget, f. i
>den hysteriske og vildt overspillede "Scarface",

jaeee ... den er heller ikke lige mig jeg har den godt nok - men er
ikke kommet omkring til at se den endnu men så den vist sidst en gang
for 15 år siden - det er dog før Michelle Pfeiffers talent kommer til
sin ret - jeg havde helt glemt den samt det at de havde spillet sammen
før .... men Frankie og Johnny er jo på mange måder en meget stærker
film ind den pop ede Pretty woman - det er slet og ret skuespil i en
helt anden klasse ...

> men her er han helt fin. Og
>Pfeiffer er jo som altid lige til at spise.

Gu er hun så ... sider og tænker på jeg måske skulle nappe de
fabeagtige baker boys inden jeg går i seng :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-08 16:22

Bo M. Mogensen wrote:

> Gu er hun så ... sider og tænker på jeg måske skulle nappe de
> fabeagtige baker boys inden jeg går i seng :)

Hun må gerne ligge på m i t klaver!

Per V

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-11-08 17:33

Per Vadmand skrev:

> Hun må gerne ligge på m i t klaver!

Også i "Tequila Sunrise" er konen temmelig appetitlig! Og smuk som en
engel i "Ladyhawke".

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Hvad gør det man er en dårlig taber,
når bare man er bedst til at vinde!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-11-08 19:48

On Wed, 26 Nov 2008 17:32:32 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]

sgu også på mit )

>Også i "Tequila Sunrise" er konen temmelig appetitlig!

Ohh den er også go ...

> Og smuk som en
>engel i "Ladyhawke".

ja den har jeg faktisk også lige set

også er der jo wolf med Jack Nicholson :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-11-08 21:52

Bo M. Mogensen skrev bl.a.:

> også er der jo wolf med Jack Nicholson :)

Ja, haps! Man ku' blive ved ...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-11-08 14:05

On Wed, 26 Nov 2008 21:52:21 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

>Ja, haps! Man ku' blive ved ...

yep og de er gode alle sammen - selv om Frankie & Johnny har en specil
stor plads i mit hjerte - det er så suverent godt skuespil .... og der
er faktisk gjort påfalende lidt ud af hvor godt Michele P ser ud - gu
er hun også køn i denne film - men det er ikke det der er træk
plasteret det er slet og ret præstasionen ....

MvH Bo M Mogensen