I'm Not There-cover
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-11-08 00:21

Coveret eller æsken med dvd-filmen "I'm Not There" er en meget flot
metalboks med et portræt i silhuetrelief. Og man er smadder spændt på at
se se hvilke herligheder der vil åbenbare sig indeni.

Men det eneste den indeholder - ud over en reklamefolder med 'DVD
Nyheder' - er selve skiven med filmen. Ingen trykte credits eller
omtaler hverken inde i boksen eller på bagsiden. Intet hefte om filmen,
musikken, sangene, de medvirkende osv. En smuk metalsag, men lige lovlig
blæret i forhold til tomheden - bortset fra filmen. Som jeg endnu ikke
har set.

Er der noget specielt symbolsk ved at vælge en så gedigen indpakning i
stedet for en normal plasticæske?

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-11-08 05:31

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> har set.
>
> Er der noget specielt symbolsk ved at vælge en så gedigen indpakning i

Ja.
Folk bliver smadderspændte på at se hvilke herligheder der vil åbenbare
sig indeni... de skal bare lige købe den først.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-11-08 10:48

Robert Eriksen skrev:

> Folk bliver smadderspændte på at se hvilke herligheder der vil
> åbenbare sig indeni... de skal bare lige købe den først.

Jah, måske - men ikke særlig symbolsk, vel ...

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Hvad gør det man er en dårlig taber,
når bare man er bedst til at vinde!

Fra : No Humor Man

Dato : 22-11-08 16:10

Jørgen Grandt wrote:

> Jah, måske - men ikke særlig symbolsk, vel ...

Hmm... lyder da ganske symbolsk. "not there". .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 23-11-08 15:51

On Sat, 22 Nov 2008 16:09:41 +0100, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

>Hmm... lyder da ganske symbolsk. "not there". .)

Jeg har filmen Bandidas med Salma Hayek og Penelope Cruz.

Flot metal-etui her også. Indeni: dvd'en og intet andet. Intet hæfte
eller en mininudgave af filmplakaten med kapiteloversigt bag på eller
andet sjovt. Intet.

Ekstramateriale: "Bag kulisserne på Bandidas" og Bandidas-trailer.
(Tyndt) standardmateriale hvis man spørger mig.

Tilmed er der plads til to dvd'er i æsken, men kun en dvd og så vidt
jeg ved findes der ikke en tilsvarende boks med to dvd'er.

Symbolik?

Gemte herligheder? Hayek og Cruz er nævnt udenpå boksen

Sex and the City shoebox'en er så vidt jeg ved sæson-boks-dvd'erne i
en smart indpakning. Forskelligt udseende på dvd-erne og menuerne fra
sæson til sæson. Intet ekstramateriale.

sayonara
Martin Mose Larsen