Peter bjerg " du er ikke alene"
Fra : Per H

Dato : 22-11-08 00:09

Peter bjerg fra filmen "du er ikke alene" ham den langhårede der sad i
vinduet.

Hvad er der blevet af ham?

per

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-11-08 01:20

On Sat, 22 Nov 2008 00:09:23 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Peter bjerg fra filmen "du er ikke alene" ham den langhårede der sad i
>vinduet.
>
>Hvad er der blevet af ham?

godt spørgsmål - sagen med mange ungdomsfilm er at man samler nogen
håndfulde unge til filmen der er med men så ser man aldrig mere til
dem .... med farre for at springe i det så tænkte jeg ( musik ) på
hvad der i grunden skete med den oprindelige besætning på børne rock
bandet fra 70 erne parkering forbudt - til jeg mødte forsangerne til
fest der ikke havde beskæftiget sig med musik siden ...sådan tror jeg
tit det er med børn og unge v film.

"du er ikke alene" filmen er ellers suveren der kom faktisk mange gode
ungdoms film i slut 70 er beg 80 erne

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Per H

Dato : 24-11-08 02:02

On Mon, 24 Nov 2008 01:20:28 +0100, Bo M. Mogensen <usnet1*@gmail.com>
skrev:

>godt spørgsmål -

Jeg mailede faktisk med Peter for en del år siden. men alt er væk.
kunne være sjovt at se hvordan han så ud idag.

Hans kammerat fre filmen, var nem at finde..

per

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-11-08 05:22

On Mon, 24 Nov 2008 02:01:30 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Jeg mailede faktisk med Peter for en del år siden. men alt er væk.
>kunne være sjovt at se hvordan han så ud idag.
>
>Hans kammerat fre filmen, var nem at finde..

ja findes kan de well hvis man søger - men jeg tror meget få af dem
blevskuespiller hvis nogen ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : lassenielsen1000@gma~

Dato : 24-11-08 23:21
Fra : Per H

Dato : 25-11-08 13:10

On Mon, 24 Nov 2008 22:21:29 -0800 (PST), "lassenielsen1000@gmail.com"
<lassenielsen1000@gmail.com> skrev:

>http://www.uniquemodels.dk/eng/Unique/Male/Peter-B
>
>hilse Lasse
Er det ham der var med i "du er ikke alene" filmen?

per