Overnatning i Dubai for familie med børn
Fra : cckring@gmail.com

Dato : 26-11-08 09:48

Vi planlægger en tur til Sri Lanka i Januar + Februar 2009, hvor vi
skal flyve med Emirates. Det betyder at vi kommer igennem Dubai på
vejen, så derfor har vi tænkt at vi lige så godt kunne tilbringe nogle
dage der og se os omkring.

Vi har indrettet vores flybilletter efter at vi kommer til Dubai den
13. februar og rejser hjem igen den 19. februar.

Jeg er dog noget chokeret over de priser på overnatning som
rejsebureauet kan komme op med - det billigste er koster kr. 1300 pr.
nat for en lejlighed med denne placering:

------ citat ------

The Royal Home Hotel Apartments is located in the Al Raffa Area
between Meena Road and Mankhool Road in Bur Dubai. Only a few minutes
walk from Bank Street, Bur
Juman Shopping Centre and Mina Souk, the property settles it's guests
in the centre of the city.

------ citat slut ------

Er det muligt at finde noget billigere, eller må vi affinde os med det
prisleje?

Vi har to drenge på 6 og 8 år.

mvh/Carsten

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 26-11-08 20:33

Er det muligt at finde noget billigere, eller må vi affinde os med det
prisleje?

Vi har to drenge på 6 og 8 år.

mvh/Carsten

vi har netop besøgt Dubai. I kommer midt i højsæsonen, og det bliver nok
svært at finde noget billigt. Vi betalte ca. 600 på San Marco Hotel, men det
koster 823 for et dobbelt værelse i februar, hvis man bestiller det nu. Jeg
tror derfor, at I får svært ved at finde noget billigere. I skal også være
opmærksomme på kvaliteten. Man får generelt en ret høj standard. Så snart
man når over det absolutte budget niveau, er priserne som i Danmark, men man
får mere for pengene. I skal jo også have plads til 4. Læg også mærke til
hvor I bor, og hvor lang tid det tager at komme de steder hen, som I gerne
vil besøge.

Pas på, at I ikke bruger for lang tid. Den gamle bydel er billig og
interessant, men jeg tror ikke, at vi kunne bruge mere end 3 dage her, med
mindre man tager ud til stranden.

Vi lægger noget om vores tur op på vores hjemmeside i løbet af weekenden.

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Elmer Fjort

Dato : 27-11-08 10:24

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark, men man får mere for pengene. I skal jo også have plads til 4.
> Læg også mærke til hvor I bor, og hvor lang tid det tager at komme de

Jeg prøvede at lægge datoerne og børnes alder ind på hotels.com.
Der kom et par eller 3 muligheder til en pris på under 1000 kroner pr. nat
i snit.

Elmer

Fra : Lars, 8210 Århus V

Dato : 26-11-08 23:23

cckring@gmail.com wrote:
> [...]
> rejsebureauet kan komme op med - det billigste er koster kr. 1300 pr.
> nat for en lejlighed med denne placering:

I skal blot sørge for kysse lidt mv. på stranden - så har i gratis husly de
næste mange år - og gratis spanking med i prisen( ja hvis told og skat ikke
opdager det )

Lars

Fra : cckring@gmail.com

Dato : 26-11-08 15:23

> [...]
> tror derfor, at I får svært ved at finde noget billigere. I skal også være

Ja, jeg har netop også hørt fra en kollega jeg talte med i telefonen i
aften, at standarden er høj.

> Pas på, at I ikke bruger for lang tid. Den gamle bydel er billig og
> interessant, men jeg tror ikke, at vi kunne bruge mere end 3 dage her, med
> mindre man tager ud til stranden.

Det lyder som et godt råd. Faktisk aftalte vi også over aftensmaden at
vi vil kompensere lidt for prisen ved at "nøjes" med 4 overnatninger
så vi får 3 hele dage der.

> Vi lægger noget om vores tur op på vores hjemmeside i løbet af weekenden.

Det vil jeg glæde mig til at læse.

Fra : Peter T.

Dato : 27-11-08 13:36

In article <36835dd2-74e1-40aa-b6ad-
1fed1777747b@t11g2000yqg.googlegroups.com>, cckring@gmail.com says...

> Er det muligt at finde noget billigere, eller må vi affinde os med det
> prisleje?
>
> Vi har to drenge på 6 og 8 år.

Muligvis. Der bor mange danskere i Dubai og jeg husker, at jeg har
besøgt en webside for 2-3 år siden, hvor nogle af dem tilbød privat
indkvartering eller simpelthen leje hele deres hus for et givent beløb.
Jeg kan desværre ikke fodre dig med flere oplysninger, men nu har du da
fået lidt, du kan søge lidt på. :)

--
Åge Halldorsson i dk.kultur.musik d. 22/11/08:

"Der er ingen grund til at spamme gruppen til med tråde om det samme
emne. Vi har to andre Beatles-tråde"