Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp med at finde et super 3D kort
Fra : Moe

Dato : 25-07-01 19:57

Hej jeg skal have købt mig et 3D kort som skal kunne bruges som stadard,
helst med tv in/out. Min finanser er lidt små så det må max koste 2000 kr.
Jeg har selv fundet et hercules 4500 med tv-out.
- Andre ideér

--
Mvh. Martin
martin.molle@get2net.dk

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 25-07-01 20:03

Hej!

Hvad med et ATI Radeon VIVO kort?

Mvh. Henrik

Fra : peet_dk

Dato : 25-07-01 20:19

hvad med ASUS - AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe w./TV-In-Out Retail AGP /
32MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 GTS 1.817 kr.

Optag fjernsyn på din computer!

-------

Eller:
----------------------
ASUS - AGP-V7100 Pro GeForce2 MX400 Retail w./TV-Out AGP / 64MB /
2048X1536 / GeForce2 MX-400 1.567 kr.

Læg mærke til at der ikke er den vilde forskel fra 32 til 64 MB ram
----------

Det kunne også være blæret med:

ASUS - AGP-V7700 GeForce2 GTS w./TV-Out/Video In/TV-Tuner AGP / 32MB DDR /
2048X1536 / GeForce2 GTS 2.383 kr.

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : ZiCoN

Dato : 25-07-01 20:20

Hvad med et Pixelview x-player pro.. det er det jeg bruger.. det er et
geforce 2 pro 64 mb ddr.. kig det på www.chippen.dk

ZiCoN

Fra : Plyf

Dato : 25-07-01 21:01

Ohøj!
ATI Radeon256 VIVO w./TV-In/Out Bulk AGP / 64MB DDR / 2048X1536 1.839 kr
det må da uden tvivl være det bedste til de penge!
Plyf
..

Fra : -=Madsen=-

Dato : 26-07-01 01:27

Helt seriøst, hvis det var mig ville jeg købe et

GeForce2 Pro w./TV-Out AGP / 64MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 Pro 1.399
kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617917

fra Palit Microsystems, fordi det er ufattelig billig dette kort er næsten
lige så hurtigt som Geforce2 Ultra
så her er der absolut Power for alle pengene *Smiler*

Efter min mening så er det kun Ultraen og Geforce3 som slår dette kort.

Fra : * Xray

Dato : 26-07-01 07:20

-=Madsen=- <kem@SoftHome.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jnnua$1i7d$1@news.cybercity.dk...
> Helt seriøst, hvis det var mig ville jeg købe et
>
> GeForce2 Pro w./TV-Out AGP / 64MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 Pro 1.399
> [...]

HØRT! Bedste kort til prisen - 100%

*Xray

Fra : Sporten

Dato : 26-07-01 11:27

samme her er super tilfreds med mit det køre bare som en drøm.
og så kan det tweakes til et quadro med software, og så har du et kort der
er super til 3D apps

--
Morten (Sporten) Roslev
ØL ER ØL OG OMVENDT

Fra : Moe

Dato : 26-07-01 19:36

Tak for svarene, jeg tror jeg køber dettte:
GeForce2 Pro w./TV-Out AGP / 64MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 Pro 1.399
i næste måned.

Mvh. Martin