Hvornår kommer vinterkatalogerne for 2009-~
Fra : Heidi

Dato : 25-11-08 20:25

Ja som emnelinien siger - hvornår kommer rejserne for efterår 2009 til
forår 2010 til salg på nettet hos de forskellige rejsebureauer?
Forældrene har lovet en tur sydpå omkring september/oktober, så vi skal
jo være obs på hvornår vi skal begynde at kigge efter muligheder
Det er nok feks. Bravo Tours eller Star Tours vi er mest interesseret i.

--
Heidi

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-11-08 23:59

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> være obs på hvornår vi skal begynde at kigge efter muligheder
> Det er nok feks. Bravo Tours eller Star Tours vi er mest interesseret i.

Hvis ikke I på forhånd vil et bestemt sted, vil det normalt kunne betale sig
at vente, da der altid er rejser på tilbud i denne periode.
Vi har rejst flere gange i netop denne periode og altid betalt under halv
pris. Til gengæld er vi ikke så kræsne med rejsemål - bare der er varmt og
lidt at se på.

Kurt

Fra : Heidi

Dato : 26-11-08 17:52

Kurt B. Andersen wrote:

> [...]
> Vi har rejst flere gange i netop denne periode og altid betalt under
> halv pris. Til gengæld er vi ikke så kræsne med rejsemål - bare der

Vi skal 9 mennesker afsted, og det bliver sandsynligvis til Tenerife, så
af hensyn til alles ferieplanlægning, og for at være sikker på vi kan
være det samme sted alle sammen, så er vi vist nød til at bestille i god
tid
Så jeg vil stadig gerne vide hvornår man plejer at kunne se programmet
for den efterfølgende vintersæson!
--
Heidi

Fra : jos

Dato : 26-11-08 22:33

> Så jeg vil stadig gerne vide hvornår man plejer at kunne se programmet
> for den efterfølgende vintersæson!
Vi har ved de 3 selskaber vi plejer at bruge, meldt os på en
postliste(telefonisk), og får derfor kataloget tilsendt så snart det
udkommer. Det er meget forskelligt afh. af selskabet

finn