Skifte fliser eller fugemasse
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-11-08 16:30

Fliser i bad blev lagt af en der brugte gammel halvtør fugemasse, så nu
er de umulige at holde rene, jeg har givet dem autovoks, men det er ikke
godt nok, SÅ,
hvad kan betale sig, at få fuget om, eller nye fliser
mvh Ebbe

NB: Kan man få speciel fugemasse, som er mere glat

Fra : Armand

Dato : 24-11-08 19:10

Ebbe Hansen skrev:
> [...]
> godt nok, SÅ,
> hvad kan betale sig, at få fuget om, eller nye fliser

- - - At tørre væg og gulv af med en skraber eller klud efter brug!

--
Armand.

Fra : SB

Dato : 24-11-08 23:34

> - - - At tørre væg og gulv af med en skraber eller klud efter brug!
>
> --
> Armand.

I dit lokale bygge marked kan du få noget til at spraye dem med, virker fint
her ved mig, men koster lidt penge
Når de får den spray (kan ikke huske hvad det hedder) preller vandet af, men
selvf. - er der ikke meget fald, er det stadig en god ide at trække en
skraber hen over det efter et bad

Søren

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-11-08 10:29

On Mon, 24 Nov 2008 23:33:48 +0100, "SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> wrote:
klip

> [...]
>selvf. - er der ikke meget fald, er det stadig en god ide at trække en

Tak for svar, det er en mulighed jeg nok bør prøve.
I brusenichen er der masser af fald, og i resten af badet kommer der
ikke vand, vasker man, og derefter tørrer med en klud, er det lige før
den hænger fast i fugen.
mvh Ebeb