Trusler ... Hvad gør man ?
Fra : Kim

Dato : 26-11-08 18:54

Igen er jeg blevet truet af en nabo som bor i samme opgang.
Helt sikkert Muslimsk, og jeg er sikker han har et krigstraume.
Denne gang fordi jeg havde tændt en smøgt inde på stueetagen
på vej ud ad opgangen, han fulgte efter mig og min datter truende,
hele vejen rundt om huset hen til vores bil. Han var meget tæt
op at slå ud efter mig. Han bliver ved med at følge efter os og
bliver ved med at true mig verbalt og står nu så tæt på min og
man kan se at han er ved at slå ud efter mig, alt imens min
datter står ved siden af mig. Hun bliver bange. Han bliver ved
og bliver ved med at gå truende frem imod mig imens han siger
at hvis jeg ryger igen på trappen, så vil jeg fortryde det, han vil
klippe hovedet af mig, jeg skal passe på, han vil komme efter
mig osv. osv. Min datter på 12 år blev selvsagt meget
berørt. Vi skulle til forældrermøde nede på hendes skole.
Bagefter kørte vi op på politistationen for at anmelde ham
for gentagne trusler. Min datter har jo set det hele.
De ville ikke køre en sag på ham, fordi han ikke havde slået mig.
Vi snakker med en Politiassistent som efter 10 minutters pause,

kommer ud til min datter og jeg og siger at de ikke vil lave en sag
på det da manden ikke har slået ud efter mig.
De har dog indført min henvendelse i døgnrapporten.
Jeg spørger om at en person som denne mand bare kan gå rundt
og true folk uden at politiet gør noget, og får svaret ja. Jeg spørger
om han ved hvem manden er, hvis nu han overfalder andre, hvad jeg er
sikker på er sket eller vil ske, og Politiassistenten siger ja, de ved
godt hvem manden er, men det må de ikke udtale sig om samt at
et sådan problem må være en nem sag for boligselskabet.

Jeg sendte i går, samme dag, en klage via mail til vores boligselskab.

Jeg er dybt utryk ved at når jeg går tidligt om morgenen, at min
datter så kan risikere at bliver overfaldet verbalt af en sådan
sindsforvirret mand, der tror han kan true andre mennesker
med vold, for at få dem til at gøre hvad han vil, når hun skal i skole.
Jeg kan oplyse at jeg 3 gange har været i boligretten og vidnet mod
voldelige, sindsforvirrede og narkomisbrugere, hvor andre naboer
også var blevet truet, det er ikke sjovt.
Disse personer blev alle tvunget til at fraflytte.
Det rimelige her må være at denne familie får en advarsel fra
boligselskabet om at hvis de hører om at han igen truer andre
naboer, så vil de blive smidt ud af lejligheden.

Han får nok et kopi af denne klage og kan regne ud at det er mig
der har sendt den... men min holdning er at jeg vil ikke finde mig i at
blive truet der hvor jeg bor.

Jeg har boet i ejendommen i ca 25 år og som gamel bokser i min ungdom
er det ikke fordi jeg er bange, men jeg er nervøs, for min datter, og for at
kommer han nu med et våben og sammen med 5-10 andre muslimske
venner, og en del af dem er jo med i netop bander der skyder folk for et
godt ord.

Hvad ville I gøre i denne sag?

/Kim

X-post dk.videnskab.jura

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 26-11-08 23:02

Kim wrote:
> Helt sikkert Muslimsk, og jeg er sikker han har et krigstraume.

Hvordan konkluderer du hans religion?

> [...]
> kommer han nu med et våben og sammen med 5-10 andre muslimske
> venner, og en del af dem er jo med i netop bander der skyder folk for et

Men du er ikke bange, hvis han kommer med sine sindsyge danske venner?
Tjah...

> X-post dk.videnskab.jura

Tjah - hvorfor x-poste til jura? Det er jo udelukkende for at få en
debat omkring muslimer er dumme... ellers var der vel ingen grund til
den sidste del?

FUT til dk.politik.indvandring (som jeg ikke følger)

/Johan

Fra : David Konrad

Dato : 26-11-08 23:22

> FUT til dk.politik.indvandring (som jeg ikke følger)
>
> /Johan

Altså, du ville ikke hjælpe manden og havde intet at byde på, udover en
politisk overbevisning? Det er nok derfor 500.000 mennesker stemte på DF ved
sidste valg.

Spørgeren skal naturligvis hyre en advokat, selvom det er dyrt, og få et
polititilhold etableret, og så i øvrigt flytte væk fra dette belastede
område, hvor hans 12-årige datter jo i bedste fald er fremtidig
gruppevoldtægtsoffer

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-11-08 23:26

David Konrad wrote:

> [...]
> et polititilhold etableret, og så i øvrigt flytte væk fra dette
> belastede område, hvor hans 12-årige datter jo i bedste fald er

Sikke mange der lider af svære fobier.

Jeg tror snarere at det er den påståede muslim som er i fare, med sådan
en agressiv ex-bokser gående frit omkring.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : David Konrad

Dato : 26-11-08 23:44

Erik Olsen wrote:

> Sikke mange der lider af svære fobier.

At blive forfulgt dagligt, ens børn forfølges mv, er en fobi?

Jeg har selv prøvet at bo i en opgang, Kanalens Kvarter i Albertslund, hvor
et sammenrend af forskellige former for misbrugere - alkoholikere såvel som
heroin-afhængige, tyveknægte osv, såvel som muslimske indvandrere totalt
uden for pædagogisk rækkevidde var dagens orden.

Så jeg tror Johan Holst Nielsen' frenlægning er korrekt, og at det er et
skrig, et råb om hjælp.

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 08:16

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev
> [...]
> såvel som heroin-afhængige, tyveknægte osv, såvel som muslimske
> indvandrere totalt uden for pædagogisk rækkevidde var dagens orden.

Præcist hvad mit problem er:" muslimske indvandrer totalt
uden for pædagogisk rækkevidde"

> Så jeg tror Johan Holst Nielsen' frenlægning er korrekt, og at det er et
> skrig, et råb om hjælp.

Nej, ikke præcist" et skrig, et råb om hjælp."

Mere en forespørgsel om hvilke andre muligheder
jeg har for at politiet lige kører forbi denne mand og
fortæller ham at man ikke går rundt og truer folk
her i DK.

På politistationen sagde de at det var meget vigtigt,
hvad præcist manden havde sagt..

Jeg svarede at jeg jo ikke lige stod med en diktafon
ved hånden til at optage det, og kunne ikke gengive
det 100% præcist.

Men når du står over for en sådan person og kikker
ind i hans øjne, så kan man godt se der er noget galt..
Jeg prøvede men hvordan fortæller man politiet dette
så de tror på en og aflægger manden et besøg ?

Mvh Kim

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-11-08 10:14

"Kim" <no£@waydude.dk> wrote in message
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev

> Præcist hvad mit problem er:" muslimske indvandrer totalt
> uden for pædagogisk rækkevidde"

Jeg troede, dit problem var, at politiet ikke reagerede. Hvilken betydning
har det i denne gruppe, at manden er muslim, indvandrer og uden for
pædagogisk rækkevidde?

I øvrigt er det tankevækkende, at du crossposter til dk.politik.indvandring,
hvor de fleste af skribenterne også er uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 10:25

Christian R. Larsen har bragt dette til verden:

> I øvrigt er det tankevækkende, at du crossposter til dk.politik.indvandring,
> hvor de fleste af skribenterne også er uden for pædagogisk rækkevidde.

Det gjorde han skam heller ikke, det var Johan Holst Nielsen der
tilføjede den detalje.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-11-08 10:56

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> Christian R. Larsen har bragt dette til verden:

> Det gjorde han skam heller ikke, det var Johan Holst Nielsen der tilføjede
> den detalje.

Nej.

Det første indlæg i denne tråd er postet til begge grupper, hvilket i øvrigt
fremgår direkte af teksten, hvis du skulle have overset headeren:
"X-post dk.videnskab.jura"

..Johan FUTTEDE dernæst til d.p.i.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 10:57

Christian R. Larsen har bragt dette til verden:

> Nej.

Opdagede det, og slettede mit indlæg, undskylder jeg var lige en tand
for hurtig.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-11-08 21:51

"Kim" <no£@waydude.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Jeg prøvede men hvordan fortæller man politiet dette
> så de tror på en og aflægger manden et besøg ?

Hver gang du går uden for din dør starter du videoen i din mobiltelefon. En
dag fanger bordet ...

--
Per

Fra : Kim

Dato : 29-11-08 21:03

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev
> Hver gang du går uden for din dør starter du videoen i din mobiltelefon.
> En dag fanger bordet ...

Yes, er begyndt i dag, både med sko på opgangen og div affald.

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 08:09

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev
> Sikke mange der lider af svære fobier.

Jeg har ikke nogle fobier eller traumer.

> Jeg tror snarere at det er den påståede muslim som er i fare, med sådan en
> agressiv ex-bokser gående frit omkring.

Læser du ikke aviser eller ser nyheder om hvordan
mange muslimske indvandrer ikke kan indordne sig
i DK og render rundt og skyder folk ned opg brænder biler af ?

Fra : Steen Hansen

Dato : 27-11-08 16:38

On Thu, 27 Nov 2008 08:08:58 +0100, "Kim" <no£@waydude.dk> wrote:

> [...]
>mange muslimske indvandrer ikke kan indordne sig
>i DK og render rundt og skyder folk ned opg brænder biler af ?

Det er der da vist flere dansker der også gør, men så er det måske
iorden, når man er dansker ?

Steen

Fra : Seán Ó Rudaí

Dato : 29-11-08 16:32

On 2008-11-27 16:37:38 +0100, Steen Hansen <test@test.com> said:

> Det er der da vist flere dansker der også gør, men så er det måske
> iorden, når man er dansker ?
>
> Steen

Må jeg foreslå at du prøver at kigge lidt på youtube? Led efter indslag
med 'politi' - du vil opdage en helt utrolig verden af indslag posted
af visse befolkningsgrupper i DK. Deres filmede opførsel overfor
politi-folk kunne måske være en øjenåbner for et så tolerent menneske
som dig... Og det er jo altså indslag disse personer selv filmer og
lægger på youtube!

Fra : Kim

Dato : 29-11-08 21:03

"Seán Ó Rudaí" <sean@nomail.nn> skrev
> [...]
> kunne måske være en øjenåbner for et så tolerent menneske som dig... Og
> det er jo altså indslag disse personer selv filmer og lægger på youtube!

Har du et hurtigt link plz ?

Mvh Kim
P.S. Tog 1 billed af ca 5 - 9 par sko smidt uden for deres
dør til aften. Vores inspektør siger vi bare ska tage 1 fra
hvert par og smide i affaldsskrakten,....og griner, han og
hans kollegaer er selv blevet truet at dem begge, hvis man
gør det er det 100% sikket at de kammer helt over...

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 29-11-08 21:31

"Kim" <no£@waydude.dk> skrev
> Har du et hurtigt link plz ?

Nåe ja, behøvs egentlig kun et:
http://www.youtube.com/results?search_query=indvandrer

Nu er jeg jo ikke den der normalt sidder og
surfer eftter denne type videoer, det er sq for
deprimerende.
Men den generalle atityde for de videoer der
hedder "Dum Perker 1+2+3+4+5" minder
rigtig meget om den mandsperson som desværre
bor i vores opgang.

Vil lige pointere at jeg ikke er racist, som gammel
nørrebro-dreng og gammel buschauffør ( og bokser)
har jeg en del venner der er muslimske. Kendetegnet
for dem er bare at de ikke har problemer med at
indordne sig sammen med andre mennesker samt
hvis man spørger til den muslimske religion, ja så
får man svar på hvordan det hænger sammen for dem.
Kort fortalt.
Det er en grum fremtid i DK vores børn kan se frem
til tror jeg.. Jeg er vildt glad for at min datter
på 12 nu ca 1 år nu har gået til selvforsvar, det bedste og
mest effektive der findes efter min og mange andres mening.

Se evt mere her
http://www.youtube.com/watch?v=YkHmYJmfuWg

/Kim

Fra : Kim

Dato : 29-11-08 21:38

"Kim" <no£@waydude.dk> skrev > Se evt mere her
> http://www.youtube.com/watch?v=YkHmYJmfuWg

Den er er bedre:
KNA Connected feat. Laura - Et opråb til hele Danmark - la os stå sammen mod
volden!
http://www.youtube.com/watch?v=qIDspbPumqI

Fra : Erik Olsen

Dato : 27-11-08 20:16

Kim wrote:

> Læser du ikke aviser eller ser nyheder om hvordan
> mange muslimske indvandrer ikke kan indordne sig
> i DK og render rundt og skyder folk ned opg brænder biler af ?

Det giver gode overskrifter i aviserne, men faktisk er endnu flere
blegfede danskere involveret i lignende aktiviteter.

Jeg bor i et område (Ishøj) hvor der bor mennesker af meget forskellig
herkomst. Deres religiøse tilhørsforhold kan jeg kun gætte på, så det
lader jeg være med. De eneste jeg har haft problemer med, har være
blegfede danskere.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-08 21:07

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> wrote in message

> Det giver gode overskrifter i aviserne, men faktisk er endnu flere
> blegfede danskere involveret i lignende aktiviteter.

Ja jelt klart, for det er nemlig utrolig udbredt at vi danskere bare
trækker et våben i tide og utide.

> [...]
> herkomst. Deres religiøse tilhørsforhold kan jeg kun gætte på, så det
> lader jeg være med. De eneste jeg har haft problemer med, har være

Måske fordi det er så åbenlyst at du har hovedet oppe i røven på en
eller anden indvandrer.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Perker

Dato : 28-11-08 07:23

Erik Olsen wrote:

> [...]
> herkomst. Deres religiøse tilhørsforhold kan jeg kun gætte på, så det
> lader jeg være med. De eneste jeg har haft problemer med, har være

Det er klart. Du får hvad du har fortjent, så intet underligt der.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-11-08 19:51

> Det er klart. Du får hvad du har fortjent, så intet underligt der.

Og du mener det er helt rimeligt at man giver sine landsmænd den form for
problemer`
Du er godt nok underlig.

Mvh Maria

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-08 20:19

Maria Frederiksen wrote:

> Og du mener det er helt rimeligt at man giver sine landsmænd den form
> for problemer`
> Du er godt nok underlig.

Måske nok, det er i hvert fald en af de idioter jeg har smidt i mit
killfilter.

Fra : Jubii

Dato : 28-11-08 21:30

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i meddelelsen

> Måske nok, det er i hvert fald en af de idioter jeg har smidt i mit
> killfilter.

Hvilket er helt til grin. Du har netop citeret en person du har i dit
"killfilter".

Fra : Perker

Dato : 28-11-08 21:17

Maria Frederiksen wrote:

> Og du mener det er helt rimeligt at man giver sine landsmænd den form for
> problemer`

hvilken form for problemer?

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 08:07

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Altså, du ville ikke hjælpe manden og havde intet at byde på, udover en
> politisk overbevisning? Det er nok derfor 500.000 mennesker stemte på DF
> ved
> sidste valg.

Enig

> Spørgeren skal naturligvis hyre en advokat, selvom det er dyrt, og få et
> polititilhold etableret,

Er der ikke andre måde at få et polititilhold etableret ?

>og så i øvrigt flytte væk fra dette belastede
> område, hvor hans 12-årige datter jo i bedste fald er fremtidig
> gruppevoldtægtsoffer

Jeg er født og opvokset i området, hvorfor skal jeg flygte fra mit
barndomskvater, bare fordi en krigs-traumatisk mandperson tror
han kan gå rundt og true folk.
Var det ikke for min datter, havde jeg helt sikkert sagt præcist
hvad jeg menter om ham til ham med det samme..

/Kim

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-11-08 00:01

Johan Holst Nielsen" <spam@phpgeek.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan konkluderer du hans religion?

Religionen er uinteressant. Han er blevet truet på livet. Derfor SKAL
politiet reagerer.

> Men du er ikke bange, hvis han kommer med sine sindsyge danske venner?
> Tjah...

Det er dig som prøver, at gøre spørgsmålet racistisk.

> Tjah - hvorfor x-poste til jura? Det er jo udelukkende for at få en debat
> omkring muslimer er dumme... ellers var der vel ingen grund til den sidste
> del?

Du kan læse? Manden er blevet truet af en person, som måske lider af
krigstraumer. Om han er muslim, kristen eller ateist betyder intet.
Fakta: OP er blevet truet af en person og politiet vil ikke gøre noget
(hvilket er i strid med retsplejeloven). Du læser indlægget som Fanden
prædiker.

/Johnny

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 08:17

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev
> Religionen er uinteressant. Han er blevet truet på livet. Derfor SKAL
> politiet reagerer.

Men det ville de ikke.

Hvad skal man så sige til dem ?

> [...]
> Fakta: OP er blevet truet af en person og politiet vil ikke gøre noget
> (hvilket er i strid med retsplejeloven). Du læser indlægget som Fanden

Helt enig Johnny.

/Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-08 08:28

Johnny Andersen skrev:

> Religionen er uinteressant.

Jeg er enig. Derfor er det også tåbeligt ud over alle grænser at
der i det oprindelige spørgsmål står:

>    Helt sikkert Muslimsk

Det var dér debatten blev afsporet.

--
Bertel

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-11-08 09:14

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg er enig. Derfor er det også tåbeligt ud over alle grænser at
> der i det oprindelige spørgsmål står:

> Det var dér debatten blev afsporet.

Sjov nok er jeg denne gang enig med Bertel :)

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Ole C

Dato : 27-11-08 00:05

Kim skrev blandt andet:

> [...]
> Helt sikkert Muslimsk, og jeg er sikker han har et krigstraume.
> Denne gang fordi jeg havde tændt en smøgt inde på stueetagen

(klip)

> Hvad ville I gøre i denne sag?

Holde op med at ryge - eller i det mindste vente til jeg er ud i det fri

--
vh
Ole C

Fra : Kim

Dato : 27-11-08 08:28

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev

> Holde op med at ryge - eller i det mindste vente til jeg er ud i det fri
>

> --
> vh
> Ole C

Haha.... LOL...
nu tænder jeg også først smøgen når jeg står
lige ude for hoveddøren. Men han skal sq nok
finde på et eller andet han kan flippe ud over.

Jeg vil da lige pointere at deres familie stiller affald
ud på trappen i flere dage i træk, og nede foran
hoveddøren, istedet for at gå over i storskrald med
det, ligeledes med alle former for udesko, så man
skal passe på ikke at falde i dem, holder hoveddøren
åben så alle deres børn kan rende ind og ud, selv om det
står i husordenen at det må man ikke. ( det er med dørtelefon,
skal holdes lukket) Det har jeg da ikke klaget over. For ikke
at snakke om den mad de laver, detlugter godt nok slemt på
opgangen, om sommeren kan man dårligt sidde på sin altan
pga den hørm der kommer. Det har jeg da heller ikke klaget over

Har snakket med ejendomsinspektøren, og de vil helst ikke
indblandes, for de vil ikke risikere noget, de er også blevet truet
både af manden og damen, jeg tror bare ikke de har meldt det
til boligselskabet.

Mvh Kim

Fra : Kert Rats

Dato : 27-11-08 15:58

"Kim" <no£@waydude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indblandes, for de vil ikke risikere noget, de er også blevet truet
> både af manden og damen, jeg tror bare ikke de har meldt det

Måske din nabo en dag falder over sine egne sko i opgangen og falder ned ad
trappen og brækker nakken. Hvor sandsynligt dette scenarie er, kan jeg ikke
kunne sige, men du kan jo selv overveje, om det er lidt eller meget
sandsynligt.
Ikke sandt?

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-08 14:50

> [...]

> nu tænder jeg også først smøgen når jeg står
> lige ude for hoveddøren. Men han skal sq nok
> finde på et eller andet han kan flippe ud over.

Jeg synes du skal invitere en af de rettænkende danskere en tur over i din
opgang, så de kan få syn for sagen.

Jeg er sikker på at de får et indblik, de aldrig har forestillet sig...

--
Per