Stillingssøgning/CV på nettet, hvor ?
Fra : frank

Dato : 26-11-08 12:15

Jeg står for at skulle ud og søge nyt job og det er 15 år siden jeg har
prøvet dette sidst. Derfor spørgsmålet: Hvor på nettet er
anbefalelsesværdig til jobsøgning og til at lægge mit CV ud. Hvilken
job-hjemmeside er seriøs og anerkendt ?

Det drejer sig om en stilling som servicetekniker/maskinarbejder/kølemontør.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Peter T.

Dato : 26-11-08 12:26

In article <492d3031$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
frankhan@mail.dk says...

> [...]
> job-hjemmeside er seriøs og anerkendt ?
>
> Det drejer sig om en stilling som servicetekniker/maskinarbejder/kølemontør.

Du har ramt en forkert gruppe. Prøv hellere en af erhvervsgrupperne
(tjek lige fundatserne for disse på www.usenet.dk) eller dk.forbruger.

Men ellers. Hold dig fra jobindex.dk. Jeg har lagt mit CV på dette i
min søgen efter arbejde som grafiker og teatertekniker. Jeg blev
kontaktet bla. vedr. en ledig stilling som kirketjener i en kirke på
nørrebro. Så det er ikke der, seriøsiteten er allerstørst. :)

--
Åge Halldorsson i dk.kultur.musik d. 22/11/08:

"Der er ingen grund til at spamme gruppen til med tråde om det samme
emne. Vi har to andre Beatles-tråde"

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 18:11

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> job-hjemmeside er seriøs og anerkendt ?
>
> Det drejer sig om en stilling som
> servicetekniker/maskinarbejder/kølemontør.

Hej Frank.

Du skal meldes ledig på www.jobnet.dk.
Der kan du også oprette et CV.
Endvidere så SPØRG for alt i verden
din fagforening ved det mindste tvivlsspørgsmål.
Du kan også søge job på jobnet, jobindex m.fl.

Held og lykke.

Fra : Henning

Dato : 26-11-08 18:29

>Hej Frank.
>
>Du skal meldes ledig på www.jobnet.dk.

Det forudsætter jo at man er ledig? Man kan sagtens søge nyt job uden
at være arbejdsløs først.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 18:41

> Det forudsætter jo at man er ledig? Man kan sagtens søge nyt job uden
> at være arbejdsløs først.

Det er også sandt.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 18:36

Eque wrote:

> Du skal meldes ledig på www.jobnet.dk.
> Der kan du også oprette et CV.

Ikke kan, Skal

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 18:42

<Just> skrev i en meddelelse

> Ikke kan, Skal

Ikke hvis man blot søger andet job.
Han kan søge uden at logge på/være oprettet.

Fra : Knut

Dato : 26-11-08 18:52

"Eque" <-> wrote in message

> Du skal meldes ledig på www.jobnet.dk.
> Der kan du også oprette et CV.
> Endvidere så SPØRG for alt i verden
> din fagforening ved det mindste tvivlsspørgsmål.
> Du kan også søge job på jobnet, jobindex m.fl.

www.jobnet.dk SKAL du ind og ligge hvis du skal søge dagpenge - ellers
kan du lægge dig derind.
Du er 98,999...9 % sikker på aldrig at få noget ud af det.

Brug et par stykker af de andre - de fleste er seriøse, selvom man da godt
kan få et par tåbelige henvendelser. Det er jo ikke så meget sidens problem,
men mere de arbejdgivere som bruger siden.

Knut

Fra : Carsten

Dato : 26-11-08 19:40

> [...]
> job-hjemmeside er seriøs og anerkendt ?
>
> Det drejer sig om en stilling som
> servicetekniker/maskinarbejder/kølemontør.

Du har fået et par job sites af andre, men jeg vil også lige nævne google
som udemærket "jeg vil gerne finde et nyt job" site. Prøv f.eks. at skrive
"kølemontør søges" eller "vi søger en kølemontør" og kig lidt på hits.

Carsten