Penge retur efter "mislykket" rep.??
Fra : KH

Dato : 23-11-08 14:56

Efter 4 mdr. tovtrækkeri med Pixmania er de nu kommet til den konklussion at
de ikke kan reparere mit vækkeur. Derfor har de sat pengene ind på en
"sparegris" som så kan benyttes hos dem.

Det er jeg nu ikke interesseret i og vil gerne have pengene retur. Efter 14
dage giver de sig og vil have mine kontooplysninger, så de kan sætte pengene
ind. Nu er jeg imellemtiden blevet godt trætte af Pixmania og ser dem ikke
længere som værende særlig troværdige. Derfor forlanger jeg at få pengene
tilsendt. Evt. via check.

Er jeg i min ret til at kræve det??

Fra : Bo

Dato : 23-11-08 08:02

On 23 Nov., 15:56, "KH" <Hoenga...@gmail.com.FJERN> wrote:
> [...]
> længere som værende særlig troværdige. Derfor forlanger jeg at få pengene

Du kan give Pixmania dit IBAN nr. og oplyse SWIFT, andet kan du ikke
kræve. vh Bo

Fra : alexbo

Dato : 23-11-08 16:01

"KH" <Hoengaard@gmail.com.FJERN> skrev

> længere som værende særlig troværdige. Derfor forlanger jeg at få pengene
> tilsendt. Evt. via check.
>
> Er jeg i min ret til at kræve det??

Ja hvis du har betalt med check.

mvh
Alex Christensen

Fra : Allan Olesen

Dato : 23-11-08 18:44

KH wrote:
> [...]
> længere som værende særlig troværdige. Derfor forlanger jeg at få pengene

Uanset om du er i din ret eller ej, har du ikke nødvendigvis meget
fordel af det. Det kan være dyrt at hæve en udenlandsk check.

--
Allan Olesen

Fra : Bo

Dato : 23-11-08 11:04

> [...]
> længere som værende særlig troværdige. Derfor forlanger jeg at få pengene

Dagligt læser jeg om forbrugers fortrydelser og bøvl med udlandet,
hvorfor handler i ikke hos den frie Købmand i Danmark, så var i fri
for bøvlet og hvis noget er i stykket, kan i overbringe varen til den
lokale Købmand, han er måske momsen dyrere, men de besværligheder i
har, kan langt bedre bruges på noget andet fornuftigt. Jeg griner når
lille Søren har leget importør med de store. vh Bo

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-11-08 20:27

Bo skrev:

> Dagligt læser jeg om forbrugers fortrydelser og bøvl med udlandet,

Det var da hyggeligt. Kender du gruppen dk.snak? Den er beregnet
til den slags uforpligtende hyggesnak.

--
Bertel

Fra : Knut

Dato : 23-11-08 20:34

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> wrote in message

> Det var da hyggeligt. Kender du gruppen dk.snak? Den er beregnet
> til den slags uforpligtende hyggesnak.

Har du en helt speciel gruppe, hvor din snak kan placeres?

Knut