Mødet er ikke retssag eller høring.
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 01:27

Mødet er ikke retssag eller høring.

Hvis nogen er sigtet, tiltalt, anklaget er det børnehavebestyrelse og
kommunalchefer
Ikke mig.

Men min drøm at de afleverer skriftlig bevismateriale så de kan blive
latterliggjort i medierne - DET KRÆVER HELD

De er usle og har dårlig samvittighed men vil vise deres gode vilje ved at
tillade møde tsk tsk.

Fra : mr

Dato : 23-11-08 21:06

> [...]
> latterliggjort i medierne - DET KRÆVER HELD
>
> De er usle og har dårlig samvittighed men vil vise deres gode vilje ved at

har du et spørgsmål, eller vil du ha ynk?

Fra : alexbo

Dato : 23-11-08 21:19

"mr" skrev

En gengivelse af et indlæg fra BW.

Jeg synes det er rart at se at der er nogen der støtter BW, også selv om de
er navnløse.

Jeg ved at der er en hel del der har BW i filtret,
så den eneste måde de får læst BW's skriverier er hvis nogen citerer ham.
I et informationssamfund som vores, er det ikke rimeligt at nogen unddrager
sig information.

Jo flere vi er der skriver i disse tråde, jo sværere bliver det at undgå.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kim2000

Dato : 23-11-08 22:15

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> har du et spørgsmål, eller vil du ha ynk?

Opmærksomhed....