Vil du bisidde om børnehavesag?
Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-08 17:15

Vil du bisidde om børnehavesag?
9.dec kl 17 skal lille BW (mig) op mod 8 kommunaltopfolk incl jurister og
forsvare polititilholdsssag vedr min genbo-børnehave
Jeg har ret til at medbringe en bisidder, så jeg har vidne på, hvad der er
sagt - kunne det være dig? Ring i såfald 35861000.og jeg forklarer nærmere.
Mødets dagsorden er at
1. Afklare hvilke bevæggrunde og specifikke oplysninger fra Bo Warmings
hjemmeside, der gav anledning til politianmeldelsen

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Kim

Dato : 22-11-08 17:07

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Vil du bisidde om børnehavesag?
>
> Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000
Larmende tavshed....
Det siger måske lidt om din popularitet i diverse NG ?

--
Kim

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 22-11-08 17:16

Den Sat, 22 Nov 2008 17:06:45 +0100 skrev Kim:

> Larmende tavshed....
> Det siger måske lidt om din popularitet i diverse NG ?

Kan du da for helvede ikke bare holde din kæft.

--
Karl Erik

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 23:50

> [...]
> hjemmeside, der gav anledning til politianmeldelsen
>
> Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Konfiskation af computer>
Mit møde med kommunen om tilholdstrussel skal , som ses af trådstart, starte
med at man giver mig aktindsigt om hvilke hjemmesideskriverier fra mig, der
var børnehavens alibi.
Da jeg intet sådant har skrevet, der kan alarmere forældre, er det klart, at
identitets-tyveri er sket, altså at nogen har skrevet i mit navn, fx
børnehaveforældre eller pædagoger der vil fælde mig på fingerede beviser.
Når jeg nægter at være ophavsmand til fremlagte hjemmesideindlæg, bør det
afføde en skriftlig undskyldning fra kommunens side.
Da kommunen nok aldrig har givet eller vil give skriftlig undskyldning til
en DF-sympatisør, vil de nok konfiskere min komputer for at afsløre at jeg
har skrevet det påståede.
Når de finder, at der intet kan afsløres, vil de placere noget falsk
bevismateriale for ikke at tabe ansigt.
Jeg har jo før været udsat for justitsmord, så jeg kan ikke forestille mig
andet resultat af dette sære møde . Kan du ?

Kommunal angst for skriftlig forpligtelse
Kommunens BørneUngdomsAfdeling råber til himlen at VI ER SKYLDIGE OG HAR
DÅRLIG SAMVITTIGHED ved at de ikke sender mig det bevismateriale, de har
sendt til politiet.
Jeg har klaget vedvarende i 1½ år før de laver dette sære møde, hvor de
utvivlsomt vil holde kortene tæt til brystet og ikke give mig skrifter, der
kan bevise kommunens fejl, fx kopi af de hjemmesideudskrifter, hvormed de
har beløjet mig overfor kommunen.
Hvis de vedr godt naboskab lover mig, at jeg igen må benytte gadens
offentlige fortovsareal som andre borgere, så vil de gøre det mundtligt så
de IGEN kan løbe fra løftet. Kan man forestille sig andet?

Lov om at gå bag folks ryg?
Blandet det meget uundskyldelige i børnehavens tackling af forældrehysteri
er, at man har valgt at gå til politiet og ikke til mig.
Forvaltningsloven gør det indlysende at korrekt praksis havde været for
chefen at gå ti skridt ud af børnehaven til, hvor jeg sad på min klapstol og
meddele at chefens løfte om at jeg måtte sidde der, var ikke længere
gældende.
Eller man kunne skrive eller ringe til mig.
Men man har vidst sig ussel og storlyvende og ikke evnet at erkende sit
skitzovægelsind. Kan der være anden forklaring?

Kommunal-opfindelse af falske beviser
Er der sikkerhed for straf af kriminelle offentlig ansatte, når det som i
den aktuelle sag viser sig, at de har fabrikeret falske beviser mod mig.
De kan have ladet andre foretage fabrikationen og påstå ikke at have haft
viden om sådan kriminalitet, og derved klare frisag.
Hvad kan jeg stille op når der fra starten har været tale om en Kafka-proces
hvor man har håbet at køre mig træt og ikke skulle fremlægge hvad man bag
min ryg løj til politiet?

Kan jeg bevise, at jeg intet har fjernet fra min hjemmeside?
Kommunens anklage mod mig er at jeg på www.glistrup.com har skrevet noget
der kan gøre børns forældre utrygge ved, at jeg betræder et fortov nær
børnehaven.
Hvorfor ikke være utryg ved, at jeg bebor samme
kommune/nation/kontinent/klode?
Når det indses, at det skrevne ikke er på siden idag, vil man nok hævde, at
det _er_ af mig, men jeg har fjernet det fra nuværende site fornylig.
Kan jeg (skulle) bevise, at jeg intet har fjernet fra hjemmesideadressen i
de sidste to år?