Bugsy i snakke humør
Fra : oz3bto

Dato : 26-11-08 03:19

Et nyt cam skulle testes og Bugsy var i snakke humør

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17387

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17386

Camet er bare et billigt et købt i tyskland.. Optager direkte på SD kort og
der skal intet installeres eller bruges sjove programmer til at se de klip
man får lavet

Bare SD kortet i PCen (såfremt den har kort læser) også gang i media player

Fra : Sybil

Dato : 26-11-08 19:32

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> klip man får lavet
>
> Bare SD kortet i PCen (såfremt den har kort læser) også gang i media

Skøn video
Men Gizmo og Leffe kunne ikke forstå at computeren sagde som en hund

Majken

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-08 20:55

In news:ggibmk$2nqf$1@newsbin.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> Et nyt cam skulle testes og Bugsy var i snakke humør
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17387
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17386

Hvor er han bare sød.

Du har nok fået en rival der. Hvad siger Maj til det ? På filmen ser hun ud
til at more sig kongeligt over at du er blevet jaget ud af din egen seng.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hm

Dato : 26-11-08 21:09

mon ikke man skal være medlem , for jeg kan ikke se nogle vidio klip

Hanne/ som er udenfor

Fra : jopa

Dato : 26-11-08 21:55

"Hm" <misqueen.asli@gmail.com> skrev

> mon ikke man skal være medlem , for jeg kan ikke se nogle vidio klip

Tryk dog på pilen mand

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 26-11-08 22:46

"oz3bto" <no@in.dk> skrev > Et nyt cam skulle testes og Bugsy var i snakke
humør

> http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17387

Aner jeg en smule dominans

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : oz3bto

Dato : 27-11-08 05:27

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "oz3bto" <no@in.dk> skrev > Et nyt cam skulle testes og Bugsy var i snakke
> [...]

Lidt måske .. Kan nu nemt få ham ned fra sengen.. Er bare at sige ned

Fra : jopa

Dato : 27-11-08 10:34

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Lidt måske .. Kan nu nemt få ham ned fra sengen.. Er bare at sige ned

Ok fint nok men man har da set tilfælde hvor manden ikke var velkommen i sin
egen seng

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : oz3bto

Dato : 27-11-08 15:16

> "oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Ok fint nok men man har da set tilfælde hvor manden ikke var velkommen i
> [...]

Det er kun leg .. Men ja han kan nemt misforståes af folk der ikke kender
ham

Samme når han snakker.. Mange tror at han knurre og bliver så bange for ham
... Men sådan snakker samojeder jo