Fredag den 13. (spoiler)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-01 18:36

jeg er ved at samle fredag den 13. serien op til nummer 4 på DVD fra
Paramount... så vidt jeg ved er der kun udgivet widescreen collection
filmene fra Paramount... der er alle R-rated, men har de ikke altid været
det?... der er da ikke fjernet noget som ikke altid har været fjernet...
vel?
hvis nogen har 4'eren (final chapter) kan i så fortælle mig om scenen hvor
jason får en machete i knolden og langsomt glider ned af den tilsidst er med
på denne dvd udgave... jeg har engang erhvervet mig denne film på vhs i mine
nybegynder dage som filmsamler og bestilte den fra England (ja der må
grines!) hele føromtalte scene er væk!... tilfældigvis sendte TV Danmark den
2 uger efter og jeg fik scenen med... spørgsmålet er så om scenen er med på
dvd'en??

sniper_Nolight

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-07-01 23:22

sniper_Nolight <sniper_nolight@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5f0318$0$353$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
den
> 2 uger efter og jeg fik scenen med... spørgsmålet er så om scenen er med

Jeg har haft 4'eren på DVD, altså den nye udgave fra Paramount, og JA,
scenen hvor Jason langsomt glider ned af macheten, ER med i denne udgave.
Det er iøvrigt fedt nok, at de nye udgaver fra Paramount er Anamorphic

Thomas

Fra : psyCrow

Dato : 30-07-01 14:47

De skulle helt klart tage at udgive et box-set med allesammen, ligesom New
Line gjorde med ...Elm Street, i stedet for at presse citronen med over 200
bops for hver film.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-07-01 17:16

> [...]
> Line gjorde med ...Elm Street, i stedet for at presse citronen med over

der har du ret... jeg var så heldig at købe toeren uåbnet af en fyr der
havde fundet den i Frankrig på tilbud... dne fik jeg for 130,-

sniper_Nolight