eplehuset.dk skriver....
Fra : Kim

Dato : 26-11-08 18:09

"Nu åbner Eplehuset!
Torsdag den 27. november kl. 10.00 slår vi dørene
op med masser af gode tilbud. [24-11-2008]
Mer info..."

Og når man så trykker på linket "Mer info..."
"Nu åbner Eplehuset!
Torsdag den 27. november kl. 10.00 slår vi dørene op
med masser af gode tilbud.
Når snoren bliver klippet kl. 10.00 torsdag den 27. november
2008, bliver det i Danmarks største Apple Premium Reseller
Store. På mere end 220 m2 i 2 etager viser vi alt fra Apple,
samt tonsvis af cool tilbehør.
Der er tilbud til alle - uanset om du køber en Mac, en iPod eller
en iPhone, så vil der være tilbehør til kun 1 krone.
Velkommen til Eplehuset ! - Din danske Apple expert
Publisert: 24. november 2008!

Hvorfor fanen står der intet om præcist hvilke tilbud der er ?

Jeg gider sq da ikke stå i kø i timer for at at finde ud af at den iPod
højttaler min datter ønsker sig ikke er på tilbud...

Igen et eksempel fra en Apple levardør.

/Kim

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-08 18:55

Kim <no£@waydude.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg gider sq da ikke stå i kø i timer for at at finde ud af at den iPod
> højttaler min datter ønsker sig ikke er på tilbud...

Og Apple Store holder Black Friday på fredag. Der står heller ikke noget
om, hvad det er, der er på tilbud.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen BJ

Dato : 26-11-08 19:30

Kim <no£@waydude.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg gider sq da ikke stå i kø i timer for at at finde ud af at den iPod
> højttaler min datter ønsker sig ikke er på tilbud...

De skulle sælge iPhone, muligvis billigere end andre

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-08 22:06

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> De skulle sælge iPhone, muligvis billigere end andre

Jeg har hørt, at de sælger den for Telia til nøjagtig samme pris som
Telia. Det er altså ikke noget med parallelimport eller andet "smart".
De er bare forhandlere for Telia.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen BJ

Dato : 27-11-08 08:22

> Jeg har hørt, at de sælger den for Telia til nøjagtig samme pris som
> Telia. Det er altså ikke noget med parallelimport eller andet "smart".
> De er bare forhandlere for Telia.

Okay. Jeg læste bare noget om det på nettet i går - og jeg skimmede det
nok ret hurtigt.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-11-08 09:13

Kim <no£@waydude.dk> wrote:

> Hvorfor fanen står der intet om præcist hvilke tilbud der er ?

Jeg mener at have set en avisannonce, hvor de annoncerede bl.a. MacBook
med stor besparelse (kan ikke huske detaljer, specs etc.)
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : N/A

Dato : 27-11-08 15:32

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-11-08 15:32

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> MacBook 13,3"
>
> 2,4GHz Intel core 2 duo
> 160GB Harddisk
> 2GB Ram
> 8x SuperDrive (DVD+/-RW)
> Mac OS X 10.5, iLife '08
>
> Kun kr. 6.990,- (spar kr. 2.300)

de glemmer at skrive ex. moms så ?

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-11-08 16:00

On 27/11/08 15.32, Thomas von Hassel wrote:
> de glemmer at skrive ex. moms så ?

Nej, det er den 'gamle' model:
http://www.eplehuset.dk/nyhet/fa-dig-en-macbook-106.aspx

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-11-08 16:03

> Nej, det er den 'gamle' model:
> http://www.eplehuset.dk/nyhet/fa-dig-en-macbook-106.aspx

aha! ... ja så giver det mere mening .. så har de fået dem _billigt_ ..

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-11-08 16:46

On 27/11/08 16.02, Thomas von Hassel wrote:

> aha! ... ja så giver det mere mening .. så har de fået dem _billigt_ ..

Klart. Mon ikke årsagen til at den model overhovedet finder er, at Apple
har haft rigtig mange stumper på lager. Jeg forstår simpelthen ikke,
hvis det er sån' /helt/ bevidst at de har bibeholdt den gamle model.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 27-11-08 17:41

Thomas von Hassel skrev:

> aha! ... ja så giver det mere mening .. så har de fået dem _billigt_ ..

God pris der. Det er med superdrive og det hele.

Men det er nok rigtigt set at det er en container der bare skulle VÆK
inden Unibåddy-modellen.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-11-08 16:25

> de glemmer at skrive ex. moms så ?

Pokkers jeg røg i fælden, jeg har slettet min posting. Det er træls med
alle de modeller.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini