iPhone OS 2.2
Fra : Per Rønne

Dato : 21-11-08 18:24

Så er iPhone OS 2.2 klar til downloading i iTunes, Apple Store.

Opdateringen synes at have forløbet uden problemer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-11-08 10:56

On Nov 21, 9:24 am, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Så er iPhone OS 2.2 klar til downloading i iTunes, Apple Store.

Er det lykkedes dig at få gang i Street View? Jeg kan ikke finde det
noget sted.

--
Michael Knudsen

Fra : Per Rønne

Dato : 21-11-08 19:10

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Er det lykkedes dig at få gang i Street View? Jeg kan ikke finde det
> noget sted.

Jeg har endnu ikke forsøgt; at downloade 2 G over et g-baseret WiFi
tager altså /tid/ ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-11-08 19:51

Per Rønne skrev:

> Jeg har endnu ikke forsøgt; at downloade 2 G over et g-baseret WiFi
> tager altså /tid/ ...

Er 2G langsommere end 3G?

Bliver forvirret af alle de der højtekbegreber...

Fra : Per Rønne

Dato : 21-11-08 20:07

> Er 2G langsommere end 3G?
>
> Bliver forvirret af alle de der højtekbegreber...

To GB, download af Wikipedia over WiFi ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-11-08 23:02

Per Rønne skrev:

> To GB, download af Wikipedia over WiFi ...

Arj, har du heller ikke nogen humor? Øv...

Fra : Per Rønne

Dato : 30-11-08 16:59

> Arj, har du heller ikke nogen humor? Øv...

Nu mangler kropssproget jo her ... begge veje ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-08 20:25

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu mangler kropssproget jo her ... begge veje ...

Downloade Wikipedia? Hvorfor henter du ikke hele internettet? Så behøver
du slet ikke være online.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 30-11-08 21:13

> Downloade Wikipedia? Hvorfor henter du ikke hele internettet? Så behøver
> du slet ikke være online.

Man kan ikke altid være online; det sker faktisk irriterende tit. Et
opslag på wikipedia tager med den downloadede version et par sekunder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-08 23:21

> Man kan ikke altid være online; det sker faktisk irriterende tit. Et
> opslag på wikipedia tager med den downloadede version et par sekunder.

Jeg undrede mig bare lidt over, at Wikipedia er noget, man kan
downloade. Jeg opfattede det ikke som sådan noget statisk af en bestemt
størrelse. For mig lød det lidt som, hvis nogen ville downloade
internettet. Det er ligesom historierne, om den ældre dame, der ringer
til support og spørger, hvornår internettet lukker om aftenen. Eller når
jeg hører en på arbejdet sige: "Internettet er nede i dag". Så tænker
jeg altid, at det nok vil komme bag på adskillige hundrede millioner
mennesker rundt om i verden. Sidst vi var på ferie, bad min kone mig
slukke for internettet, når vi tog hjemmefra. Til min undren var det
blevet tændt igen, da vi nåede frem til hotellet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 01-12-08 00:49

> [...]
> slukke for internettet, når vi tog hjemmefra. Til min undren var det
> blevet tændt igen, da vi nåede frem til hotellet.

<http://collison.ie/wikipedia-iphone/>

Der er mange steder hvor 3G forbindelsen ikke virker indendørs, og hvor
man ikke kan komme på WiFi.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-11-08 11:13

On Nov 21, 10:10 am, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Jeg har endnu ikke forsøgt; at downloade 2 G over et g-baseret WiFi
> tager altså /tid/ ...

2G? Mener du 2Gb? Min opdatering fyldte kun cirka 250Mb, så vidt jeg
husker. Det skal nok tilføjes, at jeg bruger en iPod Touch (den nyeste
generation), men der er vel næppe den store forskel i funktionalitet.

--
Michael Knudsen

Fra : Per Rønne

Dato : 21-11-08 19:24

> [...]

> husker. Det skal nok tilføjes, at jeg bruger en iPod Touch (den nyeste
> generation), men der er vel næppe den store forskel i funktionalitet.

Ja, opdateringen fylder cirka 250 MB [ikke Mb, megabit]. Men jer er jo
ved at downloade Wikipedia til min iPhone, som det fremgår af roden [det
gjorde det så ikke alligevel].

Nu er godt halvdelen downloadet, og der skulle være knap to timer
tilbage.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-11-08 14:19

On Nov 21, 9:55 am, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:

> Er det lykkedes dig at få gang i Street View? Jeg kan ikke finde det
> noget sted.

Æv! Her er en "forklaring", eller hvad man nu skal kalde det:

http://www.pcworld.com/article/154354/ipod_touch_draws_the_short_straw.html

--
Michael Knudsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-11-08 00:41

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Er det lykkedes dig at få gang i Street View? Jeg kan ikke finde det
> noget sted.

Søg på Eiffel-tårnet f.eks.
--
Henrik Münster