Ipod touch App Store Updates
Fra : Peter Holm

Dato : 21-11-08 15:31

Hej

Jeg har et par updates i App Store som hænger.
Jeg har således et 2-tal oveni App Store ikonet, men forsøger jeg at hente
disse updates går den blot i stå eller søger og søger.
Det er slet iforbindelse med en update der gik i stå, hvor jeg var nødt til
at slette programmet og geninstallere. Faktisk vil det sige, at de 2 updates
den leder efter allerede ER installeret, men 2-tallet er bare ikke
forsvundet fra ikonet.

Er der et fix til at slette/annulere disse ventende updates?

Mvh
Peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-11-08 20:23

Peter Holm <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote:

> [...]
> forsvundet fra ikonet.
>
> Er der et fix til at slette/annulere disse ventende updates?

Jeg har også problemer med at komme igennem til updates i dag. Jeg håber
på, at det er et midlertidigt problem, som bliver løst, så jeg prøver at
være tålmodig. Det er alt i alt en god taktik indenfor computer og
elektronik. Før eller siden bliver de fleste problemer løst, bare man
venter længe nok.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Holm

Dato : 22-11-08 10:54

"Henrik Münster" wrote:

> [...]
> at være tålmodig. Det er alt i alt en god taktik indenfor computer og
> elektronik. Før eller siden bliver de fleste problemer løst, bare man

Thx.
Her til morgen kørte update igennem uden problemer og slettede 2-tallet.
Mvh
Peter