Konvertere videoformat med subs
Fra : Esben

Dato : 21-11-08 14:21

Jeg bruger min Palm som medieafspiller, men har ikke fundet nogen måde
at vise undertekster på. Er der en måde på Mac til at konvertere
videoformater til "hardsubbede" versioner. Har ikke kunnet se muligheden
i VisualHub... Det drejer sig bl.a. om .ogm format.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Lyrik

Dato : 21-11-08 16:52

"Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> videoformater til "hardsubbede" versioner. Har ikke kunnet se muligheden
> i VisualHub... Det drejer sig bl.a. om .ogm format.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du kan bruge "Handbrake" den har mulighed for at vælge fastbrændte
undertekster. Så kan man håbe at de formater den kan indkode til kan bruges
på din palm. Som standard bruger den mkv, mp4 og m4v . Encoderne er XVID,
H.264 og mpeg4. Hvilke videoformater kan Palmen afspille?

MvH
Jens

Fra : Esben

Dato : 23-11-08 19:52

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> på din palm. Som standard bruger den mkv, mp4 og m4v . Encoderne er XVID,
> H.264 og mpeg4. Hvilke videoformater kan Palmen afspille?

h.264 er fint og vel generelt det bedste format. Desværre kan Handbrake
ikke læse .ogm filer og så er jeg lige vidt med det forhåndenværende
projekt.

Og VisualHub kan ikke bevare underteksterne i konverteringen..-

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad