FileMaker og iPhone
Fra : Per Rønne

Dato : 20-11-08 06:57

Skulle andre have haft problemer med at synkronisere data mellem FM på
deres Mac og FMTouch på deres iPhone eller iPod Touch, så synes
problemet nu løst.

Det virker i hvert fald for mig, efter at jeg udskiftede plug-in'en på
Mac'en fra version 1.38 til den nye 1.44.

Synkroniseringen foregår over WiFi, og routeren skal dirigere port 8000
til den datamat, FMP kører på, med FMP i front med den relevante
database åben [muligt at de nu har slækket lidt på disse 'i front'].

Så nu kan man have alle sine FM databaser på sin iPhone, for dem der har
lommer nok, på sin iPod Touch [de skal jo så bruge anden lomme til
mobiltelefonen].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk