/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
ViewSonic skærm hyler
Fra : AN


Dato : 25-11-08 09:46

Hej gruppe
Jeg har købt en 26" VA2626WM ViewSonic skærm, men den har en hyle tone når
skærmbilledet kommer frem, den er der konstant og er ret irriterende. Tonen
er der ikke når skærmen står i standby.
Er det normalt med sådan en hyle tone, eller skal den byttes/rep.?
Den er købt hos Proshop, og kan den byttes/fortrydes inden for 14 dage når
den har været i brug, jeg fik den for 5 dage siden, og har alt original
emballage.

Er der nogen som kender til hyle tone problemer og fortrydelse regler.

Venlig hilsen Axel



 
 
Jens C. Hansen (25-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens C. Hansen


Dato : 25-11-08 23:53

AN wrote:
> Jeg har købt en 26" VA2626WM ViewSonic skærm, men den har en hyletone når
> skærmbilledet kommer frem, den er der konstant og er ret irriterende. Tonen
> er der ikke når skærmen står i standby.
> Er det normalt med sådan en hyletone, eller skal den byttes/rep.?

Det er ikke normalt; det er højst sandsynligvis strømforsyningsdelen,
hvor en spole ikke har fået en klat gummilim eller andet, som normalt
forhindrer den i at vibrere/hyle.

> Den er købt hos Proshop, og kan den byttes/fortrydes inden for 14 dage når
> den har været i brug, jeg fik den for 5 dage siden, og har alt original
> emballage.

Du kan vælge enten at klage over hyletonen og høre om de vil bytte den,
eller fortryde købet indenfor 14 dage, som du har ret til.

Hvis du fortryder købet, skal den blot være i væsentlig samme stand,
dvs. ikke fedtet/klistret/skrammet eller på anden måde se brugt ud.
Al emballage og tilbehør skal med retur.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste