Natasja
Fra : Steen BJ

Dato : 19-11-08 22:19

Sad og så programmet om Natasja i aften, og studsede over en udtalelse
hun kom med: Mine tre første albums bliver med danske tekster

Har kun ikke kun lavet et dansksproget album (og to engelske)?

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Ralph

Dato : 19-11-08 23:34

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse
> Har kun ikke kun lavet et dansksproget album (og to engelske)?

Det var vel en hensigtserklæring, hun nåede det desværre ikke.
Sådan forstod jeg det, hun sagde også noget med at blive gammel og....., det
nåede hun desværre heller ikke.

--
Ralph

Fra : Steen BJ

Dato : 20-11-08 08:34

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Det var vel en hensigtserklæring, hun nåede det desværre ikke.
> Sådan forstod jeg det, hun sagde også noget med at blive gammel og....., det

Men hendes første album var da på engelsk, var det ikke?
Hendes andet album, hun for alvor brød igennem med, var på dansk.
Hendes sidste, der først kom efter hendes død, var også på engelsk
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-08 13:01

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen

album var da på engelsk, var det ikke?
> Hendes andet album, hun for alvor brød igennem med, var på dansk.

Nu skal vi nok ikke lige overdrive det med at være brudt igennem. hun har
aldrig været kendt i Danmark før hun døde. Da det blev sagt i radioen
at hun var død anede jeg ikke hvem der blev talt om. Har helller aldrig hørt
hende omtalt på nogen radiostation.

Jeg testede hvad hun havde lavet og faldt over en rigtig god plade med
hende. Det var denne. Men den har jeg heller aldrig hørt på nogen
radiostation, før hun døde

Den er ellers så god at jeg snart frygteligt mange gange. Der er noget
specielt over den. Ikke specielt teksten, men mere rytmen.

Her er den i forskellige you-tube-optagelser
http://www.youtube.com/watch?v=eIVo9kEu90I&feature=related (her er lyden
bedst)

http://www.youtube.com/watch?v=MC1nPmb0jUI&feature=related (her er lyden
også god)

http://www.youtube.com/watch?v=NONnUBKcNZI (her er Natasja selv - men lyden
er desværre ikke noget at råbe "hurrahhhh" over på denne optagelse)

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 22-11-08 13:20

On Sat, 22 Nov 2008 13:00:45 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> skrev:

>"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen
>
>album var da på engelsk, var det ikke?
>

>Nu skal vi nok ikke lige overdrive det med at være brudt igennem. hun har
>aldrig været kendt i Danmark før hun døde.
præsis, måske hendes udsende har noget med det at gøre.

per

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 14:25

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> præsis, måske hendes udsende har noget med det at gøre.

Hvad var der galt med hendes udseende?

Fra : Per H

Dato : 22-11-08 14:53

On Sat, 22 Nov 2008 14:24:47 +0100, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvad var der galt med hendes udseende?

Intet tværtimod. måske derfor hun blev så kent bagefter.

per

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 14:56

> Intet tværtimod. måske derfor hun blev så kent bagefter.
> --

Hun var altså ikke totalt ukendt inden. Men selvom hun var en megaflot
kvinde, så tror jeg ikke det er nok

Fra : Per H

Dato : 22-11-08 15:07

On Sat, 22 Nov 2008 14:55:56 +0100, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Hun var altså ikke totalt ukendt inden. Men selvom hun var en megaflot
>kvinde, så tror jeg ikke det er nok
Nej sikkert ikke, Men jeg er overbevist at det hjælper til.
og det er jo ikke kun i musikbrancen det er sådan..

desværre..

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-11-08 15:17

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
lyden
> er desværre ikke noget at råbe "hurrahhhh" over på denne optagelse)

Hej Åge

Jamen igen, må jeg give dig nogenlunde ret....

Der er vist noget om snakken, at vi bor i den forkerte ende af landet...

Faktisk var det også først, da jeg hørte hun var død, jeg blev opmærksom på
hende.

Så det er jo lidt ærgerligt, at mange musikere, absolut skal dø, før deres
musik når herop.

Så man kan jo undre sig over, hvad er det der skal til, for at musikere kan
blive landskendte, eller endnu bedre, internationalt kendt.... En blondine i
forgrunden, eller gigantiske sko af legetøjsmodeller, og kunstigt hår. Eller
kan man stadig nøjes med rundsave på albuerne ?.....

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-11-08 05:40

Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> at hun var død anede jeg ikke hvem der blev talt om. Har helller aldrig hørt

I de sidste par år før hun døde, blev hun kendt blandt andet for P3's
lyttere for Bikstok Røgsystem-sangen "Cigar", coverversionen "Mon De
Reggae" og singlen "Op med ho'det". Men det er rigtigt, at det
dansksprogede album også først udkom efter ulykken, og det er især den
plade, der har givet hende varig anerkendelse.

> Jeg testede hvad hun havde lavet og faldt over en rigtig god plade med
> hende.

Åge viser nysgerrighed over for musik og kan lide Natasja. Sikken smuk
dag.