Filmdatabase : Movie Collector vs DVD Prof~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 22:15

jeg har lige smidt 40 euro efter Movie Collector og den altså pengen
værd jeg formoder de har købt sig ind ved imdb hvad giver dem en
suveren database + når man som jeg ikke kan stave så kommer den med
forslag på hvad det er jeg prøver at taste mig frem til ...

men jeg kan bare ikke finde ud af om man kan lave back up på en eller
anden måde ? det er det der er styrken ved DVD Profiler at man har
sine info på weben nu har jeg lige sidet og copy pastet ca 400 titler
og jeg mangler omkring 1400 + serier mere også er det altså heller
ikke mere spænende at side og copy paste ... der er well ikke en der
har erfaring med hvordan man gemmer sine data fra DVD Profiler på
andet ind harddisken ?
harddiske har det jo med de kan dø maskinen kan bryde sammen osv osv.

måske er det vane men jeg synes MC er mere overskuelige ind DP

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 22:26

On Wed, 19 Nov 2008 22:14:54 +0100, Bo M. Mogensen <usnet1*@gmail.com>
wrote:

>der er well ikke en der
>har erfaring med hvordan man gemmer sine data fra DVD Profiler på
>andet ind harddisken ?

pladder :

retelse :
hvordan man gemmer sine data fra Movie Collector på
andet ind harddisken ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-11-08 09:06

> hvordan man gemmer sine data fra Movie Collector på
> andet ind harddisken ?

Kan du ikke bare eksportere alle data og uploade dem til Google docs eller
lign.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/