Desperat Housewives :)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 08:15

jeg har det jo med at jeg tager en marton med enten det ene eller det
andet og i disse dage ser jeg desperat housewives - de er fanme gode
men her hvor jeg ser dem 2-3 gang så synes jeg sgu det er " Bree"
hende den rød håred der gør det bedst ...indrømmet det er svært at se
"Dale cooper" som andet ind "Dale Cooper" ( Twin Peaks ) først i sex
and the city og nu her ... men sådan er det nok med mange skuespiller
hvis de har haft en glans rolle så er den svær at ryste af sig

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Steen BJ

Dato : 19-11-08 08:31

Bo M. Mogensen <usnet1*@gmail.com> wrote:

> jeg har det jo med at jeg tager en marton med enten det ene eller det
> andet og i disse dage ser jeg desperat housewives - de er fanme gode

Jeg synes glansen røg af den serie ret hurtigt. Jeg fulgte med i
starten, men 5-10 afsnit inde, hoppede jeg af
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Mads

Dato : 19-11-08 20:46

On Wed, 19 Nov 2008 08:31:22 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen
BJ) wrote:

>Jeg synes glansen røg af den serie ret hurtigt. Jeg fulgte med i
>starten, men 5-10 afsnit inde, hoppede jeg af

Der er faktisk ved at komme gang i den igen med den nye sæson
der kører i USA lige nu. Man er hoppet nogen år frem i tiden og
det giver da ihvertfald mulighed for en helt ny type ulykker som
tvillingerne kan rode sig ud i.

Og Susan og hendes datter har også nogen ret specielle problemer nu.

mvh Mads ( der ser de NYE afsnit hver uge )

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 22:23

On Wed, 19 Nov 2008 19:45:44 GMT, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

> [...]
>der kører i USA lige nu. Man er hoppet nogen år frem i tiden og
>det giver da ihvertfald mulighed for en helt ny type ulykker som

Det lyder sgu da spænnende - jeg faldt i søvn til disk 1 sæson 3 i
morgen kl 0400 ( ikke fordi den var kedlig men fordi jeg var træt )

>Og Susan og hendes datter har også nogen ret specielle problemer nu.

De er fame goe sammen de 2 ...

>mvh Mads ( der ser de NYE afsnit hver uge )

ja ok jeg dur ikke til det der med en gang om ugen enten / eller

Hvis jeg går i gang med en serie så ser jeg ofte enten 1 elle 2 dvdr
om dagen dvs 3 til 6 timer ...... men jeg har skam de første 4 afsnit
af af sæson 5 ligende .. på min hd optager

MvH Bo M Mogensen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-11-08 21:49

"Bo M. Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> men sådan er det nok med mange skuespiller
> hvis de har haft en glans rolle så er den svær at ryste af sig

Jeg har nu mere svært ved at ryste ham (Kyle MacLachlan) af rollen som Paul
Atreides i filmen Dune.
Twin Peaks fængede mig aldrig rigtigt, jeg tror jeg så de 10 første afsnit
og så blev den for mærkelig for mig.

Mvh
Benjamin

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 22:18

On Wed, 19 Nov 2008 21:49:04 +0100, "Laziter [9440]"
<laziter@gmail.com> wrote:

>Jeg har nu mere svært ved at ryste ham (Kyle MacLachlan) af rollen som Paul
>Atreides i filmen Dune.

bume lum ja den var jo ellers ved at tage livet af David Lynch

>Twin Peaks fængede mig aldrig rigtigt, jeg tror jeg så de 10 første afsnit
>og så blev den for mærkelig for mig.

ja sådan kan man jo havde det så forskeligt jeg mener nu det er den
bedste serie der nogen sinde er lavet og jeg har set MANGE :)

MvH Bo M Mogensen