SQLite manager
Fra : Frowning Freezer

Dato : 18-11-08 20:01

Hvor finder jeg noget lignende phpMyAdmin til at browse og håndtere en
SQLite 3 database?

Allan

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-11-08 22:01

On Tue, 18 Nov 2008 20:00:40 +0100, "Frowning Freezer" <pub1@hverdag.dk>
wrote:

>Hvor finder jeg noget lignende phpMyAdmin til at browse og håndtere en
>SQLite 3 database?

Det er godt at være ven med google:

<http://phpsqliteadmin.sourceforge.net/>

- ikke at jeg kender noget til programmet.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Frowning Freezer

Dato : 18-11-08 23:02

> Det er godt at være ven med google:
>
> <http://phpsqliteadmin.sourceforge.net/>
>
> - ikke at jeg kender noget til programmet.

Joo, Google kan være guld værd, men jeg har prøvet denne og den kunne jeg
ikke få til at virke. Jeg har fundet nogle ikke-PHP løsninger som jeg skal
have afprøvet, så forhåbentlig finder jeg noget der...

Allan

Fra : Martin

Dato : 19-11-08 10:43

Frowning Freezer wrote:

> Joo, Google kan være guld værd, men jeg har prøvet denne og den kunne jeg
> ikke få til at virke. Jeg har fundet nogle ikke-PHP løsninger som jeg skal
> have afprøvet, så forhåbentlig finder jeg noget der...

Jeg er ikk 100% sikker, men svjh så kan phpmyadmin VIST NOK også køre
med en SQLlite db..

Anyways, SKAL det være noget der kører igennem en browser, eller må det
gerne være et program på din computer? - for så tror jeg der er en hel
del flere muligheder

Fra : Kasper Johansen

Dato : 14-12-08 00:39

Frowning Freezer skrev:
> Hvor finder jeg noget lignende phpMyAdmin til at browse og håndtere en
> SQLite 3 database?

Jeg har skrevet en lille applikation. Windows-versionen kan downloades her:
http://downloads.kaspernj.org/knjsqladmin/knjsqladmin_latest_windows.zip

For at installere det på Linux skal man igennem en lidt længere
installation. Men inde under "package"-folderen i Windows-pakken ligger
scripts til installation af depend. til Debian/Ubuntu.

Der er et par screenshots her:
https://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=210894

Kasper Johansen