Gearskifter arm søges
Fra : Peder Eskildsen

Dato : 25-07-01 17:53

I forbindelse med en mindre botanisering på græsplænerne omkring
Nürburgring har jeg mistet min gearskifter.
Da det er en Aprilia koster den selvfølgelig en million milliar og jeg
skal afsted til det jydske i morgen, hvor cyklen skal medbringes.
Har nogen noget sligt liggende, eller kender nogen nogen, der har?

I virkeligheden er det en meget simpel lille fyr, der minder en del om
en, jeg så på en Yamaha XT 250 eller så noget.

Set fra siden: O---o
Fra oven mere á la 0-\__.

(Jeg er tydeligvis ikke ekspert i ASCII tegning - sorry

Hjælp please.
I princippet er det næsten lige meget hvor i landet, der måtte være
noget lignende. Alternativet er TMP direkte *gys*
--
Peder
m/Mille

Fra : MikkelFJ

Dato : 25-07-01 18:54

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> wrote in message

> I virkeligheden er det en meget simpel lille fyr, der minder en del om
> en, jeg så på en Yamaha XT 250 eller så noget.

Ja nu har jeg jo i snart et år kørt med et stykke bukket metalrør som
gearskifter, og det virker fortrinligt

Mikkel

Fra : Torben Andersen

Dato : 25-07-01 19:25

Prøv at spørge ved en crossforhandler, det er tit den samme pedal der sidder
på en off-roader. pris ca 200,-