har du link til video tutorials
Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-11-08 09:10

Hello folkens

Hvis nogen har nogle gode links til diverse video tutorials om html, css,
php og alt andet til web design, må I da meget gerne poste dem.

Det er videoer som dette jeg efterlyser:
http://youtube.jimmyr.com/tutorials/Basic_HTML_and_CSS_Tutorial_Howto_make_website_from_scratch.php

Jeg ved godt, at man kan se på youtube, men størrelsen er ofte ubrugelig,
så man ikke kan se, hvad der sker på skærmen.

Claus

--
Professionel eller hobby Bogbinder Søges!
Er du god til bogindbinding og har du selv værksted og værktøj