Plywood og Epoxylim
Fra : Kim Gomez

Dato : 17-11-08 19:33

Nogen i NG der ved hvilken Epoxy lim der skal bruges for at sammenføje 2
Plywood plader......Går ud fra at det ikke må være en type der bliver for
hård, da det vel vil briste ved slag eller vrid?

På forhånd tak

mvh

Kim

Fra : Martin Schöön

Dato : 17-11-08 21:15

"Kim Gomez" <gomez@english-bulldogs.dk> writes:

> Nogen i NG der ved hvilken Epoxy lim der skal bruges for at sammenføje 2
> Plywood plader......Går ud fra at det ikke må være en type der bliver for
> hård, da det vel vil briste ved slag eller vrid?

Jag har jobbat med diverse fabrikat av lamineringsepoxy sedan 1979
och jag har inte stött på någon än som *inte* skulle fungera för
ditt syfte.

http://hem.bredband.net/b262106/Boat/build.html

--
Martin Schöön "Problems worthy of attack
show their worth by hitting back."

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 22:38

Alle epoxytyper er tilstrækkelig fleksible til det formål. Jeg bruger bare
alm. West epoxy, som man aligevel har stående, vhis man skal lave noget
seriøst. Mit gæt vil være at man også kan bruge alm. 2 komp epoxybaseret
lak, hvis det er plader der skal limes sammen.

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Kim Gomez

Dato : 18-11-08 17:56

Mange tak...

mvh

Kim

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4921e452$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...