For ny software??
Fra : Michael Jensen

Dato : 25-07-01 16:42

Hejsa!!!

Jeg har købt et datakabel til min 3310, for bla. at kunne skifte
opstartslogoet. Så viser det sig bare at min telefon software tilsyneladende
er for ny til at kunne skifte det i! Jeg har imidlertid hørt at man kan få
et program til (vist nok permanent) at fjerne det originale, så man kan
uploade sit eget!! Spørgsmålet lyder så: Nogen der kender navnet på et
sådant program, eller endnu bedre, har et link?

Data fra telefon:
V 04.35
29-03-01
NHM-5

P.S.: Jeg har brugt logomanager 1.2.1 til at uploade opstartslogoet, og det
brokker sig ikke, telefonen gir det sædvanlige lille bib, men de animerede
Nokia-hænder er der stadig når jeg "genstarter" telefonen.......

på forhånd tak!

Michael Jensen

Fra : Hans-Jacob

Dato : 28-07-01 13:06

>telefonen gir det sædvanlige lille bib, men de animerede
> Nokia-hænder er der stadig når jeg "genstarter" >telefonen.......

Har haft en del telefoner hvor af cirka halvdelen har været af samme model :
3210 hvis du har animeret pauseskærm kan du ikke godtnok bliver billedet
lagret i hukkomelsen men i nogle af 3210 (3310 har det vist på alle) er der
ikke anmeret i min 8210 har heller ikke (håber ikke 8310 har men det har den
jo nok...)

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Bobby

Dato : 29-07-01 06:17

Hold da for søren op, hvor jeg da bare ikke forstår en hujende fis?! ...Men
måske er det fordi jeg sidder i en 40 hestes koger !!

Mvh.
Bobby *GG*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-07-01 19:16

Hans-Jacob skrev:

> [...]
>ikke anmeret i min 8210 har heller ikke (håber ikke 8310 har men det har den

Øhh?! Alle 3210ere og 3310ere har da animeret _opstartsskærm_
(3210eren har slet ikke pauseskærm).
Før man selv kan ændre opstartsskærmen, så skal man slette den
animerede, og det er IKKE muligt at få denne igen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 30-07-01 22:02

> Øhh?! Alle 3210ere og 3310ere har da animeret _opstartsskærm_
> (3210eren har slet ikke pauseskærm).
> Før man selv kan ændre opstartsskærmen, så skal man slette den
> animerede, og det er IKKE muligt at få denne igen.

Dvs. at de 10-20 3210'ere som jeg har haft i hånden uden animeret
opstartslogo slet ikke findes?
Det er svjv. først efter v. 5.10 at der er animeret opstartsskærm.....

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-01 22:09

Hans-Jacob skrev:

>Dvs. at de 10-20 3210'ere som jeg har haft i hånden uden animeret
>opstartslogo slet ikke findes?
>Det er svjv. først efter v. 5.10 at der er animeret opstartsskærm.....

Du har ret - men man kan nu godt skifte opstartskærmen på alle
modellerne alligevel.

venligst,
Lasse Hedegaard