stålfælge til vinterdæk i 16"
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 17-11-08 23:05

hvor kan jeg få fat i nogle nye stålfælge i 16" til en 5 huls Opel ?
- gerne billige

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Anders Majland

Dato : 18-11-08 10:15

> hvor kan jeg få fat i nogle nye stålfælge i 16" til en 5 huls Opel ?
> - gerne billige

Har du dækene ?

Hvis ikke kan der være penge at spare ved at købe dem som komplette hjul på
ebay.de
F.eks søg 16" winterräder opel:
http://shop.ebay.de/items/?_nkw=16%22+Winterr%C3%A4der++opel&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=16%22+komplett&_osacat=0

Men hør også lige lokalt inden du bevæger dig ud på "indernettet". Har du
spurgt dit nærmeste opel værksted hvad de skal have ?

--
/A
Der til skodaen købte vinterdæk hos forhandleren men til citroen købte dæk