dæk valg til vinter
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 17-11-08 23:04

er der nogen mærker jeg skal holde mig helt fra ?
- her tænker jeg på nokian, sunny m.fl. ?

er alle de kendte mærker fine ?
- goodyear, michelin osv. ?

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-11-08 05:56

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" skriver:

> har kigget lidt på Federal WS595 ... er det ok ?

I forhold til ?

Vurder om ikek du bare vi slippe slanterne og købe noget ordentligt. De
sidste 1000-1500 kr kra måske spare dig fra et uheld og er pengene så
ikke givet godt ud?

<http://www.fdm.dk/public/biler/driftogvedligeholdelse/altomdak/daktest/vinterdaek2008/vinterdaktest2008.htm>

Jeg havde de sidste 2 sæsoner UG7 på firmaslæden, det er et godt dæk.
Nu er der Alpin A3 og jeg har Alpin A2 på privatbilen og begge lader til
at fungere fint.....A4 har jeg dog ikke lige prøvet i sne, da de kom på
i går og A2'eren på privatbilen skal på lige om straks (skal lige have
dem ned fra loftet).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-11-08 23:43

On 17 Nov., 23:04, "Johnny B [ 2000 Frb. ]"
<SLET_ALT_DETTE_johnnyb2...@gmail.com> wrote:
> er der nogen mærker jeg skal holde mig helt fra ?
> - her tænker jeg på nokian, sunny m.fl. ?

Nokian er vist ikke helt tossede, men alle kinesiske dæk ville jeg
holde mig langt væk fra.
Og hvor seriøst er et vinterdæk som hedder Sunny mon......?

> er alle de kendte mærker fine ?
> - goodyear, michelin osv. ?

Det skulle de være.
Jeg er glad for Continentals vinterdæk.