Tekstombrydning
Fra : tobi

Dato : 17-11-08 22:06

Hvad gå galt her?

http://www.giftig.dk/default.asp

Billedet i indholdsdelen går ned over de to underliggende <h1> elementer.

Jeg vil gerne have tekst og billeder imellem de enkelte <H1> (blå
overskriftsbjælker)

Hvordan får jeg det til at fungere?

Tom

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 17-11-08 23:21

"tobi" <ingen@jmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Billedet i indholdsdelen går ned over de to underliggende <h1> elementer.
>
> Jeg vil gerne have tekst og billeder imellem de enkelte <H1> (blå

Her ser det ud som det skal, kan se at når det der skrevet bogstaver i en
lang rækkr så hoppe den linie til under billedet.

--
Kim S. Wind
Novice på webdesignområdet

Fra : tobi

Dato : 18-11-08 07:50

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 18-11-08 11:02

> [...]
> det.
>
> Men det bør vel virke med billedet alene uden at det "går ned over"

Hej Tom

Nu kan jeg se hvad du mener, men den jeg så på i går aftes så ud som den
skal se ud.
Men er den som du beskriver, Og dog prøv og se din side i 800 x 600
opløsning.
Det kan måske give dig hvorfor det sker.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-11-08 09:48

On Mon, 17 Nov 2008 22:06:24 +0100, "tobi" <ingen@jmail.dk> wrote:

> [...]
>
>Billedet i indholdsdelen går ned over de to underliggende <h1> elementer.
>
>Jeg vil gerne have tekst og billeder imellem de enkelte <H1> (blå

Prøv med:
<h1 style="clear:both;"> ... </h1>

Good luck!

--