Hilmer Hassing trafikdræbt
Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 16-11-08 11:58

Fra : Michael Lund

Dato : 16-11-08 20:10

<paladsrevolution@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:bfe6da61-993f-43de-b13f-466b3d5b693b@1g2000prd.googlegroups.com...
> http://politiken.dk/kultur/article598696.ece

Damn!! Jeg er nærmest i chock!!

Æret været hans minde

Mic.

Fra : Max

Dato : 16-11-08 20:15

Hej

> http://politiken.dk/kultur/article598696.ece

Pokker til uheld :(

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-11-08 20:30

<paladsrevolution@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:bfe6da61-993f-43de-b13f-466b3d5b693b@1g2000prd.googlegroups.com...
> http://politiken.dk/kultur/article598696.ece

Det var dog nok en sørgelig nyhed. Er det den lokale bager?

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-08 20:36

Åge Halldorsson skrev:

>Er det den lokale bager?

Der er så meget kvinder ikke forstår

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 16-11-08 20:39

Hej Åge

> Det var dog nok en sørgelig nyhed. Er det den lokale bager?

Er der ingen grænser for hvor langt du vil synke for at
latterligøre dig selv ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 21:55

> Hej Åge

> Er der ingen grænser for hvor langt du vil synke for at
> latterligøre dig selv ?
>
> --
Næeh

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 23:42

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Det var dog nok en sørgelig nyhed. Er det den lokale bager?

Gider du ikke bare at hoppe i havnen? Åndsbolle

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 01:03

> Gider du ikke bare at hoppe i havnen? Åndsbolle

Ja stupiditeten længe leve

Fra : Hauge

Dato : 17-11-08 06:26

Allan Krautwald wrote:
> Ja stupiditeten længe leve

Er det fordi han kom med den kommentar han gjorde, eller fordi han ikke
kender personen i subjekt? Jeg aner vitterligt heller ikke hvem Hilmer er,
men kender da godt grupperne han er med i.. Er jeg så også bare en stupid
idiot?

Hvis Åge skrev at Heino var død, så ville hele bundtet her i gruppen hyle op
med hvor fedt det var.. Men der er sikkert forskel..

/Hauge

Fra : Sv-e

Dato : 17-11-08 07:19

Hauge skrev:

> [...]
>
> Hvis Åge skrev at Heino var død, så ville hele bundtet her i gruppen hyle op
> med hvor fedt det var.. Men der er sikkert forskel..

Ja det drejer sig i høj grad om at hyle med de rigtige ulve, selvom jeg
også fandt bemærkningen lav, uvindenhed eller ej.

Fra : Steen BJ

Dato : 17-11-08 14:30

Sv-e <sv-e@nonsense.not> wrote:

> Ja det drejer sig i høj grad om at hyle med de rigtige ulve, selvom jeg
> også fandt bemærkningen lav, uvindenhed eller ej.

Jeg kender nu heller ikke den uheldige fætter (men egentligt er det jo
ikke ham det er synd for - mere hans eventuelle familie) eller Love
Shop. Jeg synes bare det er påfaldende så mange mennesker der kammer
over, hver gang en kendis dør.
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Per H

Dato : 17-11-08 16:48

On Mon, 17 Nov 2008 14:30:03 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen
BJ) skrev:

> [...]
>ikke ham det er synd for - mere hans eventuelle familie) eller Love
>Shop. Jeg synes bare det er påfaldende så mange mennesker der kammer

Man kan da se at det giver et vis flow i gruppen. Du fredsens
kineser..

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-08 23:59

"Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen

hver gang en kendis dør.

SV: Den lader vi lige stå et øjeblik

Fra : Steen BJ

Dato : 18-11-08 15:02

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> "Steen BJ" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen
>

> hver gang en kendis dør.
>

> SV: Den lader vi lige stå et øjeblik

Dør'en på klem?
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Heidi

Dato : 17-11-08 07:35

Hauge wrote:

> [...]
> ikke kender personen i subjekt? Jeg aner vitterligt heller ikke hvem
> Hilmer er, men kender da godt grupperne han er med i.. Er jeg så også

Åge burde være klar over at han skriver i en musikgruppe - derfor burde
det heller ikke komme som en overraskelse at indlægget handler om en
musiker. Og derfor virker det stupidt at spørge om det er en bager - i
hvert fald i mine øjne.
At Åge ikke ved hvem manden er kan næppe komme som en overraskelse for
nogen.

--
Heidi

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-08 09:37

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i meddelelsen

> Åge burde være klar over at han skriver i en musikgruppe - derfor burde
> det heller ikke komme som en overraskelse at indlægget handler om en
> musiker.

> Heidi

-----------

Nu lignede det jo et indlæg fra en som ville lave sjov og skrev et
tilfældigt navn på en som var død.

Men det er da synd for Hilmar. Men jeg tror ikke der er nogen som aner hvem
manden er. Og gruppen er jo heller ikke lige noget man har hørt om

Hilsen Åge

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-11-08 09:51

Åge Halldorsson wrote:
> Nu lignede det jo et indlæg fra en som ville lave sjov og skrev et
> tilfældigt navn på en som var død.

Det ville have klædt dig at læse artiklen der blev linket til, inden du
forsøgte at gøre dig morsom.

> Men det er da synd for Hilmar. Men jeg tror ikke der er nogen som
> aner hvem manden er. Og gruppen er jo heller ikke lige noget man har
> hørt om

Som så mange gange før - Tal for dig selv. Der er mange der ved hvem Love
shop og andre bands der har været beriget med
Hilmer Hassigs unikke sound, selvom det har undgået din opmærksomhed.
Det mindste man kan forlange når en trist nyhed som denne viderebringes, er
vel en smule respekt, ligegyldigt hvem der er død.

Flying Hotdogs

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 10:27

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nu lignede det jo et indlæg fra en som ville lave sjov og skrev et
> tilfældigt navn på en som var død.

Stop dog de syge bortforklaringer. Der var vedhæftet et link til en artikel,
som fortalte om dødsfaldet og mandens karriere.
Og selvom du ikke kender til manden, burde læse artiklen før du fyrer dine
dumheder af.
Det er respektløs at lave grin med et dødsfald og har du ikke noget
fornuftig at bidrage med, så hold din kæft.

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 11:09

Åge Halldorsson wrote:

> Nu lignede det jo et indlæg fra en som ville lave sjov og skrev et
> tilfældigt navn på en som var død.

Ja, den slags indlæg ser vi jo utallige af her i gruppen! Nå nej, det
gør vi ikke. Hvorfor skulle dette indlæg så lige være et sådant?

Hvis du havde ulejliget dig til at læse det link, der blev henvist til,
ville du nok have forstået indholdet. Det gjorde du ikke.

> Men det er da synd for Hilmar. Men jeg tror ikke der er nogen som aner hvem
> manden er. Og gruppen er jo heller ikke lige noget man har hørt om

Hilmer Hassing-navnet er bestemt ikke ukendt for mange. Jeg har aldrig
gået det store op i de enkelte musikere, men ikke desto mindre kender
jeg stadig til Hilmer Hassing - at jeg så hverken ville kunne sætte
instrument eller band på ham er en anden sag.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-08 11:16

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Hilmer Hassing-navnet er bestemt ikke ukendt for mange.

det er muligt, men jeg vil vove følgende påstand. Spørg tilfældige folk på
gaden - ikke een aner hvem manden er

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 11:21

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> det er muligt, men jeg vil vove følgende påstand. Spørg tilfældige folk på
> gaden - ikke een aner hvem manden er

Måske ikke mågeæderne på Havnegrillen.
Men det er det samme hver gang en eller anden dør, så kommer det evindelige
spørgsmål fra oraklet fra Fur: "Hvem er det?"
Jævnlige brugere af denne gruppe vil sikkert kunne huske, at det også kom da
den kendte soulsanger Wilson Pickett døde.
Du har igen dummet dig noget så jammerligt og som sædvanlig har du ikke
ydmyghed nok til at indrømme og beklage det, men skriver udenom i et
barnligt forsøg på, at retfærdighed dine barnagtige tåbeligheder.

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 11:41

Allan Krautwald wrote:

> Men det er det samme hver gang en eller anden dør, så kommer det evindelige
> spørgsmål fra oraklet fra Fur: "Hvem er det?"

Det er fair nok, at man spørger, hvem det er, hvis man ikke kender
vedkommende. Det er der intet i vejen med. Men man kan jo i det mindste
selv forud læse den artikel, der linkes til.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 11:43

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ydmyghed nok til at indrømme og beklage det, men skriver udenom i et
> barnligt forsøg på, at retfærdighed dine barnagtige tåbeligheder.

Ja Tak.... Det husker vi smerteligt....
Sådan efter gruppens opførsel, var han vist slet ikke så kendt endda,
herinde.

Der var slet ingen, der ville rette en stakkels borgers vildfarelse... Da
han kastede sig hovedkulds ind i en diskussion med mig, i den tro, at Wilson
Pickett's karriere lå i 80'erne....

Så jo, han var virkeligt kendt herinde )))

Lad være med at minde os om sådan noget

Så set herfra, var Åge såmænd ikke værre end resten....

Han indrømmede da i det mindste, at han kendte IKKE et DYT til Wilson
Pickett.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:25

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Han indrømmede da i det mindste, at han kendte IKKE et DYT til Wilson
> Pickett.

Så kunne have ladet være med at udstille sin uvidenhed.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 13:16

> Så kunne have ladet være med at udstille sin uvidenhed.

Hej Allan

Jamen hvad skulle vi så sige til alle de andre ????

De var jo mildest talt, lige så uvidende, men gav bare udtryk for noget
ganske andet.

Nu siden du kunne huske tråden, må du jo også kunne huske dette, eller hvad
???

Er spørgsmålet relevant ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-08 12:04

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Du har igen dummet dig noget så jammerligt og som sædvanlig har du ikke
> ydmyghed nok til at indrømme og beklage det, men skriver udenom i et
> barnligt forsøg på, at retfærdighed dine barnagtige tåbeligheder.

sv:
helt ærligt så er jeg altså ligeglad med manden

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:11

> sv:
> helt ærligt så er jeg altså ligeglad med manden

Så hold dog din kæft, hvor svært kan det være?

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 12:15

Åge Halldorsson wrote:

> helt ærligt så er jeg altså ligeglad med manden

Hvorfor tav du så ikke bare stille?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:02

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor tav du så ikke bare stille?

Fordi kommentaren så så sjovt ud. Det lignede et humorristisk indlæg om en
komplet ukendt tilfældig mand. Derfor

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 00:08

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi kommentaren så så sjovt ud. Det lignede et humorristisk indlæg om en
> komplet ukendt tilfældig mand. Derfor

Hvori ligger det sjove i et trafikdrab?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:41

> Hvori ligger det sjove i et trafikdrab?

Altså nu er du dummere end loven tillader. Det er ikke der det sjove ligger.
Det sjove ligger i at drøne en nyhed ud om at en tilfældig borger er skredet
til himmels.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 00:44

> [...]
ligger.
> Det sjove ligger i at drøne en nyhed ud om at en tilfældig borger er

Helt tilfældig er han nok ikke eftersom alle medier har skrevet om det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 13:45

> ligger.
> skredet
> >
> Helt tilfældig er han nok ikke eftersom alle medier har skrevet om det.

Det er jo netop det, som er det komiske.... Havde det været Arbejdsmand
Olsen, havde der kun været en lille notits, og Åge kunne have skrevet,
præcist hvad han lystede, og det ville ikke røre dig en tøddel.

Er det helt ved siden af ????

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:21

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Er det helt ved siden af ????
>
> M.V.H....Benny..

-------

STOP! STOP! STOP! DET ER RESPEKTLØST

Det er ikke helt ved siden af Benny. Det er nemlig sån det er. Det er
åbenbart ikke kun blandt radiofolk der er folk som opfatter sig selv som
guder,
Det dreejer sig åbenbart også om musikfolk. Det er skræmmende, at nogen kan
have sådan et storhedsvanvid. Især radiofolk SKAL til at vænne sig til at de
er en form for offentlige
personer al den stund at vi kan høre deres stemmer dagligt i radioen. De
skal kunne tangere den samme kritik som Pia Kjærsgår kan blive udsat for.
Hun skawer sig jo
ikke, undtagen i helt extreme tilfælder. Radiofolk de klynker som små
pattebørn, hvis man siger at de skaber sig i et radioprogram og at man synes
at de skulle fyres.
Tænk sig hvis Anders Fogh Rasmussen skabte sig, lige som radiofolk kan
gøre, hvis vi f.eks. sagde at han var i lommenm på de rige og at den tors
skulle væltes. Jeg tror ikke
engang han ville blive sur. Den slags kan folk i et offentligt hverv kunne
stå for. Han er ikke en gud og det ror han sansynligvis heller ikke selv at
han er.
Der er der han er forskellig fra radiofolk. Mange radiofolk tror at de
er en gud som vi skal tilbede. Og det gælder også musikfolk, hvis de skulle
have sådanne
tanker om dem selv.
Og angående det der latterlige Hassing-snak. Det er da utroligt. Det er
fuldstændig hysterisk og gået over gevind med al det pladder der bliver
skrevet i den forbindelse.
Jeg læser en tråd hvor der står at en, FOR MIG, anonym borger som lyder
navnet Hilmer Hassing er død. Straks opfatter jeg det derfor som en
spasmager der vil lave lidt
fis med nyhedsgruppen, ved at skrive at en ukendt mand er død. Jeg hopper
med på spøgen og spørger om det er den lokale bager. Sådan! - længere er den
jo ikke.
Det er respektløst over for Hilmer Hassing og hans minde, at der er folk
som bliver ved med at træde i denne tragiske hændelse. De besudler han
minde, med at kværne
omkring denne lille kommentar om en bager. En kommentar som INTET havde at
gøre med at grine af en som er død. Hvad er det for en opførsel.

Og så en lille ting jeg vil sige til jer som bliver ved med at kværne løs.

Hvis i har respekt for Hilmer Hassing så SKAM JER OG HOLD KÆFT lige NU -
Dem som fortsætter med indlæg besudler hans minde og er fjende af ham

SÅ HOLD KÆFT for Hilmer Hassings skyld.

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 09:50

Åge Halldorsson wrote:

> Altså nu er du dummere end loven tillader. Det er ikke der det sjove ligger.
> Det sjove ligger i at drøne en nyhed ud om at en tilfældig borger er skredet
> til himmels.

En helt tilfældig borger er han jo ikke i den musikalske verden, som
denne gruppe jo omhandler.

Både på dr.dk/nyheder har det været nævnt, ligesom der på
ekstrabladet.dk i hvert fald har været tre artikler omkring dødsfaldet.

Det får en hel tilfældig borger næppe. Den helt tilfældige borger Åge
Halldorsson skal næppe forvente at få den samme mediedækning i de
landsdækkende medier, når han engang måtte stille træskoene.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 10:19

> Det får en hel tilfældig borger næppe.

Den mand som døde i Italen fordi der faldt en gris ned i hovedet på ham var
altså helt ukendt. Aviserne skrev om det alligevel.

Hilsen Åge

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 10:35

Åge Halldorsson wrote:

> Den mand som døde i Italen fordi der faldt en gris ned i hovedet på ham var
> altså helt ukendt. Aviserne skrev om det alligevel.

Du regner måske selv med at få en gris i hovedet, når du dør?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 13:49

> [...]
var
> altså helt ukendt. Aviserne skrev om det alligevel.

He He....

Ja, men der er altså ikke ret mange, der får en gris i hovedet )))

Det er også blevet dokumenteret på TV, da en gris fik den ide, at lege
vagthund, og bed en overfaldsmand i benet, og det så godt og grundigt, at
han fik brug for lægehjælp....

Man behøver vel næppe sige... At grisen blev hele byens mascot, og fik lov
til at blive boende, selv om den var for stor, til at kunne kaldes et
husdyr...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 13:43

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvori ligger det sjove i et trafikdrab?

Du har dog en underlig opfattelse af tingene...

Skulle du skrive noget i den retning....

Så hedder det " Trafikalt selvmord "

Det sætter lige som tingene i et andet perspektiv..... Ik' ?

M.V.H....Benny..

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 11:24

Åge Halldorsson wrote:

> det er muligt, men jeg vil vove følgende påstand. Spørg tilfældige folk på
> gaden - ikke een aner hvem manden er

Nogen vil sikkert gøre det, ligesom jeg. Men de fleste vil givetvis ikke
kender til navnet.

Sådant er jo altid forskelligt fra person til person. Det afhænger jo
meget af dem musik, vi hver især hører. Nævnte du navnet på forsangeren
eller guitaristen i Kandis uden at nævne, at de var fra Kandis, ville
jeg måske ikke ane hvem de var.

Når vi nu er i en musikgruppe som her, så må man jo forvente, at Hilmer
Hassing såvel som forsangeren og guitaristen i Kandis er musikere, når
de nævnes i denne gruppe. Kender man ikke navnet, kan man da i det
mindste læse artiklen, som der linkes til. Det har du end ikke ulejliget
dig at gøre. Hvorfor gjorde du ikke det? Hvad ville du opnå med din
dumme bemærkning?

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:10

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> det er muligt, men jeg vil vove følgende påstand. Spørg tilfældige folk på
> gaden - ikke een aner hvem manden er

Måske ikke, men de fleste vil kende de sammenhænge han har indgået i.
Uanset hvad er det godt nok under ethvert lavmål at lave grin med en
musikers død, kendt eller ukendt.

Prøv at spørge folk på gaden hvem Michael Krätz er, jeg garanterer for at
absolut ingen ved det, og at du heller ikke ved det før du har slået ham op.

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 12:16

Alex Linaa wrote:

> Prøv at spørge folk på gaden hvem Michael Krätz er, jeg garanterer for at
> absolut ingen ved det, og at du heller ikke ved det før du har slået ham op.

Heller ikke jeg. Er han forsanger i Kandis?

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:19

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Heller ikke jeg. Er han forsanger i Kandis?

Tæt på: Trommeslager (=geek der kan kode trommemaskiner

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:09

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Uanset hvad er det godt nok under ethvert lavmål at lave grin med en
> musikers død, kendt eller ukendt.

SV: En musiker..... Du stiller det op som om en musiker er noget helt
specielt. Og hvem fan.. aner at han er musiker.

> Prøv at spørge folk på gaden hvem Michael Krätz er, jeg garanterer for at
> absolut ingen ved det, og at du heller ikke ved det før du har slået ham
> op.

SV: Rolig nu. Jeg slår ikke noget op. Jeg ved helt ærligt kun at han er
med i Kandis eller Kim Og Hallo. Han er helt sikkert ukendt for næsten alle.
Det er stort set alle musikere som ikke er solister, men i stedet er med i
en gruppe. På nær enkelte undtagelser, som f.eks. Abba og Beatles. Alle ved
nok også at Johnny Hansen er forsanger i Kandis og Bjørn Hansen er forsanger
i Bjørn og Okay. Men så er det nok også sagt. Ikke mange andre musikere fra
grupper er kendt med navn.
Og slet ikke ham jeg troede der var en lokal bager

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 09:05

> SV: En musiker..... Du stiller det op som om en musiker er noget helt
> specielt. Og hvem fan.. aner at han er musiker.

En musiker ER noget helt specielt i denne gruppe, som jo ikke hedder
Hvorfor er det lige at du ikke kan regne ud, at en person der omtales i en
musikgruppe nok har et eller andet med musik at gøre?... Man undres.

> [...]
> med i Kandis eller Kim Og Hallo. Han er helt sikkert ukendt for næsten
> alle. Det er stort set alle musikere som ikke er solister, men i stedet er

Jamen det var så dit eget argument for at tro han var bager, du her
gennemhullede med et skud i foden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 09:24

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er det lige at du ikke kan regne ud, at en person der omtales i en
> musikgruppe nok har et eller andet med musik at gøre?... Man undres.

Sv: det burde man ikke undres over hvis man er fornuftig. Der findes
spasmagere som godt kan finde på at komme med
noget pjat.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 13:16

> Sv: det burde man ikke undres over hvis man er fornuftig. Der findes
> spasmagere som godt kan finde på at komme med
> noget pjat.

Er der? Den eneste jeg kan komme på der kunne finde på at lave "pjat" med en
musikers død i musikgruppen er faktisk dig

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 15:37

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> Er der? Den eneste jeg kan komme på der kunne finde på at lave "pjat" med
en
> musikers død i musikgruppen er faktisk dig

Uh, det er vist en sandhed med modifikationer....

Husker lige pludseligt.... Jodle Birge....

Men der bruger i jo så nok undskyldningen, at han ikke var musiker, eller
hvad ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:28

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Er der? Den eneste jeg kan komme på der kunne finde på at lave "pjat" med
> en musikers død i musikgruppen er faktisk dig

---

Sån noget vrøvl. Jeg lave fis med at der blev nævnt et tilfældigt ukendt
navn, selvfølgelig ikke selve ulykken. Det er da for dumt det her.
Hvor længe vil du besudle hans minde med at blive ved at træde i hans død.
Hvis du respekterer ham så stopper du dit evindelige vås. Du har ingen
respekt for ham så længe du bliver ved med at kompromitere ham.
Kan du ikke lade ham hvile i fred? - Du har gjort hans minde umåpdelig
skade, ved ikke bare at lade den lille bager kommentar hvile, uden
kommentarer

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 00:11

> [...]

> Kan du ikke lade ham hvile i fred? - Du har gjort hans minde umåpdelig
> skade, ved ikke bare at lade den lille bager kommentar hvile, uden

Holy crap, du ER uden for pædagogisk rækkevidde

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 06:40

> Holy crap, du ER uden for pædagogisk rækkevidde

Ja han bruger en masse ord og indlæg til at sløre sine tåbeligheder. Nu
bruger han en masse tid på, at retfærdiggøre bemærkningen om bageren, som
var tåbelig nok i sig selv.
Det gør han i et forsøg på at sløre den værste ting han har gjort, nemlig at
håne og latterliggøre Hans Hüttel, som var personlig ven med Hilmer.
Man må sige der sgu er arbejde nok til en hel psykolog kongres.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-11-08 08:42

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> [...]
> håne og latterliggøre Hans Hüttel, som var personlig ven med Hilmer.
> Man må sige der sgu er arbejde nok til en hel psykolog kongres.

Om jeg fatter I gider bruge så meget tid på tossen.

Ole Thomsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-11-08 08:55

Ole Thomsen skrev:

>Om jeg fatter I gider bruge så meget tid på tossen.

Gudedyrkelse.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-11-08 09:30

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i meddelelsen
> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Om jeg fatter I gider bruge så meget tid på tossen.
>
> Ole Thomsen

Hvem?

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-08 09:36

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Om jeg fatter I gider bruge så meget tid på tossen.
>
> Ole Thomsen

Næeh det kan der være noget om. Men når han laver så meget lort og ikke vil
undskylde, får man jo den tanke, at der kunne bankes fornuft ind i
tågehornet.

Jeg har opfordret flere gange til at boycotte ham, men folk svarer videre og
jeg vælger at forholde mig til deres indlæg, ikke hans.

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 09:56

Åge Halldorsson wrote:

> SV: En musiker..... Du stiller det op som om en musiker er noget helt
> specielt. Og hvem fan.. aner at han er musiker.

Hvis du havde blot en smule rotation i bøtten, ville du nok kunne have
gættet, at han nok var musiker, eftersom det nævnes i news:dk.kultur.MUSIK

> Alle ved
> nok også at Johnny Hansen er forsanger i Kandis og Bjørn Hansen er forsanger
> i Bjørn og Okay.

Johnny Hansen er sgu da ham nazilederen. Bjørn kender jeg ikke. Er det
Johnnys lillebror?

Selv hvis der i denne gruppe blev nævnt, at en Johnny Hansen var død,
ville jeg ikke have nogen som helst idé om, hvem han var - jeg ville
undre mig over, at nazilederens dødsfald skulle nævnes i denne gruppe.

Men nu har jeg jo så lært noget nyt i dag. Så er spørgsmålet jo, om jeg
husker det, når han engang dør.

> Men så er det nok også sagt. Ikke mange andre musikere fra
> grupper er kendt med navn.

Deri har du ret. Men nogen er kendt, og nogle er ukendt, men kendes
alligevel af nogle få.

> Og slet ikke ham jeg troede der var en lokal bager

Indimellem gør du vist dig selv noget dummere, end du er. Det håber jeg
i hvert fald, for jeg tvivler på, at du vitterlig er så dum.

Hvorfor da ikke bare indrømme, at du måske kvajede dig lidt?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 10:21

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor da ikke bare indrømme, at du måske kvajede dig lidt?

Fordi Hilmer rager mig en høstblomst

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 11:13

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor da ikke bare indrømme, at du måske kvajede dig lidt?

Kvajede sig lidt? Det er århundredets underdrivelse. Selv efter
Fur-standarder er den her langt langt ude i hampen.
Først gør han grin med et dødsfald og derefter håner han en af afdødes
venner, som skrev igår i gruppen.
Der er ikke menneskelige følelser i en person, der håner folk der berettiget
sørger over tabet af en ven.

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 11:27

Allan Krautwald wrote:

> [...]
> Fur-standarder er den her langt langt ude i hampen.
> Først gør han grin med et dødsfald og derefter håner han en af afdødes

Jeg må indrømme, at jeg for længst er holdt op med at læse hele tråden,
men kun udvalgte indlæg. Jeg har - heldigvis - ikke set sidstnævnte.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 11:57

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må indrømme, at jeg for længst er holdt op med at læse hele tråden,
> men kun udvalgte indlæg. Jeg har - heldigvis - ikke set sidstnævnte.

Godt så. Ja man kan undres over at en simpel meddelelse om et dødsfald kan
udløse sådan en byge af indlæg uden relevans.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 12:10

> en byge af indlæg uden relevans.

fra Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 13:33

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må indrømme, at jeg for længst er holdt op med at læse hele tråden,
> men kun udvalgte indlæg. Jeg har - heldigvis - ikke set sidstnævnte.

Da jeg ikke længere vil svare Fur-tossen, beder jeg de der måtte have
gejsten endnu kikke igennem nedennævnte indlæg:

Igår aftes skrev en af Hilmer Hassings venner et indlæg, hvor han udtrykte
forbavselse og tristhed over, hvordan visse folk i denne gruppe havde
behandlet vennens død. Hans indlæg er postet 17-11-2008 21.06

Det får Åge til i et indlæg at gøre grin med dødsfaldet, som et direkte svar
på Hilmers vens indlæg. Det er at drive gækken for vidt.
Åges indlæg er postet 18-11-2008 0.38

Jeg blev aldeles rasende over denne manglende fornemmelse af ret og
rimelighed. Og gav udtryk for det og opfordrede folk til at lade være med at
svare mere på Åges indlæg.

Det fører så til et angreb på mig fra Åge postet idag 18-11-2008 11.57, hvor
han nægter ethvert kendskab til sit eget indlæg og kalder mit indlæg for
noget psykopat sludder - det sidste lever jeg nok med.
Jeg har lavet denne opsamling på tingene, så de der måtte være interesseret
kan danne sig et hurtigt overblik.

Man kan komme til at dumme sig og i Åges tilfælde er det ikke sjældent det
sker.
Men jeg finder det ikke morsomt at håne afdøde og deres venner og familie i
et offentligt forum.
Gør man det, er man enten 20% mere stupid end vådt bølgepap eller også er
man en stjerne-psykopat uden antydning af menneskelige følelser.
Og har man trådt så voldsom over stregen, bør man lægge sig fladt ned og
undskylde og derefter holde sig væk i lang lang tid.
Det man ihvertfald ikke skal gøre er at benægte det alle kan læse sort på
hvidt og samtidig bruge det som afsæt for fornyede angreb.

Boykot Fur-tossen indtil han lærer almindelig menneskelig omgang.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:37

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har lavet denne opsamling på tingene, så de der måtte være
> interesseret
> kan danne sig et hurtigt overblik.

Jeg vil dog mene at det bedste man kunne have gjort var at have forbigået
den lille kommentar "er det den lokale bager". Det har intet at '
gøre med at håne nogen. Det var en "frisk" kommentar angående en mand jeg
ikke formodede havde noget som helst med musik at gøre.
Jeg tog indlæget som værende fra en spasmager.

Ved ikke bare at have forbigået denne lille kommentar har Allan og visse
andre valgt at besudle hans minde ved at latterliggøre denne
tråd. Hvis i har respekt over for manden SÅ HOLD KÆFT. I besudler hans
minde, ved ikke bare at forbigå kommentaren i tavshed.

Hvis i vælger fortsætte med at besudle hans minde så bliv endelig ved med at
komme med indlæg.

Skam jer

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 11:57

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Først gør han grin med et dødsfald

SV: Grin???? - Det må da vist være noget Allan har drømt

> og derefter håner han en af afdødes
> venner, som skrev igår i gruppen.

SV: Håner? en af afdødes venner - Øhhhh.... hvem ? - Sån noget
psykopat-sludder.

> Der er ikke menneskelige følelser i en person, der håner folk der
> berettiget
> sørger over tabet af en ven.

SV: Helt klart. Hvad har det sån lige at gøre med denne sag at gøre ?

Fra : -=JF=-

Dato : 18-11-08 20:07

Holst skrev:

> Johnny Hansen er sgu da ham nazilederen.

Njarh... Han hedder nu Jonni, ikke Johnny.

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 11:35

> [...]
> jeg stadig til Hilmer Hassing - at jeg så hverken ville kunne sætte
> instrument eller band på ham er en anden sag.

Altså nu må det jo være en anelse ukendt, siden du fortsætter stavefejlen...

Han hed Hilmar Hassig, og IKKE Hassing

M.V.H....Benny..

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 11:53

Benny Mortensen wrote:

> Altså nu må det jo være en anelse ukendt, siden du fortsætter stavefejlen...

Hilmer Hassig eller Hilmer Hassing kommer ud på et for mig med det
kendskab, jeg har haft til ham.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 12:36

> Hilmer Hassig eller Hilmer Hassing kommer ud på et for mig med det
> kendskab, jeg har haft til ham.

Tja indrømmet, også for mig....

Men det var en af de ting, som irriterede Poul Reichhardt grænseløst...

At ingen kunne stave hans navn rigtigt.

M.V.H....Benny..

Fra : Per H

Dato : 17-11-08 12:57

On Mon, 17 Nov 2008 07:35:10 +0100, "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com>
skrev:

>Hauge wrote:
>

>At Åge ikke ved hvem manden er kan næppe komme som en overraskelse for
>nogen.

Jeg aner da heller ikke hvem han er.
Men dere r jo så mange der dør.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 13:29

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg aner da heller ikke hvem han er.
> Men dere r jo så mange der dør.
> --
>
> Mvh
>
> per

Tja, vi skal jo alle dø, og tilsyneladende, var det jo hans egen skyld...

Som jeg læser det, glemte han vist at se sig ordentligt for.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:11

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Mon, 17 Nov 2008 07:35:10 +0100, "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com>

> [...]

Ja, det er farligt at leve. Alle dør.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 09:00

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Er det fordi han kom med den kommentar han gjorde, eller fordi han ikke
> kender personen i subjekt?

Kommentaren var udelukkende et: "Hvad rager det mig at en eller anden
udkendt alternetiv musiker er død, det er jo kun dansktopsangere der er
kendte i Danmark aligevel". Det var både stupidt og provokerende (som altid)

>Jeg aner vitterligt heller ikke hvem Hilmer er, men kender da godt
>grupperne han er med i.. Er jeg så også bare en stupid idiot?

Ikke af den grund i hvert tilfælde

> Hvis Åge skrev at Heino var død, så ville hele bundtet her i gruppen hyle
> op med hvor fedt det var.. Men der er sikkert forskel..

Som om! Du har ikke ret stor tiltro til dine medmennesker.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 09:31

> [...]
> men kender da godt grupperne han er med i.. Er jeg så også bare en stupid

Det er selvfølgelig fordi han kom med den syge kommentar. Man kan ikke
forlange at hverken Åge eller du eller andre skal kende manden, men der var
vedhæftet et link til en artikel, hvor man kunne læse om ham.
Så derfor er Åge en ufølsom stupid idiot i forbindelse med denne kommentar.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 09:33

> Hvis Åge skrev at Heino var død, så ville hele bundtet her i gruppen hyle
op
> med hvor fedt det var.. Men der er sikkert forskel..

Det tror jeg nu ikke. Jeg ville ikke, selvom jeg synes Heino er eksponent
for alt det værste ved Tyskland, ville jeg ikke glæde mig over det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 11:34

> [...]
op
> med hvor fedt det var.. Men der er sikkert forskel..

Hej Hauge

Det sker ellers ikke ret tit, men jeg er bange for at jeg giver dig ret.

Trods alles fortræffeligheder...

Var det faktisk kun Flying Hotdog, der opdagede at Hilmar Hassig's navn var
stavet forkert.

Og lige som dig, var jeg heller ikke klar over, hvem manden, ud fra navnet
var....
Og må da indrømme, det hjalp ikke meget, selv da gruppens navn kom på.

Og ved et hurtigt check i databasen, kan det da heller ikke undre mig, da
samlingen kun indeholder et nummer med Love Shop. Der kan selvfølgelig stå
noget og gemme sig, som ikke er skrevet ind, men det ændrer vel næppe meget
på sagen.

Men jeg så da godt, at han var omkommet, på tekststriben på TV-2 News.

Så ud over, det igen ærgrer mig, at mennesker døde i et trafikuheld.... Får
det ikke så stor betydning for mig, at det var lige netop ham.... Det ville
nok have ærgret mig mere, hvis det havde været min lokale bager, for at
bruge Åge's term.

Så til dig Åge.... Jeg aner heller ikke, hvem han var.... Men nu ved jeg,
hvad han hed, samt at han spillede i Love Shop, samt at jeg nu, med
Politikens hjælp, også ved, hvordan han så ud... Samt ved at kigge i min
database, at han spillede med på et nummer, der hedder Pia Larsen, og var
manden bag et pladeselskab....

Og i Politikens indlæg, kan jeg læse, at Love Shop udgav 7 albums... Jeg
sidder her med den følelse, at dem har de virkeligt været gode til at
gemme... For der er stadig intet, der slår på genkendelsernes strenge, som
skulle gøre mig klogere... Men mon ikke DR nu retter op på denne mangel, for
som EB skrev, har han jo efterladt et markant eftermæle i det Danske
musikliv.... Så er det bare mærkeligt, at vi først skal høre om det, nu hvor
manden er død...

Det er i øvrigt pudsigt.... For nok en gang slår det mig, at jeg ikke mindes
Hilmar Hassig's navn, eller for den sags skyld, Love Shops navn nævnt
herinde før.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-08 12:08

> [...]

> mindes
> Hilmar Hassig's navn, eller for den sags skyld, Love Shops navn nævnt

----

og jeg ved så så heller ikke hvem Love Shops er

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:17

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message

> og jeg ved så så heller ikke hvem Love Shops er

Hvorfor i alverden holder du dig så ikke bare til dit dansktop, og undlader
at kommentere det du ikke ved noget om, og som ikke interesserer dig?
Love Shop var også bare et af de mest populære pop-bands i Danmark i
90'erne, så det er da klart du ikke kender dem. De er jo 40 år for unge til
din musikstil.

http://da.wikipedia.org/wiki/Love_Shop

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-11-08 12:56

Alex Linaa skrev:

>Hvorfor i alverden holder du dig så ikke bare til dit dansktop, og
>undlader at kommentere det du ikke ved noget om, og som ikke interesserer
>dig?

Den husker jeg (ville have skrevet "vi", men kan ikke skrive for andre)
fremover når der kommer noget schläger-relateret i gruppen, og ser hvem
der kommenterer det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 13:32

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Den husker jeg (ville have skrevet "vi", men kan ikke skrive for andre)
> fremover når der kommer noget schläger-relateret i gruppen, og ser hvem
> der kommenterer det.

Hvis der blot kommer noget faktuelt om schlagermusik, tror jeg absolut ikke
der er nogen der kommenterer det.
Men hvis det er med sædvanlig manglende elegance fra Åge, á la:
"SCHLAGERMUSIK ER DET MEST POPULÆRE I VERDENn OG VI VED ALLE AT DET ER DET
FOLK VI HAVE;nOG ROCKMUSIK ER NOGET LARM"..... Så gæt selv hvad der sker

Fra : Holst

Dato : 17-11-08 13:36

Alex Linaa wrote:

> Men hvis det er med sædvanlig manglende elegance fra Åge, á la:
> "SCHLAGERMUSIK ER DET MEST POPULÆRE I VERDENn OG VI VED ALLE AT DET ER DET
> FOLK VI HAVE;nOG ROCKMUSIK ER NOGET LARM"..... Så gæt selv hvad der sker

Ja, så ter en masse voksne sig som en flok pattebørn.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 13:49

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Ja, så ter en masse voksne sig som en flok pattebørn.

Altså med den bedrevidenhed du der også viser dig at være ret god til?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 14:11

DET

> Ja, så ter en masse voksne sig som en flok pattebørn.

Det var utroligt elegant afleveret ))

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> og jeg ved så så heller ikke hvem Love Shops er
>
> Hilsen Åge

Bortforklaringer igen. Du kunne blot have læst artiklen via linket, i stedet
for at komme med dine dumsmarte bemærkninger.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 14:07

> Bortforklaringer igen. Du kunne blot have læst artiklen via linket, i
stedet
> for at komme med dine dumsmarte bemærkninger.

Hej Allan

Jamen hvis du nu ikke kendte til Love Shop, bliver du da ikke klogere ved at
vide, de har udgivet 7 albums.

Jeg sidder her og undrer mig, over at de har kunnet udgive 7 albums, uden de
på nogen måder, er blevet bemærket her, og kun er i databasen, på et
tilfældigt hit, på en compilation....

Det kan vel næppe kaldes, at have efterladt sig et markant indtryk....
Snarere, mangel på samme. Okay, min database er jo ikke blandt de store,
den indeholder kun ca 46.000 enkeltnumre....

Så er det ikke deres musik, der er så dårlig, at den ikke er nået ud, må det
være deres markedsføring og distribution, der har været usædvanlig ringe....

Men nu må jeg jo se, om der skulle gemme sig noget i MP3 filerne med dem....
Da de jo ikke figurerer i databasen...
Men jeg er stadig forundret over, at de har kunnet udgive så mange plader,
uden på nogen måder, at gøre sig nævneværdigt bemærket her.... Så indrømmet,
jeg deler Åge's forundring over, at han skulle være så kendt.

Der må godt nok være stor forskel på pladekasserne i København og i
Nordjylland.... Men Danmarks Radio, er vist stadig den samme, begge
steder.... Og der er de da ikke blevet flittigt spillet.....

Hørte lige pudsigt nok, Alex Nyborg Madsen spillede ham.... ( tror nok det
var ham ) Præcist som forudsagt... Han var dog blufærdig nok, til at
indrømme, at han nok ikke var så kendt, i den almene befolkning....

Så syntes du stadig.... Det er Åge der er den dumsmarte ?????. Jeg kunne
afgjort, have stillet samme spørgsmål...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 14:23

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> Så syntes du stadig.... Det er Åge der er den dumsmarte ?????. Jeg kunne
> afgjort, have stillet samme spørgsmål...

Benny hvorfor forholder du dig ikke til jeg skriver i stedet for krampagtigt
at forsvare Åge?
Det er hamrende ligegyldigt om manden mega-kendt, semi-kendt eller stort set
ukendt.
Der var postet et link om ham i første indlæg af tråden og alligevel kommer
Åge med sine tåbeligheder. Det er det der er sagen og ikke om han har
udgivet x-antal albums.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror faktisk ikke, jeg har et eneste nummer med
Love Shop, så det er ikke derfor jeg tager afstand fra Åges gøren sig lystig
på den afdødes bekostning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 15:12

> [...]
med
> Love Shop, så det er ikke derfor jeg tager afstand fra Åges gøren sig

Åge behøver absolut intet forsvar....

Ja der var et link....

Jeg mener også, at jeg kommenterede dette punkt for punkt....

Dog var jeg høflig nok, til at undlade det sidste jeg læste...

Men den fejl har jeg jo så rettet op på senere.....

Når man er uopmærksom i trafikken, kan man komme slemt op at køre.... Og som
jeg læser linket, så gjorde han som alle andre fodgængere, vadede over
vejen, i den vished, at alle bilister undgår dem.... Blot uden at tage højde
for, at han denne gang var skjult bag en kassevogn.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 16:09

> [...]

højde
> for, at han denne gang var skjult bag en kassevogn.

Ja ja det er sikkert korrekt, men det har så igen ingen sammenhæng med Åges
bemærkning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 12:56

> som
> højde

> Ja ja det er sikkert korrekt, men det har så igen ingen sammenhæng med
Åges
> bemærkning

Sig mig, har du det med bagere, som muslimer med tegninger af Muhammed ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:16

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Når man er uopmærksom i trafikken, kan man komme slemt op at køre....
> M.V.H....Benny..

øhh...hmmmmmm.........jov

Hilsen Åge

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-11-08 18:39

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> wrote in message

> Jeg sidder her og undrer mig, over at de har kunnet udgive 7 albums, uden
> de
> på nogen måder, er blevet bemærket her, og kun er i databasen, på et
> tilfældigt hit, på en compilation....

Ja, hvis de kun er en gang i DATABASEN må det ganske givet være en
insignifikant parantes i den danske musikhistorie

Tsk, tsk, hvor selvfed har man lov at være?

Både Love Shop og Hilmer Hassigs produktion/guitar har været nævnt flere
gange her i gruppen.

Ole Thomsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 13:02

> [...]
>
> Tsk, tsk, hvor selvfed har man lov at være?
>
> Både Love Shop og Hilmer Hassigs produktion/guitar har været nævnt flere

Ikke jeg har bemærket....

Hvad der næsten er endnu værre... Deres plader er jeg ikke stødt på... Og
som jeg vist også, ganske forundret skrev et sted.... Der må godt nok være
stor forskel på pladekasserne i København og Nordjylland...

For med det de spillede i radioen i går.... Jamen så ville de da helt
sikkert have været repræsenteret bedre, hvis nu altså bare, det sådan lige
havde været tilgængeligt...

Så igen må det jo henføres under.... Elendig markedsføring.... For jeg kunne
da høre, at musikken fejlede ikke noget.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:13

> Bortforklaringer igen. Du kunne blot have læst artiklen via linket, i
> stedet
> for at komme med dine dumsmarte bemærkninger.

Det gad jeg sån set ikke

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 13:10

> ----
>

> og jeg ved så så heller ikke hvem Love Shops er
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Tja, men som før skrevet... Så ved jeg det faktisk heller ikke...

Derfor blev jeg da også noget forbavset.... 7 albums, og stadig for mig,
aldeles ukendt....
Ved at søge i databasen, så dukkede et nummer frem... Sikkert på en
compilation af en eller anden art....
Det var det indtryk jeg fik, af det markante indtryk de havde efterladt i
Dansk musik....

Uden på nogen måder, at skrive noget negativt, om hverken ham, eller Love
Shop....

For jeg har da sikkert masser af numre, som han har haft indflydelse på....
Bare ikke med ham som aktiv musiker, men sikkert som producer på et par TV 2
plader eller andet....

Så set med mine øjne... Jeg ved så ikke, der er sikkert ikke nogen der vil
give mig ret.... Men jeg finder det da mere respektløst, at folk der påstår
at kende til ham... Staver hans navn forkert, end at du spørger.... Hvem er
det - Den lokale bager ???....

For er han ikke kendt på Fur, efter 7 albums... Så er det ikke din viden der
fejler noget, men hans egen markedsføring.

Det samme må siges, når han hos mig, er absolut ukendt, uden bare det
mindste slag på genkendelsernes strenge, selv efter at have konstateret, at
han sammen med Love Shop har udgivet 7 albums....

Så hvis hans markedsføring ikke nåede til Aalborg, kan det på ingen måder
forundre mig, at den heller ikke nåede Fur.

Når jeg så samtidigt har dig mistænkt for at være en meget ivrig
radiolytter, og du heller ikke der igennem, har bemærket Love Shop ( Som jeg
heller ikke har )... Kan jeg ikke sige andet, end det jeg skrev i et andet
indlæg....
Det ville også ærgre mig mere, hvis det havde været min lokale bager. Ham
kender jeg da lidt mere til.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 13:47

> [...]
påstår
> at kende til ham... Staver hans navn forkert, end at du spørger.... Hvem

Benny du burde tråden en gang til, da du skyder både over og ved siden af.
Der er ingen der klandrer Åge eller andre for, at de ikke kender manden. Det
er fuldt forståeligt at mange ikke kender ham.
Det er slet ikke det sagen drejer sig om.
Der blev postet et link, der fortalte om den tragiske trafikulykke og det er
selvsagt fuldt relevant i denne gruppe, fordi man for en dels vedkommende
var en kendt figur i den danske musikverden.

Men det man med rette kan klandre Åge for og det er efter min mening også
det eneste han er blevet klandret for er, at han kommer med sin dumsmarte og
stupide bemærkning om "den lokale bager".
Så enten har han ikke læst det vedhæftede link (hvilket er decideret
tåbeligt når han kommenterer på det) eller også kan han ikke skelne hvornår
det er på tide at stoppe sine utallige provokationer og stikke piben ind.
Uanset er det en totalt respektløs kommentar uanset han kender manden eller
ej.

Så lad os nøjes med at forholde os til det, eftersom det er det sagen
handler om og ikke masse andet, som du og andre bringer ind.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 14:36

> [...]
>
> Så lad os nøjes med at forholde os til det, eftersom det er det sagen
> handler om og ikke masse andet, som du og andre bringer ind.

Hvorfor kalder du den tragisk.... Som jeg kan læse det, gjorde han præcist,
som han plejer... Vader hen over vejen, uden på nogen måder, at se sig
for.... Den eneste ting der adskilte sig fra andre dage, var at nu gik han
ud, hvor han var gemt bag en kassevogn, så den bilist der kom, ikke fik en
våd hunds chance for at se ham, og dermed undgå ham.

Så jo, det er sgu tragisk, men for henholdsvist hans familie, og bilisten
der påkørte ham.

Så kan man jo mene, at det er trist at miste en musisk begavelse, fordi han
åbenbart var for doven til at koncentrere sig om, at færdes i trafikken....
Det er muligt, der er noget jeg har misforstået... Men det var hvad jeg fik
ud af at læse det.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 16:11

> [...]
trafikken....
> Det er muligt, der er noget jeg har misforstået... Men det var hvad jeg

Lad os stoppe her. Jeg er altid villig til at diskutere med folk, men det
kræver ligesom man er enig om præmissen, som for mig i dette tilfælde var
Åges bemærkning om bageren. Du skriver om alt muligt andet. Så lad os lade
den hvile her.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 12:58

> [...]
> Åges bemærkning om bageren. Du skriver om alt muligt andet. Så lad os lade

Er den værre, end når stilladsarbejderen siger

Det skvadderhovede trådte ved siden af planken ???

Helt ærligt, var det ikke mere fordi det var Åge, og egentligt temmeligt
irrelevant, hvad han skrev ??

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 13:36

> Helt ærligt, var det ikke mere fordi det var Åge, og egentligt temmeligt
> irrelevant, hvad han skrev ??

Benny du plejer ellers at være rimelig fornuftig. Du forholder dig ikke til
det faktuelle indhold og skriver udenom.
Pas nu på du ikke synker ned på Åges niveau.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 15:42

> [...]
til
> det faktuelle indhold og skriver udenom.
> Pas nu på du ikke synker ned på Åges niveau.

Jamen hvorfor skulle jeg være bange for det...

Ville i have haft flyttet opmærksomheden... Hvorfor pokker øste i så ikke ud
af jeres viden....

I stedet for, kun at henvise til linken... Hvor man til syvende og sidst,
kun kan konkludere... At det hele var hans egen skyld.... havde du nu i
stedet, rettet fokus på Hilmer Hassig, og ikke på Åge.... Så ville hele
tråden, garanteret, have set ganske anderledes ud.... Og hvem ved, have
sendt både Åge og jeg på en hovedløs jagt på Love Shop plader.... Som der
garanteret bliver meget større chancer for at få heroppe, nu da hans død har
givet grund til omtale....

Så syntes du, tråden har taget en for dig uønsket drejning.... Skulle du
måske have prøvet at dreje den i den retning, som du gerne havde set.... Du
har haft chancer nok, men valgte anderledes.... Hvorfor ????

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:43

> [...]
> Du
> har haft chancer nok, men valgte anderledes.... Hvorfor ????

Måske han ønsker balladen. Og med det skriveri viser han i hvert fald stor
respektløshed overfor en død mand.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-11-08 10:42

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Måske han ønsker balladen. Og med det skriveri viser han i hvert fald stor

Hej Åge...

Jeg tror egentligt mit sidste svar også til fulde, dækker denne..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:41

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Helt ærligt, var det ikke mere fordi det var Åge, og egentligt temmeligt
> irrelevant, hvad han skrev ??
>
> M.V.H....Benny..

Hej Benny

Det var en kommentar man bare skulle have forbigået, hvis man havde respekt
for Hilmer Hassing

Dem som har skrevet løs har i hvert fald ikke vist respekt. Det kunne de
have vist ved at tie kommentaren væk.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-11-08 10:30

> [...]
respekt
> for Hilmer Hassing
>
> Dem som har skrevet løs har i hvert fald ikke vist respekt. Det kunne de

Hej Åge

Som jeg har skrevet.... Jeg kunne såmænd have fundet på at bruge samme
ordlyd...

Ment som en snøre, som forventeligt ville bringe mig yderligere viden om
personen...
Det var hvad jeg troede var din mening med det.... Min egen version havde
nok heddet Hvaffor'en smed....?

Men af viden, er der kommet lige så meget, som jeg vidste om Hilmer Hassig i
forvejen.... Så jeg drager den konklusion, at der sidder en masse mennesker,
og giver udtryk for, at de ved en masse...

Men reelt er de åbenbart præcist, lige så uvidende som vi er.

Hvilket jo så egentligt går meget godt i tråd med det, som P4 omtalte i
går....

Så lige hvem det er, der er respektløse.... Den tror jeg, jeg vil lade flyde
lidt endnu....

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Hüttel

Dato : 17-11-08 21:07

In article <492174dd$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> [...]

> Det er muligt, der er noget jeg har misforstået... Men det var hvad jeg fik

Jeg kendte Hilmer Hassig personligt. Jeg blev ringet op søndag middag af
en fælles ven, der gav mig den triste nyhed.

Hilmer var ud over at være en dygtig guitarist og producer en fin fyr.
Og så havde han en familie.

Ikke bare har vi mistet en sørgeligt overset dansk musiker, hans to børn
har også mistet deres far.

Det er usmageligt at klandre en afdød for ikke at have set sig for.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 22:02

"Hans Hüttel" <hanshuttel@mac.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har også mistet deres far.
>
> Det er usmageligt at klandre en afdød for ikke at have set sig for.

Helt enig. Denne "debat" har været kvalmende.

Fra : Hauge

Dato : 17-11-08 22:08

Allan Krautwald wrote:
> Helt enig. Denne "debat" har været kvalmende.

Man bestemmer vel selv hvilke tråde man vil hyle op i, ikk'?
Hvem er det der plejer at hyle højest, når Åge provokerer? Jaeh.. Det er
ikke så svært at se.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 22:10

> Hvem er det der plejer at hyle højest, når Åge provokerer? Jaeh.. Det er
> ikke så svært at se.

Hauge?

Fra : Hauge

Dato : 17-11-08 22:14

Allan Krautwald wrote:
> Hauge?

Hehe, måske højest, men ikke mest

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 22:15

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:27

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Hauge?

Forkert svar. det rigtige svar er Allan Vi Kratvald.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:26

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Man bestemmer vel selv hvilke tråde man vil hyle op i, ikk'?
> Hvem er det der plejer at hyle højest, når Åge provokerer? Jaeh.. Det er
> ikke så svært at se.
>
> /Hauge

Jeg gætter på at det er formanden for nyhedsgruppen, Allan Vi Krautwald der
kværner mest løs

Hilsen Åge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-11-08 18:00

Allan Krautwald skrev:

> Helt enig. Denne "debat" har været kvalmende.

Ja!

Hvorfor citerer du Allan og Alex og Benny så altid
næsten alt, hvad denne spammer fra Fur skriver?

Jeg har mest lyst til at putte hele gruppen ned i
syrebadet, hvor Fur-manden *længe* har ligget og
kogt i forvejen.

I er tæt på at komme ned i syrebadet alle tre.

--
Herluf - uden smil

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 18:01

> [...]
> syrebadet, hvor Fur-manden *længe* har ligget og
> kogt i forvejen.
>
> I er tæt på at komme ned i syrebadet alle tre.

Ja du har sgu ret. Men nogle gange bliver selv besindige mennesker
irriterede

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 22:44

'
> Ja du har sgu ret. Men nogle gange bliver selv besindige mennesker
> irriterede

Det gør i da også

Fra : Hauge

Dato : 18-11-08 18:19

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> I er tæt på at komme ned i syrebadet alle tre.

Sjovt som folk der lige har fundet PLONK-filtret har travlt med at fortælle
at de kan. Helt seriøst, tror I ikke at folk er skide ligeglade med jeres
mangel på mentale overskud?

/Hauge

Fra : -=JF=-

Dato : 18-11-08 20:15

Hauge skrev:

> Sjovt som folk der lige har fundet PLONK-filtret har travlt med at fortælle
> at de kan. Helt seriøst, tror I ikke at folk er skide ligeglade med jeres
> mangel på mentale overskud?

Jeg har egenrlig aldrig forstået din evige modstand mod killfilter, og
folk der bruger det.

Hvis min radio giver sig til at larme helt af helvede til, så slukker
jeg for den.
Hvis den kanal som fjerneren viser giver sig til at larme, så slukker
jeg forr det.
Hvis en usenetter giver sig til at larme, så slukker jeg for ham.

Fra : Hauge

Dato : 18-11-08 20:36

-=JF=- wrote:
> Hvis min radio giver sig til at larme helt af helvede til, så slukker
> jeg for den.

Jaeh, men du ringer vel ikke til radio-stationen og siger "nu slukker jeg
radioen", vel?

> Hvis den kanal som fjerneren viser giver sig til at larme, så slukker
> jeg forr det.

Jaeh, men du ringer vel ikke til tv-stationen og fortæller dem det, vel?

> Hvis en usenetter giver sig til at larme, så slukker jeg for ham.

Jaeh.. Men de fleste klyder skal absolut spamme grupperne med hvor dygtige
de er..

Mvh Hauge

Fra : -=JF=-

Dato : 18-11-08 21:04

Hauge skrev:

> Jaeh.. Men de fleste klyder skal absolut spamme grupperne med hvor dygtige
> de er..

Nu plejer jeg nu godt nok at plonke uden at gøre meget larm ud af det,
men alt andet lige er der vel ikke megen forskel på et PLONK og et EOD.
De er bare en besked til 'modparten' om at de ikke behøver at svare
yderligere - at der er lukket for kommunikationen.

Men hvis det er spam at plonke, hvad er det så at kommentere hver gang
nogen plonker?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:38

"Hans Hüttel" <hanshuttel@mac.com> skrev i meddelelsen
> In article <492174dd$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,

> Ikke bare har vi mistet en sørgeligt overset dansk musiker, hans to børn
> har også mistet deres far.

Sv: Vor Herre bevares. En komplet ukendt mand dør. Det skulle vel ikke være
noget særligt. I Afrika dør der tusinder hver dag. Børn mister deres
forældre hver dag.

> Det er usmageligt at klandre en afdød for ikke at have set sig for.

SV: Det er ikke noget at tænke så meget over. En ukendt mand dør. Og om man
gør sig lystig på en fuldstændig ukendt mands bekostning er jeg ret ligeglad
med. Jeg læste engang om en mand som døde i Italien. Han gik nede på
fortovet og fik en gris i hovedet. Da var jeg ved at flække af grin. Ikke
fordi jeg havde noget i mod manden, men at dø ved at få en gris i hovedet
grinte jeg nu godt nok ad. Det har man lov til når det er en tilfældig mand
som man ikke aner hvem er. Det betyder jo ikke han man ikke synes at det er
synd for ham.
Det må man altså leve med. Sån er det når det helt uvedkommende folk.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-08 00:52

> [...]
er
> synd for ham.
> Det må man altså leve med. Sån er det når det helt uvedkommende folk.

Jeg tror du hermed har ramt en bund, der ligger lavere end selv jeg troede
det var muligt for dig.
Hermed præsterer du direkte at trampe på den kendte afdøde musikers
personlige ven, der tydeligvis og forståeligt bærer sorg over vennens død.
Du tramper på hans efterladte familie, som jeg sandelig ikke håber læser
med.
Åge du må være syg og burde søge hjælp.
Med dette nye uhørte lavpunkt vil jeg opfordre alle fornuftige mennesker i
denne og andre nyhedsgrupper til fremover at ignorere Åges udgydelser.
Manden har tydeligvis ikke den mindste smule flair og forståelse for, hvor
alvor og pjank skiller.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 09:18

> [...]

> Du tramper på hans efterladte familie, som jeg sandelig ikke håber læser

SV: Jeg aner ikke hvem denne for mig komplet anonyme mand er. Jeg aner ikke
hvem hans venner er eller hvem hans forældre
er og hvor kynisk det end kan lyde er jeg revnende ligeglad hvem han er og
hvad han er. Det er da synd han er død, men hvad fanden rager det mig.

> Åge du må være syg og burde søge hjælp.
> Manden har tydeligvis ikke den mindste smule flair og forståelse for, hvor
> alvor og pjank skiller.

Du må da være rablende gal, menneske. Stop dog det klynkeri. Igår døde der
muligvis også en som hed Karl Ejner, Hugo Børge, Villy Henrik og Knud Arne.
Det er jeg også ligeglad med. Forresten, angående den italiener der fik en
gris i hovedet. Det var altså en familie som havde en gris på 1. sal. Den
var ude på altanen og den brød sammen lige da manden gik nedenfor den.
Dermed fik han grisen i hovedet og døde. Jeg tror samtlige danske aviser
skrev om det, nogle endda med stor overskrift. De skrev direkte
humorristisk om det alle sammen. Manden var komplet ukendt. bDet var jo
faktisk også kynisk. Så stop det klynkeri. Det er usmageligt.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 13:38

> [...]
> har også mistet deres far.
>
> Det er usmageligt at klandre en afdød for ikke at have set sig for.

Hej Hans

Tja, det er det vel sikkert nok.... Men altså, så vidt jeg kan se... Så er
det bidfaste fakta...

Havde det nu været bilisten, der havde gjort noget forkert, kunne vi have
skrevet hvad som helst negativt, og du ville have været uforskammet enig med
os.... For det var jo Hilmer Hassig du kendte....

Jeg kendte også en ung dame... Hun overså også sin vigepligt... Men det var
der intet uforskammet eller usmageligt ved at skrive, og det endda ordret i
avisen, og hun var mindst lige så død som Hilmer... Og hun var 8 år yngre
end Hilmer.

Jo hun var sgu fjollet, skynde sig for meget, og bare for ikke at komme for
sent, da hun skulle starte på et nyt job...

Til alt held, kunne modparten da nøjes med en smadret bil.....

Jo fandme kan man klandre en, for ikke at se sig for.... Bare tanken om,
hvilke ulykker en evt febrilsk undvige manøvre kunne have afstedkommet....
Så er det godt nok lige fedt, hvor død Hilmer Hassig er... Det er stadig
helt OK, at kalde ham for.... Sikkert nok et musikalsk geni.... Men
trafikalt, et fjols...

Lagde du mærke til det, klandrede jeg ikke bare ham.... Men fodgængere
generelt.... De vader bare ud, i den sikre forvisning om, at bilisterne
undgår dem.... Ja du har ret, det er en usmagelig opførsel, men hvordan får
vi dem til at lade være.

Man skulle også tro, en højresvingsulykke, med en lastbil burde være mere
end rigeligt, til at undgå flere.... Men nej, det er åbenbart et meget
attraktivt sted for cyklister at opholde sig.... Jo du har ret, det er en
usmagelig opførsel, og mindst lige så dum, som tidligere eksempel, og endnu
mere ubehageligt, for dem, som skal skrabe dem af lastbilen... Som du jo så
nok har bemærket.... Så har man gennem de senere år, fundet på alverdens
mystiske og fuldstændigt virkningsløse indretninger på lastbilerne....
Hvilket fortæller mig, at man altså helt og totalt har opgivet, at snakke
til cyklisterne.... De er lige som fodgængerne, uden for pædagogisk
rækkevidde....

Men de er stadig nogle fjolser.... For uanset, at de under mystiske
omstændigheder, nyder usædvanligt begunstigelse i retsmæssige spørgsmål
bagefter.... Så er det altid dem, det gør mest ondt på, og oftest også dem,
der dør... Men heller ikke det, har kunnet få dem til at ændre opførsel.....
Så altså kort og godt, de skal ikke komme og sige, at de ikke ved, hvad der
sker, når der sker noget.... Alligevel vælger de, at fortsætte deres
usmagelige og tåbelige opførsel.... Som han udmærket godt vidste... At hvis
det gik galt, ville gøre hans kone til Enke, og hans børn faderløse, og
hensætte hele sin familie i sorg.... Og det mener du ikke, jeg må klandre
ham for....

Men hvad skulle jegt så gøre.... Trække på skulderen, og sige " Shit Happens
" og så køre videre ????

Nu begynder jeg virkeligt at forstå, hvorfor Åge's bemærkning kunne vække
sådan en protest.... Men jeg begriber stadig ikke..... " Hvorfor "

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-11-08 00:23

> [...]

> jeg
> heller ikke har )... Kan jeg ikke sige andet, end det jeg skrev i et andet

SV: Ja, jeg lytter lidt forskelligt. Meget Limfjord Plus og en smule Radio
Alfa og lidt mindre P4. desuden hører jeg også somme tider radiostationer
som jeg ikke lige selv har valgt, f.eks. på jobbet. Så jeg ved godt lidt om
hvilke grupper der er kendt og som man har hørt om. Jeg kender massevis af
grupper som er kendte og som jeg måske ikke bryder mig om. Det er nogle som
jeg kun kan have fået kendskab til gennem radioen. Det er f.eks. TV2, Gnags,
Rollo og King og hvad ved jeg. Men ham bageren, vrøvl ham Hilmer Hassing ved
jeg i hvert fald er komplet ukendt. og hans gruppe også. Altså sån blandt
den mere gennemsnitlige befolkning.

> Det ville også ærgre mig mere, hvis det havde været min lokale bager. Ham
> kender jeg da lidt mere til.

SV: Ja, jeg føler det faktisk som om vores bager er forsvundet. Han har
valgt kun at sæge sit brød i DagliBrugsen og udvalgte butikker på
fastlandet. her holder han lukket undtagen i turistsæsonen.

> M.V.H....Benny..

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-08 15:34

> [...]
> valgt kun at sæge sit brød i DagliBrugsen og udvalgte butikker på
> fastlandet. her holder han lukket undtagen i turistsæsonen.

Hej Åge

Nå ja, men nu fortalte de jo så også på DR P4, at han nok ikke var så kendt,
i den almindelige befolkning... Og da jeg regner mig selv, som en lillebitte
del af den almindelige befolkning, føler jeg ikke, jeg har brug for en
undskyldning, for ikke at kende ham.... At gruppen så stadig syntes, at han
skulle vedblive, med at være ukendt, ja næsten hemmelig, ved konstant at
undlade, at fortælle mere, end hvad der stod i artiklen.... Gjorde jo så
desværre det, at man efterhånden fik flyttet det totale fokus ned på
slutningen.... Og så var det jo ikke svært at genkende den helt normale
fodgænger adfærd.... Du ved, den der med at fodgængerne mener de har eneret
på kørebanerne..... Og det er altså en temmelig dum ide, når man går ud
skjult bag en kassevogn....

Men det bringer da ny næring til ordsproget.... " Hvorfor gå over for
grønt - Når man kan blive kørt over for rødt "

Og bemærk venligst.... Der er ingen grinende Smiley bagefter.... Jeg må
hellere skrive det, når selv Hilmer Hassig's ven, ikke fattede en meter af
indlæggene....

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-08 12:04

> Gider du ikke bare at hoppe i havnen? Åndsbolle

Det ville ikke hjælpe dig....

Han kan sgu sikkert svømme

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 12:29

> Det ville ikke hjælpe dig....
>
> Han kan sgu sikkert svømme

Satans en ulykke kommer sjældent alene

Fra : Peter Heide

Dato : 17-11-08 01:52

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> <paladsrevolution@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Det var dog nok en sørgelig nyhed. Er det den lokale bager?

Åge ? : Mr. all time low!

Fra : hanshuttel@gmail.com

Dato : 18-11-08 08:21

On 18 Nov., 13:38, "Benny Mortensen" <in...@brugbar.inv> wrote:

> [...]
> Så er det godt nok lige fedt, hvor død Hilmer Hassig er... Det er stadig
> helt OK, at kalde ham for.... Sikkert nok et musikalsk geni.... Men

Netop i en situation, hvor vi taler om en navngivet person, hvor
dødsfaldet netop er fundet sted og hvor der ikke
er tale om at noget ulovligt er fundet sted, finder jeg det selv
upassende at give sig til at bruge megen tid på at diskutere
skyldsspørgsmål, endsige at begynde at hovere.

Hvis man ser efter, vil man da også opdage, at jeg ikke udtaler mig
negativt om den taxichauffør, der var den anden part i ulykken.

Tilsvarende:

Den amerikanske Jeff Buckley mistede livet i 1997 i en drukneulykke,
hvor han slet ikke var opmærksom på et skib i nærheden - men dette var
ikke og skulle ikke være fokus i omtalen af Jeff Buckleys død.

Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-11-08 09:57

<hanshuttel@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

hvor han slet ikke var opmærksom på et skib i nærheden - men dette var
ikke og skulle ikke være fokus i omtalen af Jeff Buckleys død.

Hvis nu gruppen, havde svaret på Åge's spørgsmål, ville Hilmer Hassig's gode
egenskaber sikkert være blevet det helt store samtaleemne.... Og det
nederste af avisomtalen, en mindre væsentlig ting.... Men det var stadig
det, som slog ham ihjel.... Så det ændrer ikke noget.

Hvem hoverer ?

Hvad du ikke gjorde, gjorde Allan, ved at kalde det Trafikdrab.

Nu ved jeg ikke, hvordan man kan udtale sig om, hvad Jeff Buckley var eller
ikke var opmærksom på.... Men at vide, at der ligger et skib 50 - 100 -
200 - 400 meter væk, betyder ikke, at man også er i stand til at svømme hen
til det.... Når man tager i betragtning, at man regner med, at mindre end
20% af den Danske befolkning, er i stand til at svømme 200 meter... Og efter
hvad jeg ved, ser det ikke nær så godt ud i USA, der er vi måske nede på
mindre end 10%.... Der bare kan svømme en lille smule.

Men ellers har du ret... Det var bedre at snakke om Hilmer Hassig's bedre
bedrifter.... Men som du jo har bemærket, dem holder gruppen meget tæt ind
til kroppen..... Ja man får faktisk nærmest mistanker om, at de ved lige så
lidt om ham, som jeg gør, siden de ikke kan finde på bedre, end at diskutere
om Åge's spørgsmål var respektløst... Fremfor at besvare det.... Ja jeg tror
da faktisk, at jeg indtil nu, er den eneste, der har nævnt et nummer med
ham... Det eneste der er i min samling.... Og som jeg vist nu har skrevet
mange gange.... Dette skyldes bestemt ikke hans musik, det har radioen da
gjort mig klar over...

M.V.H....Benny..