Fjernstyr itunes fra psp
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 17-11-08 00:31

Hej

Jeg skal snart holde en fest og kunne godt tænke mig at stille min
musiksamling, som ligger på min mac, til rådighed. Jeg er dog ikke
interesseret i at festdeltagerne skal have adgang til min mac og derfor
fandt jeg programmet coverbuddy, hvor jeg kan bruge min psp som
fjernbetjening. Det lyder smart, men jeg kan ikke få det til at virke.

Hvis jeg trykker på play, enten fra coverbuddy på mac'en eller fra
psp'en sker der ingenting.

Nogen der kender programmet eller måske har en anden løsning?

mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-08 07:53

On 2008-11-17 00:30:48 +0100, Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> said:

> [...]
> psp'en sker der ingenting.
>
> Nogen der kender programmet eller måske har en anden løsning?

Har ikke en psp'er, men hvis du har en iPhone, så har Apple lavet et
program der hedder Remote, der kan styre iTunes.

mvh. Joakim

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 17-11-08 10:27

JHP skrev:

> Har ikke en psp'er, men hvis du har en iPhone, så har Apple lavet et
> program der hedder Remote, der kan styre iTunes.
>
> mvh. Joakim

Jeg har en Iphone, men vil ikke have at folk skal lege med den til
festen, kan godt leve med at de bruger min psp, den er jo knap så
dyr/skrøbelig.

Men ja, remote er ret fedt

/Brian

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 17-11-08 18:52

JHP skrev:

> Har ikke en psp'er, men hvis du har en iPhone, så har Apple lavet et
> program der hedder Remote, der kan styre iTunes.
>
> mvh. Joakim

Hvis Mac'en har infrarød kan en Apple Fjernbetjening vel klare det. Og
så Mac'en ned i akvariet - så kan man se men ikke røre!

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-11-08 20:45

> Hvis Mac'en har infrarød kan en Apple Fjernbetjening vel klare det. Og
> så Mac'en ned i akvariet - så kan man se men ikke røre!

Vi må nok hellere understrege, at det er bedst at tømme akvariet for
vand først. Ellers en fin idé.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 18-11-08 00:03

Henrik Münster skrev:

> Vi må nok hellere understrege, at det er bedst at tømme akvariet for
> vand først. Ellers en fin idé.
Jeg har godt nok ikke lige et akvarie stående, tror det ender med at jeg
lægger min mac under et bord og sætter en ekstern skærm og et keyboard
til og vil så bruge frontrow.

Nogen der ved om man kan forhindre folk i at lukke frontrow ned?

/Brian

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 18-11-08 00:12

Brian Bendtsen skrev:

> Nogen der ved om man kan forhindre folk i at lukke frontrow ned?

Er det ikke nok bare at sige at så ryger musikken?

"Brug pilene til at bladre med og enter til at vælge"

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-11-08 00:23

Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> wrote:

> Jeg har godt nok ikke lige et akvarie stående, tror det ender med at jeg
> lægger min mac under et bord og sætter en ekstern skærm og et keyboard
> til og vil så bruge frontrow.

Vi har et akvarium, men jeg er ikke sikker på, at fiskene vil undvære
det en hel aften
Idéen er ellers god. Man kunne jo også sætte computeren ind i en
anden form for kasse med glas. Jeg kan huske, det engang var meget
moderne med sådan nogle høje, smalle vitrineskabe på hjul. Der kunne
sikkert lige stå en lille bærbar computer. Ellers er det da også fint at
gemme computeren væk, hvis man har en ekstern skærm.

> Nogen der ved om man kan forhindre folk i at lukke frontrow ned?

Det mener jeg ikke. Hvis du er bange for, at folk piller ved noget på
computeren, kunne du jo lave en ny brugerkonto, lægger musikken over på
den, og så lade computeren være logget ind på den konto under festen.
Det kan så være en konto, der ikke må administrere noget på computeren.
Så er det begrænset, hvad folk kan komme til at ødelægge.
--
Henrik Münster
Esbjerg