Problem med IE 6
Fra : tobi

Dato : 17-11-08 07:24

Hej

På denne adresse: http://www.jobsafe.dk/test/default.asp

ses et videoklip. I IE7 FF 3.0.3 ser det godt ud, men i IE6 ligger
videoklippet nede i bunden.

Hvad skal ændres for at få det op i toppen/ samme placeering som I IE7?

Tom

Fra : David Konrad

Dato : 17-11-08 08:06

tobi wrote:
> [...]
> videoklippet nede i bunden.
>
> Hvad skal ændres for at få det op i toppen/ samme placeering som I

Det ser altså fuldkommen ens ud herfra, altså med videoklippet med gocarten,
eller hvad det er, i IE6, FF og Safari

Fra : Per Rasmussen

Dato : 17-11-08 10:59

David Konrad wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det ser altså fuldkommen ens ud herfra, altså med videoklippet med gocarten,
> eller hvad det er, i IE6, FF og Safari

Tja i IE7 ligger det også meget langt nede.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-11-08 20:44

tobi wrote:
> Hej
>
> På denne adresse: http://www.jobsafe.dk/test/default.asp
>
> ses et videoklip. I IE7 FF 3.0.3 ser det godt ud, men i IE6 ligger
> videoklippet nede i bunden.

I min FF ser jeg ikke noget videoklip. I IE 7 ligger klippet nede under
indholdet i venstre og højre sidekolonne, hvis vinduet 'kun' er1024px bredt.

Regn med, at fordi brugerne har mulighed for bredere browservindue, er det
ikke ensbetydende med at de bruger muligheden.

Jeg kan på denne computer ikke se det i IE <7 og gider ikke starte en anden
computer op for at konstatere, at playeren er for bred til den givne plads.

Prøøv med et klip, der ikke er mere end 500px bredt, det nuværende ligger
omkring 570px

Erik Ginnerskov