Klubber i Århus + ?
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 25-07-01 15:36

Findes der nogle Mc-klubber i århus eller omegn, for en 20 årig knægt, der
søger nogle at kører med en gang imellem... Evt. med et værksted? Det kunne
være sjovt! P.g.a. jeg er den eneste i venne' kredsen der kører
motorcykel...... Og det er sku' lidt kedeligt at køre sammen med dem, og
deres bil-burer?

Vh. Rasmus Sørensen
Suzuki GS500E '99
min@direkte.org

Fra : Michael K.S.

Dato : 25-07-01 15:38

On Wed, 25 Jul 2001 16:36:15 +0200, "Rasmus Sørensen"
<floppy@wanadoo.dk> wrote:

>Findes der nogle Mc-klubber i århus eller omegn, for en 20 årig knægt, der
>søger nogle at kører med en gang imellem...

Her er en mulighed :

http://www.studmc.dk/index.html

-M

Fra : Jens U

Dato : 25-07-01 15:41

Rasmus Sørensen skrev ...
>Findes der nogle Mc-klubber i århus eller omegn, for en 20 årig knægt

Kik under klubber på http://www.dmcn.dk

eller direkte

http://www.dmcn.dk/klubber/menu.asp?SEARCHON=Lokale+klubber&FRA=8000&TIL=8999&AREA=Jylland

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : RacingBabe

Dato : 26-07-01 09:43

> Findes der nogle Mc-klubber i århus eller omegn, for en 20 årig knægt, der
> søger nogle at kører med en gang imellem..
---------------
http://www.mcbavlehjul.dk

Vi mødes fast hver torsdag ca. 19.00 ved Kalven i Jægergårdsgade.

Hvis du kan nå det, så kig forbi i aften.

/ Jeanne Maria Fjorback

Fra : Jess Hansen

Dato : 26-07-01 12:37

Du skal være velkommen i Brunhilde-MC I Odder, vi er ca. 40 medlemmer, fra
18 - 60 år.

Vi kører mest på sports/ touringmaskiner, og har klub aften Tirsdag og
Fredag kl. 19,00

Brunhilde-MC
snærildvej 91A
8300 Odder
86 54 46 96
mail: brunhilde-mc@gone.dk

Fra : Skyrider #1

Dato : 28-07-01 18:23

<floppy@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>være sjovt! P.g.a. jeg er den eneste i venne' kredsen der kører
>motorcykel...... Og det er sku' lidt kedeligt at køre sammen med dem, og

Måske
kunnne kigge her til en start
www.raptormc.dk
Mvh.