Billigste ugedag at rejse til/fra USA på?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-11-08 14:38

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke ugedage der er de billligste når
det gælder flyrejser til og fra USA?

Erik Nielsen - Odense

Fra : Armand

Dato : 16-11-08 15:06

Erik M. Nielsen skrev:
> Hej.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke ugedage der er de billligste når
> det gælder flyrejser til og fra USA?

På Momondo.dk er der en priskalender lige under destinations-ruderne!
Og det er en god ide at følge billig-dagene hvis man kan: Vores
Florida-ferie blev 500kr billigere pr. flybillet ved at vi iflg.
priskalendere valgte en ellers ulogisk 17-dages tur (som så til gengæld
var et passende kompromis mellem vi to rejsende pars ønske om 14 dage
hhv. 21 dage!

--
Armand.

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-11-08 15:38

> [...]
> priskalendere valgte en ellers ulogisk 17-dages tur (som så til gengæld
> var et passende kompromis mellem vi to rejsende pars ønske om 14 dage
Tak for tippet.
Erik Nielsen - Odense