Bordben i løs vægt?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 08:45

Jeg mangler 4 stål-bordben "i løs vægt" i en højde af 80-85 cm. (kan selv
save dem tilrette); jeg var overbevist om at jeg havde set dem i Harald
Nyborg, men vel ankommet stod personalet uforstående overfor mine ønsker

Nogen der har et bud på hvor jeg kan have set dem i Sønderborg og omegn:
Silvan, Stark, A-Z, jem&fix, Jysk e.l.?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 08:58

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nogen der har et bud på hvor jeg kan have set dem i Sønderborg og
> omegn: Silvan, Stark, A-Z, jem&fix, Jysk e.l.?

Googlede lige (bedre sent end aldrig! ) og kan se Silvan har noget der
evt. kan bruges
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : TDN

Dato : 14-11-08 09:02

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nyborg, men vel ankommet stod personalet uforstående overfor mine ønsker
>

> Nogen der har et bud på hvor jeg kan have set dem i Sønderborg og omegn:

Check http://www.ikea.com/dk/da/ , og søg på "ben" der er masser af
muligheder.

Mvh
Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 09:08

TDN skrev:

> Check http://www.ikea.com/dk/da/ , og søg på "ben" der er masser af
> muligheder.

Den Ikea der ligger tættest på hvor vi bor er 150 km. væk
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : TDN

Dato : 14-11-08 09:11

> Den Ikea der ligger tættest på hvor vi bor er 150 km. væk
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Synes at huske du skal til Tyskland med udstødningen, var der ikke en Ikea i
nærheden, du skal vel også have nye lameller ikke

Mvh
Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 09:21

TDN skrev:

> Synes at huske du skal til Tyskland med udstødningen, var der ikke en
> Ikea i nærheden, du skal vel også have nye lameller ikke

Nærhed og nærhed: der ligger en i Kiel, som er 150 km. hérfra!

Regne regne: men måske ku jeg alligevel lokke konen med på en køretur hvis
vi kan nå hjem i god tid nok til at lufte hunden; har en del ærinder dér:
skal ha fundet en ordentlig cykellygte til hende foruden bananer i Citti
samt økologiske grøntsager på torvet!

Du husker godt!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 09:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> Nærhed og nærhed: der ligger en i Kiel, som er 150 km. hérfra!

*116* km, siger Google
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 14-11-08 20:56

> *116* km, siger Google

En ½ time i din 2 liters Toyota

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 22:30

Mogens skrev:

> En ½ time i din 2 liters Toyota

Hæ hæ
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carsten

Dato : 14-11-08 11:22

> [...]
> Nyborg, men vel ankommet stod personalet uforstående overfor mine ønsker
>

> Nogen der har et bud på hvor jeg kan have set dem i Sønderborg og omegn:

jeg mindes ikke at have set dem i Silvan, men bauhaus og stark har dem i
hvert fald.

Carsten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 11:56

Carsten skrev:

> jeg mindes ikke at have set dem i Silvan, men bauhaus og stark har
> dem i hvert fald.

Okay, tak! - så må det have været i Stark jeg har set dem
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 14-11-08 15:12

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:491d5940$0$90264
$14726298@news.sunsite.dk:

> Okay, tak! - så må det have været i Stark jeg har set dem

en ks (importerede) dåseøl på at Silvan også har dem..

--
vh, Erik BH

Fra : Mogens

Dato : 14-11-08 15:46

Erik B. Hansen formulerede fredag:
> "Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:491d5940$0$90264
> $14726298@news.sunsite.dk:

> en ks (importerede) dåseøl på at Silvan også har dem..

og Jem & Fix

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 15-11-08 19:26

Mogens wrote:
> Erik B. Hansen formulerede fredag:

> og Jem & Fix

Og Bauhaus....

/Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 20:11

Erik B. Hansen skrev:

> en ks (importerede) dåseøl på at Silvan også har dem..

Nu har jeg lavet noget knas selv:

http://www.zofiaoghans.dk/diverse
Hans
www.zofiaoghans.dk