Billeder af jeres hundegårde/løbegårde
Fra : Allan Nielsen

Dato : 13-11-08 23:58

Hej NG!

Går og planlægger at lave en hundegård/løbegård til vores Foxy

Jeg har med stor interesse læst mange indlæg om dette i gruppen, samt
søgt info på nettet.
Overvejelser omkring beliggenheden, størrelse, indretning, hundehus
osv. er næsten helt på plads vil jeg mene

Dog kunne jeg enormt godt tænke mig at se billeder af jeres
hundegårde? Blot som lidt inspiration til gode ideer osv

Håber i har lidt billeder liggende!
Send gerne som mail eller smid dem ud på nettet

/Allan

Fra : Søren LH

Dato : 14-11-08 17:00

"Allan Nielsen" <allanmaler@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2003-3/128-2828_IMG.jpg

Overvejelserne er at hundegården ikke skal ligge ud mod noget offentlig
trafikeret sted, så hunden ikke stresser over forbipasserende mennesker og
dyr. Som det ses, er der hus eller drivhus på de tre sider. Sidenhen er der
sat en 1,4 m høj plade op på den side af hundeburet, der vender mod
fotografen, så hunden ikke kan se folk komme og gå hos naboen. Desuden har
jeg sat en plade op foran drivhusruderne, da hunden kunne bryde igennem.

Omme bag drivhuset er der indgang til hundehus, som er velisoleret og hævet
fra jorden, og altså godt beskyttet mod at vinden står lige på:
http://www.vizla.dk/diverse/hundehus%20128-2861_IMG-s.jpg

Mvh
Søren