Lille uheld med hæk motor
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 20:02

Eller måske stor held

http://fpn.dk/motor/bil/article1514167.ece

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : MartinK

Dato : 16-11-08 21:40

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i meddelelsen
> Eller måske stor held
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article1514167.ece
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Har du set det emne der hedder "Utroligt"?

Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 16-11-08 21:43

> Har du set det emne der hedder "Utroligt"?
Det var jo ca. det dummeste spørgsmål i denne weekend.

1.
Ja, derfor han laver repost. Giver jo mening? Øh nej.

2.
Nej, derfor han vil dele linket. Giver jo menign? Jeps.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 22:48

Nr 3

Jo har set emnet , men men men mærkeligt nok er det kun et re. emne med et
svar i ??? dvs jeg kan ikke se hvordan tråden er startet

Øv
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : MartinK

Dato : 17-11-08 08:08

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ja, derfor han laver repost. Giver jo mening? Øh nej.
>
> 2.
> Nej, derfor han vil dele linket. Giver jo menign? Jeps.

Spørgsmål; Er du en klovn?
Svar; Jeg ved det ikke.

Martin.

Fra : Martin F.

Dato : 16-11-08 23:52

PE wrote:
> Eller måske stor held
> http://fpn.dk/motor/bil/article1514167.ece

Burde sådan en bil med hækmotor ikke være afstivet bedre i fronten? Men det
kan da godt være at man ikke kan lave det bedre når man kører så stærkt.

Fra : KASO

Dato : 17-11-08 07:39

"Martin F." <martinf6000@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Burde sådan en bil med hækmotor ikke være afstivet bedre i fronten? Men
> det kan da godt være at man ikke kan lave det bedre når man kører så
> stærkt.

1: Bilen har ikke hækmotor - den har centermotor!

2: Der er grænser for, hvor stiv man kan lave fronten - den skal absorbere
stødet for ikke at udsætte fører/passager for for voldsomme kræfter i
nedbremsningen. Man kunne til gengæld nok have forventet, at den var bedre
til at fordele stødet over en større flade (stiver i fronten, der fordeler
stødet over hele fronten istedet for kun en lille del - det er set på andre
mærker.