Blitzet i Flensborg?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 20:40

Der kom et rødt glimt da vi cruisede ned af Husumer Strasse i Flensborg i
dag; vi kørte i 2. bane og trafikken var tæt.

Nogen der kender konsekvensen af fx at køre 66 dér hvor man må køre 50?
(tror jeg kørte 60)

Det var konens bil, og jeg sagde til hende at hun skulle sige til Kripo (når
de kommer for at hente hende) at chaufføren var en mulig køber der havde
fået en prøvetur og at hun ikke længere havde dataene på ham...men hun var
ikke sikker på at hun ville kunne holde masken!

Kvinder!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-11-08 21:00

> Der kom et rødt glimt da vi cruisede ned af Husumer Strasse i
> Flensborg i dag; vi kørte i 2. bane og trafikken var tæt.
>
> Nogen der kender konsekvensen af fx at køre 66 dér hvor man må køre

Ved ikke om det her gælder mere .

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/brevkasse/article.php/id-9592647.html

--
ad

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:02

Awul Dasfilshabeda skrev:

> Ved ikke om det her gælder mere .
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/brevkasse/article.php/id-9592647.html

A tvi'ler!

Mener der er strammet op
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-11-08 21:08

Hans Paulin (6310) havde fået den ide at fortælle:

> A tvi'ler!
>
> Mener der er strammet op

Ja der har været tale om nogle fra DK som har fået fartbøder fra Tyskland,
men jeg har dog aldrig fået min fra i sommers..
Men hvis du virkelig mener du fortjener bøden så kan du vel henvende dig til
politiet i Flensborg, de vil sikker godt tage imod en check

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:09

Martin Vollert skrev:

> hvis du virkelig mener du fortjener bøden så kan du vel henvende
> dig til politiet i Flensborg, de vil sikker godt tage imod en check

Så er det vist alligevel nemmere med BS!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-11-08 23:13

> Så er det vist alligevel nemmere med BS!

Hvorfor i alverden skal han dog blandes ind i den sag?
Det næste bliver vel at Bubber også skal give sit besyv med.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 23:19

Uffe Bærentsen skrev:

Kom nu ud i den friske luft i stedet for at hænge over tossekassen hele
da'en!

Et Ranger-kursus var måske sa'en!?

Hov, jeg rimer jo!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-11-08 02:29

> Uffe Bærentsen skrev:
>

> Kom nu ud i den friske luft i stedet for at hænge over tossekassen hele
> da'en!

Var da ude og kigge på 4 Hvide Mænd i dag.
De havde fået normal hvid farve tilbage på tåneglene

> Et Ranger-kursus var måske sa'en!?

Ikke her, ellers tak.

> Hov, jeg rimer jo!

To rhime or not to rhime, thats the question

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-08 18:21

Uffe Bærentsen skrev:

> Var da ude og kigge på 4 Hvide Mænd i dag.
> De havde fået normal hvid farve tilbage på tåneglene

Okay

Der har vel blæst en halv pelikan
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 15-11-08 23:00

Martin Vollert skrev:

> men jeg har dog aldrig fået min fra i sommers..

Jeg blev også blitzet i sommers.
På vej ned af Kassel med en hastighedsoverskridelse der vasker sig.
Mener det var 160 i en 100-zone - og jeg har heldigvis aldrig hørt fra
Germanerne.

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Mogens

Dato : 15-11-08 21:09

> A tvi'ler!
> Mener der er strammet op

Altså de taler og skriver meget om det, men fakte er, at der ikke fremsendes
noget. Jég har i alt fald ikke modtaget noget bødeforlæg, men man kunne jo
spørge kredsen her:
Er der nogen, som har modtaget et bødeforlæg efter at være blevet blitzet i
Tyskland?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:11

Mogens skrev:

> de taler og skriver meget om det, men fakte er, at der ikke
> fremsendes noget. Jég har i alt fald ikke modtaget noget bødeforlæg,

Kay okay!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 15-11-08 21:35

> Nogen der kender konsekvensen af fx at køre 66 dér hvor man må køre 50?
> (tror jeg kørte 60)

Det er et venligt land du har begået din kriminelle handling i!
Det kommer til at koste dig 15 euro

Hvis du nogensinde hører noget til den bøde... Det tvivler jeg på.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:41

Joachim Schmidt skrev:

> Det er et venligt land du har begået din kriminelle handling i!

> Det kommer til at koste dig 15 euro

Pyha!

> Hvis du nogensinde hører noget til den bøde... Det tvivler jeg på.

Godtså!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-11-08 21:44

On Sat, 15 Nov 2008 20:39:55 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>dag; vi kørte i 2. bane og trafikken var tæt.
>
>Nogen der kender konsekvensen af fx at køre 66 dér hvor man må køre 50?

Hmmm........har du nogensinde hørt om stening ? ))

> [...]
>fået en prøvetur og at hun ikke længere havde dataene på ham...men hun var
>ikke sikker på at hun ville kunne holde masken!

ja, de vil squ'tte lyve, hvis ikke de selv har noget i klemme )
Tror du slipper med noget i omegnen af 15-20 af de euro-mønter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:48

Ivan Madsen skrev:

> Hmmm........har du nogensinde hørt om stening ? ))

Nu har jeg jo ikke været utro!

> ja, de vil squ'tte lyve, hvis ikke de selv har noget i klemme )

> Tror du slipper med noget i omegnen af 15-20 af de euro-mønter

Ryger på tabskontoen i givet fald
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-11-08 21:53

On Sat, 15 Nov 2008 21:48:10 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Nu har jeg jo ikke været utro!

hmmm.....i visse kredse jeg kender til er det at overskride
fartgrænsen værre end at "kende" naboens kone lidt for godt
Har faktisk brugt timer på at overbevise tossen om, at der findes
brede gader hvor 55 ikke er særlig farligt, men i hans øjne var det
værre end at hans kone gjorde noget udenom *suk*.

)

>Ryger på tabskontoen i givet fald

okay - men glem at lade skattefar betale )

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 21:57

Ivan Madsen skrev:

> i hans øjne var det
> værre end at hans kone gjorde noget udenom *suk*.

Øhe...hvad var adressen?

> glem at lade skattefar betale )

Det var jo osse skattemors bil!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-11-08 22:00

On Sat, 15 Nov 2008 21:56:34 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Øhe...hvad var adressen?

glem det - den er min! )))

>Det var jo osse skattemors bil!

Jow, men sidst jeg fik et billede at skattemors bil, var det sq
fælleskontoen der tog sig af den sag )

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 22:08

Ivan Madsen skrev:

> glem det - den er min! )))

Små slaw - små slaw!

> sidst jeg fik et billede at skattemors bil, var det sq
> fælleskontoen der tog sig af den sag )

Såen er det vist osse hér (sidste gang var det osse mig der blev
blitzet)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-11-08 22:58

On Sat, 15 Nov 2008 22:08:15 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Små slaw - små slaw!

jow, jow, de store koster peeenge )

>Såen er det vist osse hér (sidste gang var det osse mig der blev
>blitzet)

hmm....jeg bliver ikke blitzet - jeg har folk til at videofilme mine
udskejelser ) (noget med at teste en Saxo og betale 1500 til det
lokale politis julefrokost) - mange år siden. Men du forstår jo nok,
at da vi fik et billede af Xsaraen med fruen bag rattet, så blev det
hængt op på køleskabet, bare sådan fordi )) (så var jeg fri for at
høre om den anden)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 23:04

Ivan Madsen skrev:

> Men du forstår jo nok,
> at da vi fik et billede af Xsaraen med fruen bag rattet, så blev det
> hængt op på køleskabet, bare sådan fordi )) (så var jeg fri for at
> høre om den anden)

Som jeg så ofte har sagt:

"Succes er godt, men andres ulykke er nu heller ikke at foragte!"
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-11-08 23:02

On Sat, 15 Nov 2008 22:57:57 +0100, Ivan Madsen wrote:

> Men du forstår jo nok, at
> da vi fik et billede af Xsaraen med fruen bag rattet, så blev det hængt
> op på køleskabet, bare sådan fordi ))

Slankekur?

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-11-08 23:03

On 15 Nov 2008 22:01:39 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>Slankekur?

nææh, den slags bruger vi ikke her - hun kan faktisk fremvise et
ganske nydeligt BMI (og meget andet, men vi stopper her)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 23:05

Ivan Madsen skrev:

> hun kan faktisk fremvise et
> ganske nydeligt BMI (og meget andet, men vi stopper her)

Noen bedler?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-11-08 06:33

<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>fået en prøvetur og at hun ikke længere havde dataene på ham...men hun var
>ikke sikker på at hun ville kunne holde masken!

ØV!

Tror da pokker at vores forsikring her i byen stiger. med alle de
danskere, som ikke kan finde ud af færdselsreglerne.

Spøg til side. Flensborg er faktisk steget i forsikringsindexet pga
danskerne. Det typiske problem er, at folk absolut ikke kan finde ud af
højre vigepligt. Den stående joke er, at hvis man har en gammel bil, som
man gerne vil af med, skal man bare finde et sted med højre vigepligt og
en dansker. Så klarer forsikringen resten.

Fly

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-11-08 08:55

Fly Christensen skrev:

> Den stående joke er, at hvis man har en gammel
> bil, som man gerne vil af med, skal man bare finde et sted med højre
> vigepligt og en dansker. Så klarer forsikringen resten.

Tak for tippet!

Nossede osse godt rundt da vi skulle fra Husummer Strasse richtung Citti -
dér fik alle de "modkørende" bekræftet deres fordomme!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 17-11-08 18:18

On Mon, 17 Nov 2008 08:55:12 +0100, Hans Paulin \(6310\) wrote:

> Tak for tippet!
>
> Nossede osse godt rundt da vi skulle fra Husummer Strasse richtung Citti
> - dér fik alle de "modkørende" bekræftet deres fordomme!

Apropos, så noterede jeg mig hvor _gode_ folk er til det med
højrevigepligt ovre i Estland (Tartu for at være præcis). Dernæst undrede
det mig at sådan noget som svingpile og banemarkeringer hang oppe i
luften. Så gik der en prås op for mig....