against all odds
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-11-08 23:01

Ohh for en fryd har lige været ude og tømme post kassen
har gjort nogen bestillinger der endeligt er kommet ned i fornuftig
pris

against all odds
saving privat ryan
Frantic
DIE HARD 4

nu er jeg godt klar over against all odds er det største film kunst
der er kommet igenem tiden - men jeg er uhelbrediligt forelsket i
Rachel Wards øjne hun er faktisk imho en af de få der ser bedre ud med
kort ind langt hård ...

men jeg synes faktiks Rachel ward har film historien smukeste øjne
hun gør det også godt i Tornfuglene ...

Kvinden min har faktisk de samme øjne og jeg så filmen før jeg mødte
kvinden der var faktisk derfor jeg i første omgang faldt for hende

Når alt det er sagt så er der ingen tvil i mit sind om den bedste af
de 4 film er frantic selv om jeg også glæder mig til at se saving pr
igen

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-11-08 23:08

Bo M. Mogensen skrev bl.a.:

> nu er jeg godt klar over against all odds er det største film kunst
> der er kommet igenem tiden -

Tør vi gætte på at der er faldet et lille 'ikke' ud i vurderingen?

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-11-08 00:50

On Wed, 12 Nov 2008 23:07:53 +0100, Jørgen Grandt
<UnstableOn@Cable.dk> wrote:

>Tør vi gætte på at der er faldet et lille 'ikke' ud i vurderingen?

Ha ha yep ....jeg bliver vist lidt ivirig en gang i mellem :)
men jeg glæder mig nu til at se den igen - har den i meget sølle
udgave på whs så jeg glæder mig selv om det IKKE er det største film
kunst der er lavet :)

men ved gud hvor er hun dejlig :)))))

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-11-08 04:47

On Wed, 12 Nov 2008 23:00:43 +0100, Bo M. Mogensen <usnet1*@gmail.com>
wrote:

>Rachel ward

Ohhh nu har jeg set den hvilken fryd og egentligt utroligt hvad
en film kan gøre ved en - jeg så filmen første gang i 84 og jeg var
solgt i hende 5 år efter fandt jeg en kvinde der lignede hende til en
ringe festivald 18 år efter euroberede jeg hendes hjerte og her 24 år
efter har jeg både dvd en og kvinden der ligner ....

Andy Warhol lavede en film der hed teath pornografy - med 4 timers
optagelser af tænder - det blev ikke rigtigt noget hit ...

men jeg sværger hvis der kom en 4 timer film med hende her hvor hun
bare side og stirre ud i lufte så ville jeg købe den og hvis der kom
en 2 er ja så ville jeg også købe den :)

at side og se på hende det er ligesom at være 15 - 16 år igen og bare
blive overvældet ....elændig film ja ja MEN HVILKEN KVINDE

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 20:53

Bo M. Mogensen <usnet1*@gmail.com> wrote:

> at side og se på hende det er ligesom at være 15 - 16 år igen og bare
> blive overvældet ....elændig film ja ja MEN HVILKEN KVINDE

Jeg må tilstå jeg ikke lige husker hende - men filmen gjorde ikke et
varigt indtryk på mig
Gammel kærlighed har det ellers bedst med at forblive i minderne...
--
http://isteen.wordpress.com