En enkelt til Korsør
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-11-08 06:07

jeg ved ikke hvor mange af jer der har set den ... jeg synes sgu den
er go

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-11-08 10:25

Bo M. Mogensen skrev:

> jeg ved ikke hvor mange af jer der har set den ... jeg synes sgu den
> er go

Jeg så den i biografen. Jeg tror, dansk film har trættet publikum lidt
med hverdagskomedier, men egentlig synes jeg også, det var en udmærket
film med gode figurer, der også blev spillet godt, måske især af den
kvindelige hovedrolle Lærke Winther. Jeg kunne også godt lide, at
filmen slog et slag for mangfoldigheden, altså for eksempel den måde,
kærlighedshistorien løser sig på til sidst.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-11-08 05:21

On Wed, 12 Nov 2008 09:25:19 -0800 (PST), Peter Brandt Nielsen
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Jeg så den i biografen. Jeg tror, dansk film har trættet publikum lidt
>med hverdagskomedier

JOOOee men jeg må indrømme jeg kan godt lide dem - jeg er på en eller
anden måde facineret af det såkaldt almindelige

sad og så en i går med jeff bridges tror jeg den hed noget med land
handlede primært om en lille piges oplevelser i noget der minded om
delir tremens den var godt nok mærkelig ... det er ikke lige der mit
behov ligger ikke der med sagt at jeg ikke kan lide eksprimenterende
film jeg er feks helt wild med wim vender som instruktør

>, men egentlig synes jeg også, det var en udmærket
>film med gode figurer, der også blev spillet godt, måske især af den
>kvindelige hovedrolle Lærke Winther.

bestemt

> Jeg kunne også godt lide, at
>filmen slog et slag for mangfoldigheden, altså for eksempel den måde,
>kærlighedshistorien løser sig på til sidst.

jeg kan godt li den værdige udgang der kommer på den uden hermed at
afsøre for meget for dem der ikke har set den ..

MvH Bo M Mogensen