Hjemmelavede julegaver
Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-08 14:53

Hejsa.

Arbejder på en skole hvor vi skal fremstille 150 julegaver til
samarbejdspartnere osv. Elever og lærere er alle med i fremstillingen.

Har i nogle gode ideer til det? Det skal være en lille ting, gerne med en
funktion (f.eks. oplukker).

- Martin

Fra : Grethe Hoff

Dato : 12-11-08 16:07

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samarbejdspartnere osv. Elever og lærere er alle med i fremstillingen.
>
> Har i nogle gode ideer til det? Det skal være en lille ting, gerne med en

Hvorfor så ikke lave noen julekurver der kan fyldes med rosiner, nødder etc.
Ta gjerne kontakt, så sender jeg diagram på hvorledes.

Mvh Grethe
deilig å være norsk i DK

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-08 20:48

"Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> etc.
> Ta gjerne kontakt, så sender jeg diagram på hvorledes.

Har sendt en mail.

- Martin

Fra : Grethe Hoff

Dato : 12-11-08 23:55

> "Grethe Hoff" <grethe---@ceroy.dk> skrev i meddelelsen

> Har sendt en mail.
>
> - Martin

OK, har svart deg.
Mvh Grethe
deilig å være norsk i DK

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-08 20:49

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> samarbejdspartnere osv. Elever og lærere er alle med i fremstillingen.
>
> Har i nogle gode ideer til det? Det skal være en lille ting, gerne med en

Lidt mere info:

Vi har træ/metalværksted, og til nød noget "krea"værksted.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 22:59

Ved ikke om det er indenfor rammerne, men en fjernbetjeningsholder ville
være rigtig dejlig at have. Jeg ved at man for nogle år siden kunne købe en
i handelen, desværre kun en kort tid og jeg nåede det ikke...
Men der bliver flere og flere af dem (fjernbetjeningerne)

PS. Hvis det bliver løsningen vil jeg gerne med på julegavelisten

Per.